Harrastaako joku tällaisia pelejä?
Tapailen varattua miestä, joitain viikkoja vasta.
Kumpikaan ei hakenut mitään, vaan tavattiin töiden merkeissä. Ajattelin että hän haluaa seksiä. Ja vähän pääsin kokeilemaan, vaan sitten hän sanoi että haluaa tutustua.
Mutta hän ei osaa sanoa mitä hakee.
Seksiä en saa, keskustelut on erittäin syvällisiä ja olen ihastunut.
Mihin muuhun tämä voi johtaa kun tunteisiin, vai pelataanko minua nyt?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mihin haluaisit sen johtavan? Molemminpuoliseen ihastumiseen, parisuhdekriisiin, eroon? Et kai halua hänelle ongelmia?
Jos varatun miehen kanssa harrastaa seksiä ei kuitenkaan pidä ihastua eikä liian hyvin tutustua. Jos mies ei tätä itse ymmärrä, ei kannata edes harrastaa seksiä.
En halua mitään ongelmia ja olen sen ilmaissutkin. Mutta haluaakohan hän minulle onhgelmia.
Sellaiseen kysymykseen ei yleensä niin vain saa vastausta.
Hän on nimenomaan sanonut että hän haluaa tutustua. Olen ehdottanut pelkkää seksiä, ei se käy.
Mietin todella pitäiskiö jopa juosta karkuun, mitä ihmettä tapahtuu.
Mies kaipaa lämmintä ihmissuhdetta, huomiota ja rakkautta. Ongelmia tästä voi silti tulla, mutta lähinnä hänelle itselleen, koska on silti varattu. Ennemmin tai myöhemmin hänen olisi kuitenkin erottava jommasta kummasta. Jos haluat vain seksiä, etsi se muualta.
Vierailija kirjoitti:
Mies kaipaa lämmintä ihmissuhdetta, huomiota ja rakkautta. Ongelmia tästä voi silti tulla, mutta lähinnä hänelle itselleen, koska on silti varattu. Ennemmin tai myöhemmin hänen olisi kuitenkin erottava jommasta kummasta. Jos haluat vain seksiä, etsi se muualta.
Myös minulle koska tällä tavalla saan tunteita. Hän on kertonut että parisuhde voi huonosti, mikä sitten onkaan totuus.
MIetin myös jos hän pihtaa ihan tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minulle koska tällä tavalla saan tunteita. Hän on kertonut että parisuhde voi huonosti, mikä sitten onkaan totuus.
Vanha vitsi; vaimo ilkeä....
Millä tavalla naisen toteuttama henkinen ja todennäköisesti fyysinen väkivalta on vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi; vaimo ilkeä....
No onneksi en ole mustasukkaista tyyppiä. Olen kehoittanut häntä yrittämään korjata parisuhteen.
Mihin haluaisit sen johtavan? Molemminpuoliseen ihastumiseen, parisuhdekriisiin, eroon? Et kai halua hänelle ongelmia?
Jos varatun miehen kanssa harrastaa seksiä ei kuitenkaan pidä ihastua eikä liian hyvin tutustua. Jos mies ei tätä itse ymmärrä, ei kannata edes harrastaa seksiä.