Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä kaikilla keinoilla voi kohentaa ulkonäköään?

Vierailija
02.01.2022 |

Mieluiten edullisesti. Vinkkejä, kiitos! En halua olla enää harmaa hiirulainen.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus on kaikkein tärkein asia. Takapuoli kannattaa olla kunnossa ja hiusten pitkät. Siinä tärkeimmät, noilla pitäisi alkaa jo kerätä huomiota.

Paitsi että pitkät hiukset sopii aika harvalle paremmin kuin lyhyt. Pitää olla tietynlaiset kasvonpiirteet ja hiuslaatu, että näyttää oikeasti hyvältä. Moni pitää pitkiä hiuksia merkkinä naisellisuudesta ja väkisin roikottaa työlästä hiirenhäntää päässään joka saa olemuksesta suttuisen ja lässähtäneen.

Lyhyet on helpot ja saa olemuksesta ryhdikkäämmän. Ei toki mitään värikästä kynittyä pehkoa vaan joku hyvä malli ja väri.

Ei näin! Tuo on sellainen sabotaasivinkki, jolla pyritään hankkiutumaan eroon kilpailijoista.

Vierailija
42/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, ylväs ryhti tekee yllättävän vaikutuksen, antaa itsevarman vaikutelman.

Tämä on huvittavaa, miten naiset ajattelevat omien kriteeriensä pätevän siihen, miten miehet heistä ajattelevat. Kukaan mies ei katsele mitään naisen itsevarmuutta ryhdin kautta. Nuo ovat naisten juttuja.

Kyllähän se siihen yleiseen olemukseen ja ensivaikutelman vaikuttaa paljon , että onko toinen kyyryssä kulkeva punasteleva ujopiimä vai ryhdissä oleva ja iloinen. Riippuu toki kumpaa haet itsestään epävarmaa vai itsensä kanssa sujut olevaa. 9

Minä katsoisin sillä silmällä mieluummin ensimmäiseksi mainitsemiasi naisia. Jos nainen vaikuttaa liian itsevarmalta, niin tulee fiilis, että hän vaatii mieheltäkin kuuta taivaalta + vähän extraa.

-eri

Sekin on ihan eri juttu olla "liian itsevarma" eli jopa ylimielisen oloinen kuin nahoissaan viihtyvä ja kiva ihminen. Jos nostaa itsensä muiden yläpuolelle mistä syystä vain ja vaatii muilta mahdottomia tippuu sieltä pilvistä yleensä aika nopeasti tai jää yksin.

Ulkoisesti miehen silmissä "täydellinen nainen" voi myös aiheuttaa miehessä epävarmuutta.

Harva meistä on niin täydellinen 😄. Kannattaa varmaan myös antaa viboja, että on helposti lähestyttävissä. Pienet persoonalliset "virheet" tekee monista myös vaan viehättäviä. Monet miehet tykkää myös silmälaseista naisilla.

Moni nainen ajattelee olevansa enemmän, kuin täydellinen. Mitä nuorempi, sen pahempi. Eikä normaalit peloilla varustetut suomalaiset miehet kovin helposti lähesty selvinpäin edes epäviehättävää naista. Ja vaikka lähestyisikin, niin siitä harvoin seuraa naisesta johtuen yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on mulle ollut aika vaikea asia aina. Vaikka joku tyyli tai tietty vaate olisi tosi mieleinen muilla, mutta ei vain sovi mulle. Olen 172 pitkä, aika harteikas ja laiha joten moni vaate näyttää päälläni naurettavalta. Jos olisin lyhyempi ja sirompi tietäisin tasan mitä vaatteita käyttäisin, mutta tämän kokoisena se ei vaan näyttäisi hyvältä.

Vierailija
44/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten ei tarvitse olla pitkät, jotkut näyttävät upeilta lyhyissä.

Ryhti kuntoon, ääni heleäksi, liikuntaa kohtuullisesti, hyvä uni ja hygienia.

Vierailija
45/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat juoksutrikoot jalkaan ja persettä esittelemään.

Vierailija
46/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus on kaikkein tärkein asia. Takapuoli kannattaa olla kunnossa ja hiusten pitkät. Siinä tärkeimmät, noilla pitäisi alkaa jo kerätä huomiota.

Paitsi että pitkät hiukset sopii aika harvalle paremmin kuin lyhyt. Pitää olla tietynlaiset kasvonpiirteet ja hiuslaatu, että näyttää oikeasti hyvältä. Moni pitää pitkiä hiuksia merkkinä naisellisuudesta ja väkisin roikottaa työlästä hiirenhäntää päässään joka saa olemuksesta suttuisen ja lässähtäneen.

Lyhyet on helpot ja saa olemuksesta ryhdikkäämmän. Ei toki mitään värikästä kynittyä pehkoa vaan joku hyvä malli ja väri.

Ei näin! Tuo on sellainen sabotaasivinkki, jolla pyritään hankkiutumaan eroon kilpailijoista.

Mitä sä selität?

Vierailija
47/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo silmille, maski ja aurinkolasit.

Vierailija
48/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kuukausi sitten leuan rasvaimussa (3te) ja seuraavaksi parin viikon kuluttua menen vatsanahkan kiristykseen ja kylkien rasvaimuun (7te).

Ihanaa kun voi rahalla vielä vähän ostaa lisänuoruutta.

Joskus sitten silmäluomet kun niiden aika on.

Vierailija
49/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kerran harrastuksen, jossa olin melkein ainoa nainen. Saamani huomio oli jo kiusallista. Olin ymmälläni. Kun seuraan tuli pari nuorempaa ja nätimpää naista, niin minuun ei enää oltukaan ihastuneita. Ehdin kuitenkin juuri ja juuri löytää seurustelukumppanin. Opin huomaamaan, miten sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningatar. Älä siis jää näiden saamiesi vinkkien kanssa kotiin odottamaan kosijoita, vaan mene saataville sitten kun korona hellittää.

Vierailija
50/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin kuukausi sitten leuan rasvaimussa (3te) ja seuraavaksi parin viikon kuluttua menen vatsanahkan kiristykseen ja kylkien rasvaimuun (7te).

Ihanaa, että ihan ilmaisilla elämäntapavalinnoilla vartalo säilyy hyvän näköisenä ilman riskialttiita leikkauksia.

Suosittelen joogaa kaikille.

Vierailija
51/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin kerran harrastuksen, jossa olin melkein ainoa nainen. Saamani huomio oli jo kiusallista. Olin ymmälläni. Kun seuraan tuli pari nuorempaa ja nätimpää naista, niin minuun ei enää oltukaan ihastuneita. Ehdin kuitenkin juuri ja juuri löytää seurustelukumppanin. Opin huomaamaan, miten sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningatar. Älä siis jää näiden saamiesi vinkkien kanssa kotiin odottamaan kosijoita, vaan mene saataville sitten kun korona hellittää.

Edelliseen lisään, että itse tein aloitteen kiinnostavimmalle tuijottelijalle!

Vierailija
52/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että mitä vähemmän yrität olla viehättävä. Sitä enemmän olet. En meikkaa. Minulla on pitkät hiukset, ei värjätyt, en meikkaa, pukeudun siististi en edes mitenkään kovin naisellisesti. Kynnet on omat ja hoidetut. Hyvät käytöstavat. Miehet lähestyvät. Pitävät minusta. Ei ne kyllä treffeille pyydä.

Ei toimi kyllä mulla tämä :D Ihan rauhassa saa olla.

Ap

Vierailija
53/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis laihduttanut? Haaveilen itse myös silmäluomien korjauksesta kun sukurasitteena on aika raskaat mutta pelottaa jos kiristyykin liikaa.

Vierailija
54/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei nyt vain olisi ollut ihan niin, että sä joko itse ylitulkitsit muiden käytöstä tai sitten sut vain ainoana naisena huomioitiin kohteliaisuudesta eritavalla kuin muut jotka oli miehiä. Toki mitä vähemmän vertailukohtaa sitä paremmalta voi itse vaikuttaa.

Vierailija
55/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Laihduta, jos on laihdutettavaa. BMI 19-22 on hyvä.

2. Urheile. Sekä hengästymisliikuntaa että salitreeniä. Paljon, niin paljon että kroppa muovautuu. Jooga ja tanssi ovat myös hyviä, ja sitäpaitsi miesten mielestä naiselle sopivia lajeja.

3. Hiukset kuntoon. Kasvata pitkä tukka, edes solisluihin yltävä. Väri myös kuntoon, eli kampaajan apu voi olla tarpeen. Kiharat toimivat yleensä hyvin.

4. Tyyli kuntoon. Hanki hyvännäköisiä vaatteita ja kenkiä. Jos tavoitteena on miehenmetsästys, naisellinen tyyli toimii varmimmin. Mekkoja, hameita, korkkareita, pitkävartisia saappaita. Ei ole pakko näyttää tyrkyltä, huoleton naisellisuus on tehokkaampaa. Huom. Myös alusvaatteet kannattaa uusia, ei mummo-sloggeja vaan nättejä pitsialusvaatteita.

5. Opettele meikkaamaan.

6. Kynnet kuntoon, mutta pelkkä siisteyskin riittää tässä kohtaa.

Tuossa järjestyksessä. Jos on reippaasti ylipainoa, kaikki muu on aikalailla turhaa.

N53

Vierailija
56/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti naama vaikuttaa olevan naisilla tärkeintä, joten kasvon hoito kuntoon. Ettei ole veltto naama ja iloton, vaan ilmeikäs ja verevät huulet, kuten sanottua hymyhuulet huomataan myös naisissa. Sen lisäksi nauraminen ja hymeyileminen kohentaa aineenvaihduntaa ja vastaa jopa monenkymmenen minuutin urheilu suoritusta. On siis hyväksi verenkierrolke ja aivoille.

Normaalipaino tai lievä ylipaino ei haittaa, jos pakkaus muuten kunnossa. Älä ole pirttihirmu justiina, se on aika turn-off. Vältä voimakasta meikkaamista, sen huomaa jokainen mies ja ei oo nätti. Etsi itsellesi sopiva huomaamaton meikki.

Tuuheat ilmavat hiukset ovat kivat verrattuna lattanoihin. Painosi mukaan hiusten pituus esim lyhyet hiukset eivät sovi lihaville.

Vierailija
57/74 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä varten pitäisi nähdä tuollaista vaivaa. Eihän Suomessa ole minkäännäköisiä miehiä. Turha vaiva.

Vierailija
58/74 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei nyt vain olisi ollut ihan niin, että sä joko itse ylitulkitsit muiden käytöstä tai sitten sut vain ainoana naisena huomioitiin kohteliaisuudesta eritavalla kuin muut jotka oli miehiä. Toki mitä vähemmän vertailukohtaa sitä paremmalta voi itse vaikuttaa.

En ylitulkinnut, sillä lirkuttelun ja seuraan hakeutumisen määrä oli naurettavaa, verraten siihen etten normaalisti sellaista "kohteliaisuutta" saa osakseni. Pääosin se oli vain flirttailua, mutta muutama sinkku kuvitteli olevansa ihastunut. Kuulin jälkeenpäin juoruja siitä, mitä peliliikkeitä selkäni takana oli suunniteltu. Ystäväkseni tekeytynyt mies pisti sitten välit poikki kun aloin seurustella toisen kanssa - että sen sellaista draamaa. Tämä kaikki pelleily loppui tasan sillä sekunnilla kun joukkoon saapuivat nämä uudet naiset; sain seurata sivusta huvittuneena, miten miehet nyt pörräsivät heidän ympärillään ihastuksissaan mielistelemässä, ja nämä naiset vaikuttivat yhtä hämmentyneiltä kuin minä silloin kun saavuin uutena.

Olipahan kokemus. Opin sen, että miehet kyllä kiinnostuvat minustakin, jos ei ole muita vaihtoehtoja. :D Jos vielä alkaisin kaivata miesseuraa, ehkäpä sitten hakeutuisin johonkin missä niitä on paljon. Sama taitaa koskea naisiakin. Miespuolinen ystäväni kertoi tunteneensa itsensä ensimmäistä kertaa elämässään tosi halutuksi tanssikurssilla, jossa valtaosa osallistujista oli naisia.

Vierailija
59/74 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se hyödyttää jos on huonolaatuiset hiukset, huono iho ja rumat kasvot.

Vierailija
60/74 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Laihduta, jos on laihdutettavaa. BMI 19-22 on hyvä.

2. Urheile. Sekä hengästymisliikuntaa että salitreeniä. Paljon, niin paljon että kroppa muovautuu. Jooga ja tanssi ovat myös hyviä, ja sitäpaitsi miesten mielestä naiselle sopivia lajeja.

3. Hiukset kuntoon. Kasvata pitkä tukka, edes solisluihin yltävä. Väri myös kuntoon, eli kampaajan apu voi olla tarpeen. Kiharat toimivat yleensä hyvin.

4. Tyyli kuntoon. Hanki hyvännäköisiä vaatteita ja kenkiä. Jos tavoitteena on miehenmetsästys, naisellinen tyyli toimii varmimmin. Mekkoja, hameita, korkkareita, pitkävartisia saappaita. Ei ole pakko näyttää tyrkyltä, huoleton naisellisuus on tehokkaampaa. Huom. Myös alusvaatteet kannattaa uusia, ei mummo-sloggeja vaan nättejä pitsialusvaatteita.

5. Opettele meikkaamaan.

6. Kynnet kuntoon, mutta pelkkä siisteyskin riittää tässä kohtaa.

Tuossa järjestyksessä. Jos on reippaasti ylipainoa, kaikki muu on aikalailla turhaa.

N53

Olin tulossa kirjoittamaan, että ala harrastaa liikuntaa, laita hiukset kuntoon ja hymyile. Sitten luin toiveestasi löytää mies niin siihen taas pätee yllä olevat N53 antamat vinkit. Hän on täsmälleen oikeassa.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi