Lonkan limapussin tulehdukseen ainut neuvo lääkäriltä painon pidotus
Hurraa suomalainen sairaanhoito.
Mies on 170cm pitkä ja 61kg painava.
Ja huomenna sitten yksityiselle kun ei tuo tulehdus minnekkään ole kadonnut viikonlopun aikan
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Akillesjänteen tulehdukseen sain neuvon että vaihda työkenkiä 3-5 kertaa työvuoron aikana 😂😂😂😂😂 kellä niin monet työkengät on?
Mä olen ihan vaan kouluttamaton myyjä, mutta ymmärsin tuon ihan ilman lääkäriäkin että töissä kannattaa käyttää useampia, hieman erikorkuisia kenkiä ja vaihtaa niitä työvuoron aikana. Välillä olen ihan vaan villaisissa töppösissäkin.
Itsellä seisominen käy pidemmän päälle sekä selkään että jalkoihin.
Nuo terkkarin lääkärit on ihan vitsejä.
Itse olen hoitoalalla enkä kyllä olisi töissä villasukilla tai villatöppösillä. :D Yöks.
Vierailija kirjoitti:
No eipä mulle noin sanottu kun epäiltiin limapussintulehdusta ja ylipainoa n.30kg. Pistettiin kortisonia, mutta eipä siitä ollut apua. Syy olikin sitten isompi ja vaati leikkauksen eikä se ongelma johtunut ylipainosta.
Oliko nivel kulunut vai mikä oli vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akillesjänteen tulehdukseen sain neuvon että vaihda työkenkiä 3-5 kertaa työvuoron aikana 😂😂😂😂😂 kellä niin monet työkengät on?
Vaihdat kahta paria tunnin, parin välein.
Tietty jos töissä on pakko olla vaikka turvakengät ja niitä tulee talon puolesta tasan yhtä mallia niin eipä se vaihtaminen jeesaa.
Pitäisi olla enemmän ja vähemmän kantaa (ei tietty mitään korkkareita) sekä erilaista pohjamateriaalia ja lestiä.
Kylmäpakkaus 3xpäivässä 20min+voltarengeeli+särkylääke. Tyyny jalkojen väliin yöksi ja yritä nukkua eri kyljellä kuin kipu on. Kevyttä venyttelyä fyssarin ohjeen mukaan ja vähän liikuntaa mikä tuntuu hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoitoalalla enkä kyllä olisi töissä villasukilla tai villatöppösillä. :D Yöks.
Tuskin siellä saakaan olla. Silloin vaan pitää olla useammat erilaiset niitä terveyssandaaleita tai vastaavia mitä työkenkinä siellä käytetään.
Ja kyllä mulla noissa töppösissä on ihan pohjatkin eikä niillä tule oltua kuin tiskin takana ja asiakastiloissa sitten on itselläkin ainakin nopsasti jalkaan vaihdettavat sandaalit/pistokkaat. Siellä kun on näin talvella etenkin aina enemmän tai vähemmän märkää ja rapaista.
No eipä mulle noin sanottu kun epäiltiin limapussintulehdusta ja ylipainoa n.30kg. Pistettiin kortisonia, mutta eipä siitä ollut apua. Syy olikin sitten isompi ja vaati leikkauksen eikä se ongelma johtunut ylipainosta.