Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoinnin lopettamisen jälkeen viihteellä polttaminen?

Vierailija
02.01.2022 |

Olen ollut nyt kolme kuukautta ilman, on ollut jopa yllättävän helppoa. Ehdin polttaa kymmenen vuotta. Aiemminkin olen ollut yksittäisiä päiviä polttamatta, esimerkiksi jos olen ollut vanhempieni luona ja tämäkin sujunut ihan hyvin.
Nyt seuraavana viikonloppuna olisi tulossa illan istujaiset, jossa lähes kaikki polttaa. Mietin, jos etukäteen jo "sallisin" itselleni polttamisen tuolla ja ostaisin yhden askin. Onko tuo tuhoon tuomittua ja retkahdan uudelleen, vai oletteko onnistunut vakinaisen polttamisen jälkeen siirtymään viihdepolttamiseen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vakipolttamisen 2015, viihdepoltan runsaasti aina jos on jotain juhlia eli n. 4 kertaa vuodessa ja lomilla joskus yhden viinilasillisen kanssa. Ei tee tiukkaa. Poltin reilu kymmenen vuotta.

Itse varmasti tunnet itsesi parhaiten.

Vierailija
22/23 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta ilman tupakkaa, on vielä melko vähän.

Viihteellä polttaminen saattaa laukaista sen kovena himon takaisin, ja alat taas polttaa säännöllisesti.

Mutta jos on vaikka jo vuodenkin ollut polttamatta,  niin taatusti ei enää tupakka maistu hyvältä edes viihteellä.

Vuosi on jo niin pitkä aika ilman tupakkaa, että savukin tuoksuu jo tosi pahalle.

Mutta tiedän kyllä muutamia ihmisiä, jotka todella polttaa vain joskus juhliessa, ja heiltä se onnistuu hyvin.

Ostaisin ap;na nikotiinipurkkaa sitä 4 mg, se useimmilla nitistää sen hetkellisen halun polttaa viihteellä muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen alkoholisti ja tupakoitsija. Nykyään otan enää viihteellä ollessani alkoa ja poltan tupakkia. Suosittelen muillekin vastaavaa jos nämä tuotteet ovat ongelma.