Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan paniikkikihtauksia 30v vanhasta teostani :(

Vierailija
21.04.2015 |

Vappu on pian ja vanhat painajaiset nousevat pintaan taas. Itkettää ja oksettaa :(

Olin noin 10v kun isosiskoni kanssa leikimme serpentiinillä jne. Siskoni keksi heittää vesi-ilmapalloja parvekkeelta alas. Hän pakotti minutkin heittämään vaikka kieltäydyin. Hän sanoi kertovansa äidillemme, että minä olen heittänyt ihmisten päälle parvekkeekta vesi-ilmapalloja. Suostuin sitten ja sisko pakotti minua heittämään pallon naisen niskaan, joka työnsi vaunuja. Pallo lensi suoraan vaunukoppaan :'( Nainen huusi hädissään apua ja minä juoksin siskon kanssa takaisin sisään.

Kaikki nämä vuodet olen saanut näihin aikoihin paniikkikohtauksia ja painajaisia. Mitähän vauvalle kävi? Enkai minä tappanut häntä :'( Auttakaa minua ja kertokaa mitä teen ja minne olen yhteydessä :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei *hali*

Ensinnäkin, jos vauva olisi kuollut, siitä olisi ollut lehdessä. Oliko näin?

Toiseksi, asia on mahdollista selvittää. Missä kaupungissa tämä tapahtui? Jos asian selvittelisi ja käsittelisi, se ei enää vaivaisi sua noin paljon.

Vierailija
2/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut lehdissä mitään, mutta pelkään näitä painajaisia joista kärsin :( mitä käy, kun vauvan päälle lämähtää puolen litran vesi-ilmapallo kolmannesta kerroksesta :'( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti tapahtunut vauvalle mitään vakavaa, äitinsä varmaan pelästyi. Tutkintahan siitä olisi tullut ja käyty koko talo teidän portaan kohdalta läpi, jos vauvalle jotain olisi käynyt. 

Vierailija
4/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua.. Onpas jäänyt painamaan ja ymmärrän sen kyllä. Jaksamisia sinulle!

Vierailija
5/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan ansaitsetkin paniikkikohtaukses tommosesta idioottimaisuudesta..!!

Vierailija
6/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti nyt, ei ole koskaan liian myöhäistä selvittää asioita. Mieti, traumat loppuu siihen kun esim. soitat sille äidille ja pyydät anteeksi!

Vierailija
7/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva varmaankin kastui, hui..

Vierailija
8/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut 10. kerroksesta vesi-ilmapallon päähäni. Säikähdin ja varmaan huusinkin, mutta ei siinä mitenkään käynyt. Vaatteiden kuivumisessa meni kauemmin kuin muuten "toipumisessa".

Vierailija
9/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:30"]Mä olen saanut 10. kerroksesta vesi-ilmapallon päähäni. Säikähdin ja varmaan huusinkin, mutta ei siinä mitenkään käynyt. Vaatteiden kuivumisessa meni kauemmin kuin muuten "toipumisessa".
[/quote]

Olitko sinä se?

Vierailija
10/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ku maailmassa on vielä empaattisia ihmisiä niinkuin ap! Kuulosti sarkasmilta mutta sitä se ei ollut. :D

Vierailija
11/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos se ilmapallo olisi täytetty sitruunamehulla ja merisuolalla :D

Vierailija
12/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:30"]Mä olen saanut 10. kerroksesta vesi-ilmapallon päähäni. Säikähdin ja varmaan huusinkin, mutta ei siinä mitenkään käynyt. Vaatteiden kuivumisessa meni kauemmin kuin muuten "toipumisessa".
[/quote]

Olitko sinä se?

[/quote]
En. Ei ollut lasta vielä silloin.

Vierailija
13/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisit varmaan piiskattu ja muistaisit sen jos jotain vakavaa olisi vauvalle sattunut

Vierailija
14/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut sulle siinä iässä iso trauma ja jäänyt jollain tapaa käsittelemättä. Kognitiivinen psykoterapia voisi auttaa.

Vierailija
15/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VOIVOI JA KÄTTÄ HOUSUUN

Vierailija
16/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä aikamoinen voima, kun ottaa kiihtyvyyden huomioon.
Esimerkiksi ylöspäin ammuttu luoti tappaa pudotessaan.

Vierailija
17/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin

Vierailija
18/18 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:20"]

Onhan siinä aikamoinen voima, kun ottaa kiihtyvyyden huomioon. Esimerkiksi ylöspäin ammuttu luoti tappaa pudotessaan.

[/quote]

Ei muuten tapa