Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapputarjoiltavat

Vierailija
21.04.2015 |

Mitä te ihanaiset tarjoilisitte vieraille? Itse tehdään munkkeja, siinä se mikä vasta mielessä :D Piirakoita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain erilaisia munkkeja/donitseja, jos taito riittää. Itsellä esim. on listalla vapuksi koko britannia leipoo-ohjelmasta napatut raparperidonitsit ja omenakinuskidonitsit. Näiden lisäksi jotain keväistä ja värikästä, ei liian mausteista piirakkaa voisi tehdä, esim. lohesta ja parsasta.

Vierailija
2/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:15"]

Tee jotain erilaisia munkkeja/donitseja, jos taito riittää. Itsellä esim. on listalla vapuksi koko britannia leipoo-ohjelmasta napatut raparperidonitsit ja omenakinuskidonitsit. Näiden lisäksi jotain keväistä ja värikästä, ei liian mausteista piirakkaa voisi tehdä, esim. lohesta ja parsasta.

[/quote]

onks noihin donitseihin linkkiä? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, kuulostaa hyvältä nuo maku donitsit/munkit!

Vierailija
4/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bbc.co.uk/food/recipes/toffee_apple_doughnuts_45012

Toisen löysin vain pdf:nä, mutta googlaa richard rhubarb donughts.

Itse siis otan noista inspiraatiota, en tee ihan täysin tuollaisia varmastikaan, vaan vähän helpotan omille taidoille ja omaan makuun sopiviksi, esim. vähennän kerman määrää noiden raparperidonitsien päältä.

Vierailija
5/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:27"]

http://www.bbc.co.uk/food/recipes/toffee_apple_doughnuts_45012

Toisen löysin vain pdf:nä, mutta googlaa richard rhubarb donughts.

Itse siis otan noista inspiraatiota, en tee ihan täysin tuollaisia varmastikaan, vaan vähän helpotan omille taidoille ja omaan makuun sopiviksi, esim. vähennän kerman määrää noiden raparperidonitsien päältä.

[/quote]

Thanks! Itse lisään aina noi reseptit suoraan suosikkeihin, niin löytyy helposti  ;)

Vierailija
6/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tarjoiltavia ovat minusta kakkutikkarit, ne eivät myöskään sotke sormia! Googlaa cake pops :) kaverini oli tehnyt näitä myös suolaisina ranskankermalla ja lohella, koristellut ruohosipulilla. Aivan ihanaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan