Hävettää miehen koronavastaisuus
Raivostuttaa, että tällaisessa massakoronatartuntojen aikana mies ei kerta kaikkiaan suostu maskia käyttämään. Perusteluna on muka se, ettei saa hengitettyä maskin kanssa. Kevyemmät venttiilillä varustetut
Maskit ei myöskään kelpaa. Mies painelee menemään kauppakeskuksissa, kaupoissa, julkisessa liikenteessä, töissä ja joka paikassa ilman maskia. Häpeän ja inhoan miestäni ja pelkään riskiryhmään kuuluvien läheisten puolesta. Kaksi rokotetta sain miehen ottamaan, kun varasin ajan, vein miehen rokotukseen ja sovin hänen työnantajan kanssa 15 min poissaolot töistä rokotuksen takia. Mitä tehdä jästipään kanssa?
Kommentit (19)
Saa nähdä, kuka loppupeleissä on oikeassa. Minäkään en vielä tiedä. En ehkä olisi niin valtavan ehdoton.
Puhutko nyt lapsestasi vai miehestäsi? Huom. ei liity miehesi käytökseen vaan sinun. Miksi holhoat aikuista ihmistä? Anna hänen nyt ihan itse päättää, mitä tekee.
Koronavastaisuus? Ei kai kukaan ole koronamyönteinen? Minä olen peräpukamavastainen, mutta eipä se mitään auta, synnytyksessä tuli kuitenkin peräpukamat.
Saatkin hävetä.
Arvostan kyllä, että olet saanut miehen rokotuksiin. Paljon olet nähnyt vaivaa asian eteen. Hatunnosto.
Onneksi meillä molemmat samoilla linjoilla että piikit on perseestä. Ps en käytä edes maskia enkä käsidesiä. Pesen kyllä käsiäni normaalisti
Mun mies on myös koronakriittinen. Yritän suhtautua asiaan rauhallisesti, vaikka ottaakin päähän.
Hänen omia päätöksiähän ne on ja en nyt tämmösten asioiden takia halua suhdetta kriisiyttää kun muuten on kaikki kuitenkin hyvin.
Typerä huijattava lammas sinä olet.
Vähän liian pitkälle meni tuo "miehen työpaikka" provo. 0/5.
Minä olisin laittanut kävelemään tuollaisen miehen. Välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä molemmat samoilla linjoilla että piikit on perseestä. Ps en käytä edes maskia enkä käsidesiä. Pesen kyllä käsiäni normaalisti
Mutta et kai sentään nenän kaivamisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et kai sentään nenän kaivamisen jälkeen?
Ai tee mitä? Räkäpalloilla on hyvä jemma sohvantakana josta ne helppo imuroida.
Käytätkö maskia kotonakin itseäsi suojellaksesi?
https://twitter.com/kknkarhu?t=TnCyaJZBbvOkgOjXv5WmVg&s=09 sieltä muutanat linkit käykää kurkkaan
Jos mies panostaa vaimonsa ottamaan rokotteen vasten tahtoaan niin onko se henkistä vai fyysistä väkivaltaa?
Kahlitse käsistä ja jaloista sänkyyn kunnes tottelee.