Lopettelen tässä ryyppyputkea..
Muutaman viikon oon jo juonut, en mitenkään kamalan rankasti mutta päivät pitkät hiprakassa ollut.. Kylmä ja hiki valuu. Mahaanki sattuu, ripulia odotellessa. Henkisestikkin tosi ahdistunut ja vittuuntunut olo.. Ääh nyt tuli ihan kamalan kuuma.. Ei helvetti on tää vaan kauheeta. Nyt saa loppua toi helvetin tissuttelu. Pakko vähentää.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:39"]
Omalta osaltani voin sanoa että viinankulutus tulee kuitenkin olemaan tässä maassa vakaa, vaikka ap lopettaakin tähän putkeen.
Mulla alkaa huomenna 2 viikon loma, josta tulen olemaan ainakin eka viikon joka ilta viinipäissään. Vappukin siinä tulee vastaan. Vapun jälkeen viikolla voi alkaa himmailemaan.
[/quote]
Ja tulet tähän ketjuun kertomaan, koska??
[/quote]Koska on tilannetajuton juntti, jonka mielestä on hassunhauskaa ja hurjaa keikkua alkoholisoitumisen partaalla. Ja kuvittelee, että muita ihmisiä kiinnostaa alkoholi yhtä paljon kuin häntä.
Käy A-klinikalla tai inakin lääkärissä. Olet vaarassa saada viinakrampin, ja siinä voi satuttaa itsensä pahasti. Katko olis nyt sun paikkasi. Asuvatko vanhempasi lähellä? Tarvitset valvontaa. Kramppi voi tulla viikonkin päästä lopettamisesta.
Olen töissä nähnyt näitä tapauksia. Hanki pian apua.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:31"]
Miten menee ap?
Ei tommosesta tissuttelusta vielä pitäs mitään kramppeja tulla. Mut tietänet (ehkä ootkin jo kokenut), että siellä tyynyn alla ne krampit oottelee, jos tiukkaan tahtiin tiukoilla jatkat. Sit yks päivä keskellä katua kaadut kuolaten sätkimään. Helpottaahan se :(
Voimia ja tsemppistä!
[/quote]
Kyllä noin nuorella voi krampata jo noista määristä, kun tuskin on montaa vuotta harjoitellut, ainakaan toivottavasti. Kramppaaminen on kyllä kovin yksilöllistä, kaikille ei tule ollenkaan. Vaarallisia silti ovat.
voimia ja tsemppiä täältäkin!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:29"]Kiitos tsempistä! :) tsemppiä myös sulle jatkossa ja onnea! :) niin no mulla on lauantaina 19v synttärit että saa nyt nähdä. Ei mun juomisesta ole kukaan joutunut kärsimään.. Asun yksin. Ap
[/quote]
Missä olet? Voisin tulla lohduttamaan.
Tv.mies hotellin ammeesta.