Lopettelen tässä ryyppyputkea..
Muutaman viikon oon jo juonut, en mitenkään kamalan rankasti mutta päivät pitkät hiprakassa ollut.. Kylmä ja hiki valuu. Mahaanki sattuu, ripulia odotellessa. Henkisestikkin tosi ahdistunut ja vittuuntunut olo.. Ääh nyt tuli ihan kamalan kuuma.. Ei helvetti on tää vaan kauheeta. Nyt saa loppua toi helvetin tissuttelu. Pakko vähentää.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:20"]
Muutaman viikon oon jo juonut, en mitenkään kamalan rankasti mutta päivät pitkät hiprakassa ollut.. Kylmä ja hiki valuu. Mahaanki sattuu, ripulia odotellessa. Henkisestikkin tosi ahdistunut ja vittuuntunut olo.. Ääh nyt tuli ihan kamalan kuuma.. Ei helvetti on tää vaan kauheeta. Nyt saa loppua toi helvetin tissuttelu. Pakko vähentää.
[/quote]
Otat opamoxia 30mg aluksi sitten ketipinoria 50mg. Saat nukuttua ja rauhoitut. Muuten voi tulla viinakrampit ja pää ns. leikata kiinni.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:20"]
[/quote]
Otat opamoxia 30mg aluksi sitten ketipinoria 50mg. Saat nukuttua ja rauhoitut. Muuten voi tulla viinakrampit ja pää ns. leikata kiinni.
[/quote]
Ihan kuin ne muka ois kaikkien lääkekaapin perustarvikkeita.
On mulla opamoxia ja ketipinoria mut en uskalla mennä nukkumaan ku mua oksettaa.. Pian tukehdun. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:20"] Muutaman viikon oon jo juonut, en mitenkään kamalan rankasti mutta päivät pitkät hiprakassa ollut.. Kylmä ja hiki valuu. Mahaanki sattuu, ripulia odotellessa. Henkisestikkin tosi ahdistunut ja vittuuntunut olo.. Ääh nyt tuli ihan kamalan kuuma.. Ei helvetti on tää vaan kauheeta. Nyt saa loppua toi helvetin tissuttelu. Pakko vähentää. [/quote] Otat opamoxia 30mg aluksi sitten ketipinoria 50mg. Saat nukuttua ja rauhoitut. Muuten voi tulla viinakrampit ja pää ns. leikata kiinni. [/quote] Ihan kuin ne muka ois kaikkien lääkekaapin perustarvikkeita.
[/quote]
Hä? Tässä maassa vedetään bentsoja ja neuroleptejä enemmän kuin missään muussa maassa. Asukaslukuun katsottuna. Joten aika siis aika monesta kodista löytyy. Ja miksi AP sitten on juonut jos ei ole mitään mielenterveysongelmaa?
Hyvä päätös! Tsemppiä! T. alkoholisti (1-4 pulloa viiniä joka ilta 10v ajan ja kävin töissä, olin vielä suht' korkeassa virassa). Nyt 3,5 vuotta raittina.
Miksi? Perjantaina joutuu kuitenkin taas juomaan.
Kerro vielä, että ketkä kaikki ovat joutuneet kärsimään juomisestasi itsesi lisäksi?
Kiitos tsempistä! :) tsemppiä myös sulle jatkossa ja onnea! :) niin no mulla on lauantaina 19v synttärit että saa nyt nähdä. Ei mun juomisesta ole kukaan joutunut kärsimään.. Asun yksin. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:26"]
Kerro vielä, että ketkä kaikki ovat joutuneet kärsimään juomisestasi itsesi lisäksi?
[/quote]
turpa kiinni, miestenvihaaja.
Hyvä ettei kukaan muu ole joutunut kärsimään. Eivätkö vanhempasi tiedä ryyppäämisestäsi vai eivätkö välitä? Olisikin hyvä, jos jo noin nuorena ymmärtäisi, että omilla tekemisillä voi olla vaikutusta muihinkin. Jos viina ei sovi, niin sekin on hyvä ymmärtää ajoissa. Ja parempi syyttää ensiksi itseään ja sitten vasta muita.
4.
Miten miesten vihaaminen liittyy tähän :0 olen nainen.. Ap
7 no ketä mä oon tässä syyttänyt? En ketään muuta kuin itseäni. Sä olet ilmeisesti kärsinyt pahastikin alkoholistin takia? Minä en sille mitään voi joten älä pura vihaasi muhun. Moido. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:35"]
Hyvä ettei kukaan muu ole joutunut kärsimään. Eivätkö vanhempasi tiedä ryyppäämisestäsi vai eivätkö välitä? Olisikin hyvä, jos jo noin nuorena ymmärtäisi, että omilla tekemisillä voi olla vaikutusta muihinkin. Jos viina ei sovi, niin sekin on hyvä ymmärtää ajoissa. Ja parempi syyttää ensiksi itseään ja sitten vasta muita.
4.
[/quote]
Sen verran korjaisin että se on kyllä ihan niiden vika jotka ottavat toisen juomisesta itselleen ongelmia. Keksittyjä ongelmia.
Tukeeko miehesi tätä päätöstä? Olitko huppelissa parempi ja iloisempi vaimo?
Heh, en ole kärsinyt ollenkaan alkoholismin takia. Vanhempani eivät aiheuttaneet ongelmia, eikä miehenikäänb aiheuta. Minä taas pidän alkoholia varsin mitään sanomattomana ja jopa epämiellyttäviä tuntemuksia aiheuttavana juomana. Ei maistu siis.
Olen vain nähnyt muutaman juojan ja kuullut heidän selityksiään. Olisi mukavaa, jos he eivät yrittäisi selitellä ollenkaan. Olen nähnyt myös alkoholisteja, jotka ottavat täysin syyn omille niskoilleen siitä, että juovat. No, tämähän on hyvä alku, mutta ei se vielä raittiiksi tee.
4.
Amatöörien hommia tommoset "perjantaina on pakko ryypätä". Lopettele rauhassa ja jatka samaan malliin ainakin hetki, niin kroppa ja mieli saa vähän aikaa levätä :) Tsemppiä, koita nukkua ja välttele liskoja!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:20"]Henkisestikkin tosi ahdistunut ja vittuuntunut olo..[/quote]
Viina aiheuttaa henkistä ahdistusta, miedot ei. Jos siis haluat välttyä ahdistukselta, vainoharhaisuuksilta pelkotiloilta ja hirveiltä valveunilta, vaihda viina kaljaan ja siideriin. Mietojen aiheuttama fyysinen darra menee nopeammin ohi ja ne eivät aiheuta deliriumia viinan tapaan.
Oppinut tämän ihan omasta kokemuksesta ja nykyään kiskonkin kännit vallan kaljalla ja siiderillä. Viinaa en enää juo.
14: Kiitti paljon tsempistä! 15: Joo täytyy pitää mielessä.. Ei oo yhtään mukava olo. Haluaisin päästä kyl kokonaan eroon alkoholista tai siis silleen, että juhlapäivinä vois kohtuudella ottaa eikä joka helvetin päivä. Mut kiitti paljon vinkistä! :) ap
Molempia! Ahdistaa ihan älyttömästi tulevaisuus varsinkin ja hiki valuu solkenaan vaikka on kylmä.. Voi hyvä luoja loppuis tämä jo.. Ap