Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettelen tässä ryyppyputkea..

Vierailija
21.04.2015 |

Muutaman viikon oon jo juonut, en mitenkään kamalan rankasti mutta päivät pitkät hiprakassa ollut.. Kylmä ja hiki valuu. Mahaanki sattuu, ripulia odotellessa. Henkisestikkin tosi ahdistunut ja vittuuntunut olo.. Ääh nyt tuli ihan kamalan kuuma.. Ei helvetti on tää vaan kauheeta. Nyt saa loppua toi helvetin tissuttelu. Pakko vähentää.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Ei tommosesta tissuttelusta vielä pitäs mitään kramppeja tulla. Mut tietänet (ehkä ootkin jo kokenut), että siellä tyynyn alla ne krampit oottelee, jos tiukkaan tahtiin tiukoilla jatkat. Sit yks päivä keskellä katua kaadut kuolaten sätkimään. Helpottaahan se :(

Voimia ja tsemppistä!

Vierailija
2/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toimii kun oxaminilla taju pois ja sit sen unen jälkeen yrittää eka urauttaa ajatukset johonkin prokkikseen. Sillä pysyy poissa helposti ekat neljä päivää, mut jos tylsyys tai muu "syy" iskee niin mieli hakeutuu pulloon. Nytkin hirvee himo ku haluan ahdistuksen pois, mutten onneksi ehdi enää Alkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:20"]

Muutaman viikon oon jo juonut, en mitenkään kamalan rankasti mutta päivät pitkät hiprakassa ollut.. Kylmä ja hiki valuu. Mahaanki sattuu, ripulia odotellessa. Henkisestikkin tosi ahdistunut ja vittuuntunut olo.. Ääh nyt tuli ihan kamalan kuuma.. Ei helvetti on tää vaan kauheeta. Nyt saa loppua toi helvetin tissuttelu. Pakko vähentää.

[/quote]

Otat opamoxia 30mg aluksi sitten ketipinoria 50mg. Saat nukuttua ja rauhoitut. Muuten voi tulla viinakrampit ja pää ns. leikata kiinni.

[/quote]

No niitähän nyt löytyykin jokaisen lääkekaapista ihan perusvalikoimassa!?

Vierailija
4/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!!! Sä pystyt siihen! Miten menee?
Itse join nuorena paljon. Sitten vähensin. Koko ajan tietoinen olen, että helposti retkahdan liiallisuuksiin jos en pidä varaani.

Vierailija
5/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, onneksi en ole juoppo!

Vierailija
6/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tämän kauniisti muotoilisin... Siinä vaiheessa kun putken katkaisu on vaikeaa ja pelottaa, niin on turha haaveilla, että voisi joskus "ottaa sivistyneesti". Niin minäkin luulin ja petin pitkään itseäni. Mites olisi AP täysraittius? 

Vierailija
7/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:29"]Kiitos tsempistä! :) tsemppiä myös sulle jatkossa ja onnea! :) niin no mulla on lauantaina 19v synttärit että saa nyt nähdä. Ei mun juomisesta ole kukaan joutunut kärsimään.. Asun yksin. Ap
[/quote] Voi sinua pientä! Tyttäreni on saman ikäinen kuin sinä... Koita saada itsellesi apua vaikka mielenterveys toimistosta, tai vanhemmiltaan.. Halaus!

Vierailija
8/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene katkaisuhoitoon, ei tarvi yleensä edes lähetettä.

Vierailija
9/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:20"]Henkisestikkin tosi ahdistunut ja vittuuntunut olo..[/quote]

Viina aiheuttaa henkistä ahdistusta, miedot ei. Jos siis haluat välttyä ahdistukselta, vainoharhaisuuksilta pelkotiloilta ja hirveiltä valveunilta, vaihda viina kaljaan ja siideriin. Mietojen aiheuttama fyysinen darra menee nopeammin ohi ja ne eivät aiheuta deliriumia viinan tapaan.

Oppinut tämän ihan omasta kokemuksesta ja nykyään kiskonkin kännit vallan kaljalla ja siiderillä. Viinaa en enää juo.
[/quote] Tuo nyt on silkkaa itsepetosta... Alkoholi eli etanoli on aine joka haitat aiheuttaa, ja se on ihan sitä samaa etanolia sekä siiderissä että vodkassa...

Vierailija
10/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:20"]Henkisestikkin tosi ahdistunut ja vittuuntunut olo..[/quote]

Viina aiheuttaa henkistä ahdistusta, miedot ei. Jos siis haluat välttyä ahdistukselta, vainoharhaisuuksilta pelkotiloilta ja hirveiltä valveunilta, vaihda viina kaljaan ja siideriin. Mietojen aiheuttama fyysinen darra menee nopeammin ohi ja ne eivät aiheuta deliriumia viinan tapaan.

Oppinut tämän ihan omasta kokemuksesta ja nykyään kiskonkin kännit vallan kaljalla ja siiderillä. Viinaa en enää juo.

[/quote]

Samaa alkoholia niissä on ja sama vaikutus. Ainoa ero on siinä että väkeviä on amatöörin helpompi juoda liikaa.

Vierailija
11/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani voin sanoa että viinankulutus tulee kuitenkin olemaan tässä maassa vakaa, vaikka ap lopettaakin tähän putkeen.

Mulla alkaa huomenna 2 viikon loma, josta tulen olemaan ainakin eka viikon joka ilta viinipäissään. Vappukin siinä tulee vastaan. Vapun jälkeen viikolla voi alkaa himmailemaan.

Vierailija
12/45 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:39"]

Omalta osaltani voin sanoa että viinankulutus tulee kuitenkin olemaan tässä maassa vakaa, vaikka ap lopettaakin tähän putkeen.

Mulla alkaa huomenna 2 viikon loma, josta tulen olemaan ainakin eka viikon joka ilta viinipäissään. Vappukin siinä tulee vastaan. Vapun jälkeen viikolla voi alkaa himmailemaan.

[/quote]

Ja tulet tähän ketjuun kertomaan, koska??

Vierailija
13/45 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:29"]Kiitos tsempistä! :) tsemppiä myös sulle jatkossa ja onnea! :) niin no mulla on lauantaina 19v synttärit että saa nyt nähdä. Ei mun juomisesta ole kukaan joutunut kärsimään.. Asun yksin. Ap
[/quote]
Missä olet? Voisin tulla lohduttamaan.
Tv.mies hotellin ammeesta.
[/quote]

Tää on jotenki surullista. Siis sä olet hotellin ammeessa , luet av:ta ja pillu mielessä? Miten av liittyy tähän kuvioon?

Vierailija
14/45 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:53"]

14: Kiitti paljon tsempistä! 15: Joo täytyy pitää mielessä.. Ei oo yhtään mukava olo. Haluaisin päästä kyl kokonaan eroon alkoholista tai siis silleen, että juhlapäivinä vois kohtuudella ottaa eikä joka helvetin päivä. Mut kiitti paljon vinkistä! :) ap

[/quote]

Soita heti huomenna terkkuun ja varaa lääkäriaika. Apua on saatavilla!

Vierailija
15/45 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla menee alkoholia päivittäin kun juot?

Vierailija
16/45 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-16. Ap

Vierailija
17/45 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu tuli vastoinkäymisiä. Nää päivät tuleekin vaatimaan paljon enemmän hermoja kun uskoinkaan :( ap

Vierailija
18/45 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:29"]Kiitos tsempistä! :) tsemppiä myös sulle jatkossa ja onnea! :) niin no mulla on lauantaina 19v synttärit että saa nyt nähdä. Ei mun juomisesta ole kukaan joutunut kärsimään.. Asun yksin. Ap
[/quote]
Missä olet? Voisin tulla lohduttamaan.
Tv.mies hotellin ammeesta.
[/quote]

Tää on jotenki surullista. Siis sä olet hotellin ammeessa , luet av:ta ja pillu mielessä? Miten av liittyy tähän kuvioon?
[/quote]
Mitä surullista tässä on? Työmatkalla rentoudun kuumassa kylvyssä, pilluhan on terveellä mihellä mielessä ja palstalle eksyin muutama vuosi sitten kun jotain lapseen liittyvää googletin.
Hyvää ajanvietettä palstailla.

Vierailija
19/45 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti ihan kauhee olo.. Normaalisti olisin nyt ihanassa olotilassa mukavassa hiprakassa.. Yritän tässä keksiä tekemistä mut en saa mitään aikaseks.. Ap

Vierailija
20/45 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti vai henkisesti kamala olo? Mulle tulee muutaman päivän tissuttelun jälkeen ihan mielettömän epätodellinen olo moneksi päivää ja kävelen pitkin seiniä. Fyysisesti ei oo mitään ikinä. Silti menee kaikki lomat ryypätessä...

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi