Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tän äidin päässä oikein liikkuu? (synttäreistä)

Vierailija
21.04.2015 |

Vedin porot oikein kunnolla nenään, kun selvisi, että yksi tyttäreni (8v) parhaista kavereista ei ollut kutsunut tytärtäni synttäreilleen.  Pyysin vielä varmistamaan, että kutsu ei ole unohtunut vahingossa. Ei ollut, äitinsä ei ollut antanut synttärisankarille lupaa kutsua tytärtäni. Lähes kaikki muut luokan tytöt oli kutsuttu. Olimme ostaneet lahjankin.

Tavallisesti olisin ajatellut, että "no big deal", mutta nyt hermostuin. Syy on se, että tämä synttärisankari on monena päivänä viikossa meillä koulun jälkeen ja syö meillä iltaruoan myös. Tyttöjen välillä ei ole siis mitään riitaa. Lisäksi kuskaamme välillä saman perheen toista lasta treeneihin. Tyttäreni ei voi mennä juuri koskaan heille leikkimään (kerran käynyt siellä) ja nämä synttärit olisivat olleet hänelle tärkeä tilaisuus päästä näkemään kaverinsa kotia. En voi tajuta! Tyttäreni on kauniisti käyttäytyvä, eikä mikään aiheuta missään häiriötä.

Perheen äiti selvästi välttelee minun kohtaamistani (esim. laittaa pojan parkkipaikalle odottamaan kyytiä, mutta ei näyttäydy itse.) Mikä voisi olla syynä tällaiseen käytökseen? Tunnen itseni hyväksikäytetyksi :(.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Että tällanen tällä kertaa. Käänteinen avaukselle, jossa kuitenkin syntyi hyvää keskustelua. Ylläpitoko näitä tehtailee?

http://www.vauva.fi/keskustelu/4446146/ketju/olen_aiti_jonka_lapsi_jattaa_yhden_luokkakaverin_kutsumatta_synttareilleen

Vierailija
22/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:18"]

Jaha. Että tällanen tällä kertaa. Käänteinen avaukselle, jossa kuitenkin syntyi hyvää keskustelua. Ylläpitoko näitä tehtailee?

http://www.vauva.fi/keskustelu/4446146/ketju/olen_aiti_jonka_lapsi_jattaa_yhden_luokkakaverin_kutsumatta_synttareilleen

[/quote]

EIhän tässä avauksessa ole ollenkaan samanlainen tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, huomasin itsekin, että aiheeseen liittyvä käänteinen viesti oli. Meillä kylläkin kyse tytöistä.

#19:lle: tyttöjen välillä ei ole ollut riitaa. Ostimme lahjan, koska tämä lapseni kaveri oli suullisesti kertonut synttäreistä jo hyvissä ajoin. Tiedän, että mun pitäisi jutella äidin kanssa, mutta asian ottaminen puheeksi on mulle henkisesti hankalaa, koska hän välttelee kontakteja kanssani. Oisin vaan halunnut kuulla muilta yleisiä syitä, miksi ei kutsuta synttäreille. Jos niistä joku "kolahtaisi".

Vierailija
24/24 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Te siis hoidatte toisen perheen 2 lasta. Ootte jo pitkään ilman minkäänlaista vastavuoroisuutta? Te ootte palvelusväkeä? Eivät halua palvelusväkeä näyttäytymään salonkiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi