Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ruma

Vierailija
02.01.2022 |

Masentaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni meistä on ruma luonnostaan. Ja sitten joutuu vähän muokata itseään edes vähän vähemmän rumaksi meikillä, kampaajalla, vaatteilla ja liikunnalla.

Vierailija
22/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni meistä on ruma luonnostaan. Ja sitten joutuu vähän muokata itseään edes vähän vähemmän rumaksi meikillä, kampaajalla, vaatteilla ja liikunnalla.

Vai onko kauneuskäsityksemme vain vinoutunut kaikkien noiden meikkien, kampaajien, vaatteiden, median yms. vuoksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Koitetaan löytää jotain muuta sisältöä elämään. Ja ihan turha kenenkään (kauniin, söpön, hoikan, siron ja suositun) tulla hurskastelemaan, että jokaisessa on jotain kaunista. Kun ei ole

Vierailija
24/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusufinniin löytyy laserista apu eikä maksa kamalan paljon.

Jospa menee pieleen, arpeutuu tms.?

Sairaslomaahan siihen toipumiseen tarvitsisi. Miten pitkään, ainakin viikon?

- ap

Vierailija
25/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kenenkään tarvitse nykyaikana olla ruma. Ei muuta kun kosmetologille, meikkaajalle ja stailaajalle.

Vierailija
26/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikin käyttöä olen joutunut vähentämään, koska useimmat meikkituotteet ärsyttävät ihoani ja silmiäni. Kroppa on ok, teen fyysistä työtä ja liikun paljon.

- ap

Vierailija
27/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kenenkään tarvitse nykyaikana olla ruma. Ei muuta kun kosmetologille, meikkaajalle ja stailaajalle.

Mitä stailaajat tekevät käytännössä?

Vierailija
28/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ihotautilääkärille sen ruusufinnin takia.

Vierailija
29/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rauhoittanut rosacean Bionin Bacteriostat cleanser. Ainoa tuote, joka on toiminut.

Vierailija
30/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen oloni turvalliseksi rumien seurassa, kun taas kauniit ihmiset pelottavat mua.

Vierailija
31/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä stailaajat tekevät käytännössä?

Katsovat sulle sopivat ja sopivan väriset vaatteet. Noita stailausohjemiahan on ollut telkkarissakin. Stailattuna tulee ihan eri näkönen ihminen esiin, ja siis hyvän näkönen.

Vierailija
32/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt niinkin, että olen ollut ammattilaisen meikattavana. Punainen iho on silti kuultanut sieltä meikin alta, ja olen näyttänyt epäsiistiltä ja kulahtaneelta. Tavallisina arkiaamuina ei edes ole aikaa mihinkään ammattilaistason meikkiin, vähintään tuntihan siinä menisi että saisi itsestään ok:n näköisen. Onneksi töissä pidetään maskia.

Osaan valita itselleni hyviä vaatteita itsekin, mutta kiva tyyli ei kompensoi rumaa naamaa mitenkään.

- ap

Vierailija
33/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä ihmiset voivat jättikokoiselle perunanenälle, harottaville hampaille ja säälittävän harvalle tukalle?

Vierailija
34/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen oloni turvalliseksi rumien seurassa, kun taas kauniit ihmiset pelottavat mua.

Ei rumia ihmisiä ole, kauneus/ rumuus on katsojan silmässä.

Joku alemmuuskompleksi sulla?

Vierailija
35/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pärstä niinku petolinnun perse, muuten niinku riihen seinästä repästy piru ja suu niinku seittemän leivän uuni.

Vierailija
36/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rumia ihmisiä ole, kauneus/ rumuus on katsojan silmässä.

Joku alemmuuskompleksi sulla?

Mulla on vaikka mitä komplekseja

Vierailija
37/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä ihmiset voivat jättikokoiselle perunanenälle, harottaville hampaille ja säälittävän harvalle tukalle?

Voisit kokeilla, niin sitten näet. Haetkos nyt pelkästään epäkohtia itsestäs?

Vierailija
38/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ihotautilääkärille sen ruusufinnin takia.

Olen käynyt. Ainoastaan antibioottikuuri on auttanut, mutta eihän niitä voi koko ajan syödä. Muutoin sitten lääkärit ovat vain kummastelleet ihoani ja antaneet ymmärtää, ettei sille voi tehdä oikein mitään. Ilmeisesti tautini on lievähkö, kun mitään radikaaleja toimenpiteitä ei ole ehdotettu. Mutta sen verran paha se on, että välillä oirehtii ja itseäni häiritsee.

- ap

Vierailija
39/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pärstä niinku petolinnun perse, muuten niinku riihen seinästä repästy piru ja suu niinku seittemän leivän uuni.

Siis trolli

Vierailija
40/43 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen olevani kauniimpi kuin olenkaan. Tipun takaisin todellisuuteen, kun näen itsestäni kuvia. :D Ehkä tämän vääristyneen itseluottamuksen turvin olen ollut aika onnekas löytämään komeita miehiä seurustelukumppaneiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä