Vaikea löytää ihmisiä joiden kanssa kemiat kohtaisi
Onko muilla tällaista ja onko jollakin tilanne muuttunut? Mistähän tämä johtuu? Harvoin kiinnostun kenestäkään missään mielessä. Jotenkin vaikeakin olla sellaisten kanssa joiden kanssa en koe henkilökemioiden kohtaavan täydellisesti. Olen jo 28v, ollut kaksi kertaa elämässäni rakastunut ja minulla on vain kaksi ystävää. Olen yksinäinen, mutta tutustuminenkin on vaikeaa.
Kommentit (17)
Onko näin ollut aina? Masennus ainakin voi aiheuttaa tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä koskaan tiedä "kohtaavatko kemiat" molemminpuolisesti. Tapasin nyt miehen johon olen ihan hulluna, mutten oikein tiedä onko hän vain "katsellaan"-tyyliin liikkeellä kanssani.
Itse en ole syttynyt viisikymppisen elämäni aikana kenestäkään näin.[/Missä tapasitte?
Up. Itselläni diagnoosit aspergerista ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Mistä te muut arvelette hankaluuksienne johtuvan? :) Oletteko yrittäneet hakeutua "kaltaistenne" seuraan?
Sama. Ja olenpa vielä samanikäinen. Diagnoosina pakko-oireinen häiriö, masennus ja epävakaa persoonallisuushäiriö.
N28
Samaistun. Netistä oon löytänyt ihan mukavia, mutta nekin voi feikata ittensä helposti.
Suurin syy miksi en löydä samaistuttavia ihmisiä on, koska puhuminen ja kommunikointi on vaikeaa. .-.
Itse tein Big 5 persoonatestin ja sain huonot tulokset kaikista. :(
Ei pahemmin kohtaa kemiat
Mulla on mies, mutta en ystävysty ja jos jonkun kanssa kemiat kohtaa, niillä tyypeillä on jo satayksi kaveria/ystävää eikä siihen oikein uusia mahdu kuin niitä näitä joskus tavatessa puhumaan.
Mulla tuo johtui e-pillereistä. Käytin niitä lähinnä hankalien kuukautisten takia pitkään ja kun lopetin, niin johan alkoivat miehet kiinnostaa. Kylläpä harmittaa, että meni pari hyvää kumppaniehdokasta sivu suun, kun yleinen suhtautuminen miehiin oli "meh".
Ryhdy puistokemistiksi. Siellä kohtaa vaikka ketä...
Mulla sama.. löysin vasta 26 vuotiaana mieheni
Tuo on aivan normaalia. Täydellisiä kemioita ei ole olemassakaan, mutta tarpeeksi hyvien kemioiden löytäminen on toki jo sekin vaikeaa. Siksi kannattaakin pitää huolta niistä ystävistä, jotka elämästä jo löytyy. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vasta?? Sehän on nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Ehdit löytää miehen vielä monta kertaa.
Jos menee sitten yksin laboratorioon, kaataa lasiastiaan mustikka- ja masikkamehua, näin kemiat kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vasta 🤭... pyrsk. Nuoret ihmiset, elämä edessä....
No eihän sitä koskaan tiedä "kohtaavatko kemiat" molemminpuolisesti. Tapasin nyt miehen johon olen ihan hulluna, mutten oikein tiedä onko hän vain "katsellaan"-tyyliin liikkeellä kanssani.
Itse en ole syttynyt viisikymppisen elämäni aikana kenestäkään näin.