Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yh-äideistä puhutaan aina ällöttävinä "jäminä"?

Vierailija
21.04.2015 |

Kaikki yh:t, jotka mä tunnen, ovat fiksuja, hyvännäköisiä ja itse jättäneet huonon parisuhteen. Mä en ymmärrä tätä av:n käsitystä että yh:t on siiderimahaisia elämäm koululaisia, jonka mies on lähtenyt karkuun. Mäkin olen suht kaunis, hyväkroppainen, koulutettu -ja yhden lapsen yksinhuoltaja! En tyytynyt huonoon mieheen. Ja vientiä riittää. Niin, ja vapaita miehiä. Sekin kun näyttää olevan oletus että yh:t iskee muiden miehet. Itse en ikinä koskis varattuun mieheen. Kohdalle ei ole vielä osunut niin hyvää että esittelisin sen mun pojalle, mutta ottajia on. Kumma juttu, kun av:n mukaan yh ei kelpaa kenellekään. :D

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:09"]

No sehän riippuu ihan yh:sta.

Mä halveksun ainoastaan sellaisia läskejä kouluttamattomia, tyhmiä, ketjupolttavia verkkareissa lähiö-ostarilla lyllertäviä ämmiä, joilla on alle kolmikymppisenä 3-5 äpärää eri isille. Yhdestäkään isästä ei luonnollisesti ole mitään tietoa. Kunnioittaa ja arvostaako tällaista ihmistä pitäisi? En yleensäkään kyllä arvosta teini-/nuoria yyhoita.

En suinkaan halveksu niitä, joiden puoliso on kuollut, tai jos avioliitto on pitkän ajan jälkeen päättynyt eroon. Eihän sille aina mitään voi.

[/quote]

Mä en halveksi. Miksi halveksisin kun en tiedä mikä siihen on johtanut?

[/quote]

No yleensä tuohon johtaa juuri syrjäytyneisyyden kierre. Siitä sitten seuraa kouluttamattomuutta ja alkoholismia. Jos on nuorena monelle miehelle lapsia, niin naisessa on mielestäni vikaa. Tuollainen kuvailtu yh ei voi tarjoita lapsillensa mitenkään kovin hyviä eväitä elämään, vaan todennäköisesti jälkikasvu on vetämässä pilveä korson asemalla 15-vuotiaana, ja siitä pari vuotta luottotiedottomana istumassa erinäköisistä pikkurötöksistä.

Halveksuttavaa todellakin.

Vierailija
2/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:39"]

Miksi tää ap. pitää hyvänä, että vientiä piisaa? Antaa vähän kevytkenkäisen vaikutelman.

[/quote]

50-luku soitti...
[/quote] ei vaan korkea moraali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä riittää XD

Vierailija
4/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä tosimies pitää huolen vaikka yh:n lapsista" hahhahhaa...siis mitä vittua?

Voihan niille käenpojille toki olla "isähahmo" ja leikkikaveri, mutta ei niistä mitään vastuuta varsinaisesti kyllä kanneta. Jos äipän kanssa menee sukset ristiin, ei muuta kuin näkkärit erilleen ja matkaan. Äiti voi jatkaa yh:na.

Ei mies voi kiintyä toisen siittämiin lapsiin kuin omiinsa.

Vierailija
5/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:19"]

Hahhah 8/10 on melkoinen yleistäjä. *äkkiä verskat päälle ja tupakkaa jostain, soitan töihin, että olenkin valetutkija*

[/quote]

Oikeesti jalostui tämä ajatus niin, että laitoin verskat jalkaan ja resusen paidan, sikarin huulipieleen (ei pala) ja otin kuvan itsestäni :D
[/quote]
Pitäiskö laittaa yhärikuvaketju...

Vierailija
6/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:23"]"kyllä tosimies pitää huolen vaikka yh:n lapsista" hahhahhaa...siis mitä vittua?

Voihan niille käenpojille toki olla "isähahmo" ja leikkikaveri, mutta ei niistä mitään vastuuta varsinaisesti kyllä kanneta. Jos äipän kanssa menee sukset ristiin, ei muuta kuin näkkärit erilleen ja matkaan. Äiti voi jatkaa yh:na.

Ei mies voi kiintyä toisen siittämiin lapsiin kuin omiinsa.
[/quote] no jos näin käy, on lapseni saanut 14 vuotta erittäin hyvän miehen mallin. Onneksi tuskin käy, paitsi jos toistamiseen menetän miehen kuolemalle.

Vierailija
7/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän noita naisenkipeitä peräkammarin nörttipoikia aina löytyy, jotka ovat valmiita mihin tahansa kuvioon.

Vierailija
8/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:31"]No kyllähän noita naisenkipeitä peräkammarin nörttipoikia aina löytyy, jotka ovat valmiita mihin tahansa kuvioon.
[/quote] ikävä jos kohdallesi osui sellainen.

Vierailija
9/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:09"] [/quote] Hienoa, toisten ihmisten halveksuminen on aina ihailtavaa. Kiitos että kerroit juuri Sinun mielipiteen siitä mikä on Halveksuttavaa tässä elämässä ja ettet suinkaan halveksu väärin, arvostan.

[/quote]

Ja sinä arvostat kuvailtun kaltaista ihmistyyppiä?

Vierailija
10/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yh koska mulla ei sovi seurustelu yhtään. Aika monet seurustelee väkisin vaikka kannattais olla vaan sinkkuna kun ei siitä ikinä mitään hyvää seuraa. Omat lapset on mulle kaikki kaikessa ja en ikinä ottais ketään pilaamaan niidenki elämää. 

Vierailija
11/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:09"]

Mä halveksun ainoastaan sellaisia läskejä kouluttamattomia, tyhmiä, ketjupolttavia verkkareissa lähiö-ostarilla lyllertäviä ämmiä, joilla on alle kolmikymppisenä 3-5 äpärää eri isille. Yhdestäkään isästä ei luonnollisesti ole mitään tietoa. Kunnioittaa ja arvostaako tällaista ihmistä pitäisi? En yleensäkään kyllä arvosta teini-/nuoria yyhoita.

En suinkaan halveksu niitä, joiden puoliso on kuollut, tai jos avioliitto on pitkän ajan jälkeen päättynyt eroon. Eihän sille aina mitään voi.

[/quote]

Mummoäideissä on onneks edes se hyvä puoli että ne kuolee pian lapsen syntymisen jälkeen. 

Vierailija
12/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua :'D

"kuolee pian lapsen syntymisen,jälkeen"

Vierailija
13/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:00"]

Tai sitten just päinvastoin, että on koko ajan menossa ja vientiä riittää, kuten sulla. Jakorasian maineen saa helpolla.

[/quote]

Ei se, että vientiä riittää tarkoita että jokaisen kanssa panee. Hassu.

Vierailija
14/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten just päinvastoin, että on koko ajan menossa ja vientiä riittää, kuten sulla. Jakorasian maineen saa helpolla.

Vierailija
15/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pidä yksinhuoltajia yhtään minään. Muutama palstahullu ehkä.

Vierailija
16/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:00"]Tai sitten just päinvastoin, että on koko ajan menossa ja vientiä riittää, kuten sulla. Jakorasian maineen saa helpolla.
[/quote]
No mä en anna jokaiselle vastaantulijalle. Oon nyt vuoden sisään harrastanut seksiä yhden miehen kanssa.
Ap

Vierailija
17/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo hyvin koulutettu, en kaunis enkä mikään hyväkroppainenkaan. Ihan peruspulliainen. Yh:na olen varmasti ollut välillä riittämätön toimimaan täysin parhaalla mahdollisella tavalla lapselleni.

Kuitenkin olen saanut elämääni fiksun, hyvinkoulutetun, ymmärtävän miehen, joka jaksaa kaikissa tilanteissa olla luotettava järkevä aikuinen myös teinilleni.

Vierailija
18/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä vituttaa olla jumissa paskassa parisuhteessa ja mahdollisesti myös huonossa taloudellisessa tilanteessakin, ja se että joku on päässyt huonosta suhteesta pois ja pärjää yksin taloudellisesti mahtaa vituttaa niitä palstan wt:itä ihan sikana?

Vierailija
19/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:08"]Koska niitä vituttaa olla jumissa paskassa parisuhteessa ja mahdollisesti myös huonossa taloudellisessa tilanteessakin, ja se että joku on päässyt huonosta suhteesta pois ja pärjää yksin taloudellisesti mahtaa vituttaa niitä palstan wt:itä ihan sikana?
[/quote]
Näin mä olen myös kelannut.
Ap

Vierailija
20/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi