Miksi yh-äideistä puhutaan aina ällöttävinä "jäminä"?
Kaikki yh:t, jotka mä tunnen, ovat fiksuja, hyvännäköisiä ja itse jättäneet huonon parisuhteen. Mä en ymmärrä tätä av:n käsitystä että yh:t on siiderimahaisia elämäm koululaisia, jonka mies on lähtenyt karkuun. Mäkin olen suht kaunis, hyväkroppainen, koulutettu -ja yhden lapsen yksinhuoltaja! En tyytynyt huonoon mieheen. Ja vientiä riittää. Niin, ja vapaita miehiä. Sekin kun näyttää olevan oletus että yh:t iskee muiden miehet. Itse en ikinä koskis varattuun mieheen. Kohdalle ei ole vielä osunut niin hyvää että esittelisin sen mun pojalle, mutta ottajia on. Kumma juttu, kun av:n mukaan yh ei kelpaa kenellekään. :D
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:33"]
Mua ihmetyttää eniten se, että miksi miehistä joilla on monta kakaraa eri akkojen kanssa, eivätkä edes huolehdi kersoistaan, ei puhuta yhtään mitään? Miehetkö pitää päästää aina kuin koira veräjästä? Mahtaa ne yksinhuoltajaäitien lasten isät olla todellisia kultakimpaleita, jahtaavat lapsettomia naisia ja tekevät lisää yh:ta.
Todella tyhmää jos ei osaa sen vertaa ajatella että myös sillä lapsen isällä on joku vastuu. YH tarkoittaa yksinhuoltajaa, eli se vanhempi joka on ottanut vastuun lapsesta on sen lapsen huoltaja, ja yksin tarkoittaa että se toinen vanhempi on lähtenyt livohkaan, enemmän tai vähemmän, mutta ei kuitenkaan ole yhteishuoltajuutta.
Minä kyllä kunnioitan sitä ihmistä joka huolehtii lapsistaan, ja jos sen joutuu tekemään yksin, tekee kaksinkerroin kuin sellainen jolla on kotona koko ajan toinenkin aikuinen vastuussa lapsista.
Luuletteko tosiaan että kaikki läskit verkkareissa sätkä huulessa raahustavat ämmät ovat synnyttäneet lapsia, ja että ovat yksinhuoltajia? Parisuhteessa olet hoikka ja fiksu, mutta jos ero tulee ja alat huolehtia lapsistasi yksin, muutut oitis tyhmäksi, lihavaksi ja huonosti pukeutuvaksi? Samalla tavalla kaikki töissä olevat ovat viisaita ja ahkeria, mutta jos työpaikka menee alta muuttuvat tyhmiksi ja laiskoiksi. Kaipa se on joku biologinen juttu että parisuhde ja työpaikka nostaa älykkyysosamäärää...
[/quote]
Minä en todellakaan arvosta miehiä, jotka Raamatun oppien mukaan lisääntyvät ja täyttävät maan. Vielä vähemmän arvosta niitä naisia, jotka suostuvat lisääntymään tämmöisten auervaarojen kanssa.
Miksi tää ap. pitää hyvänä, että vientiä piisaa? Antaa vähän kevytkenkäisen vaikutelman.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:33"]Mua ihmetyttää eniten se, että miksi miehistä joilla on monta kakaraa eri akkojen kanssa, eivätkä edes huolehdi kersoistaan, ei puhuta yhtään mitään? Miehetkö pitää päästää aina kuin koira veräjästä? Mahtaa ne yksinhuoltajaäitien lasten isät olla todellisia kultakimpaleita, jahtaavat lapsettomia naisia ja tekevät lisää yh:ta.
Todella tyhmää jos ei osaa sen vertaa ajatella että myös sillä lapsen isällä on joku vastuu. YH tarkoittaa yksinhuoltajaa, eli se vanhempi joka on ottanut vastuun lapsesta on sen lapsen huoltaja, ja yksin tarkoittaa että se toinen vanhempi on lähtenyt livohkaan, enemmän tai vähemmän, mutta ei kuitenkaan ole yhteishuoltajuutta.
Minä kyllä kunnioitan sitä ihmistä joka huolehtii lapsistaan, ja jos sen joutuu tekemään yksin, tekee kaksinkerroin kuin sellainen jolla on kotona koko ajan toinenkin aikuinen vastuussa lapsista.
Luuletteko tosiaan että kaikki läskit verkkareissa sätkä huulessa raahustavat ämmät ovat synnyttäneet lapsia, ja että ovat yksinhuoltajia? Parisuhteessa olet hoikka ja fiksu, mutta jos ero tulee ja alat huolehtia lapsistasi yksin, muutut oitis tyhmäksi, lihavaksi ja huonosti pukeutuvaksi? Samalla tavalla kaikki töissä olevat ovat viisaita ja ahkeria, mutta jos työpaikka menee alta muuttuvat tyhmiksi ja laiskoiksi. Kaipa se on joku biologinen juttu että parisuhde ja työpaikka nostaa älykkyysosamäärää...
[/quote]
Täysin samaa mieltä! Sen verran täytyy vielä lisätä, että yhteishuoltajuuskaan ei tarkoita sitä että se isä osallistuisi yhtään lapsen elämään.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:09"]No sehän riippuu ihan yh:sta.
Mä halveksun ainoastaan sellaisia läskejä kouluttamattomia, tyhmiä, ketjupolttavia verkkareissa lähiö-ostarilla lyllertäviä ämmiä, joilla on alle kolmikymppisenä 3-5 äpärää eri isille. Yhdestäkään isästä ei luonnollisesti ole mitään tietoa. Kunnioittaa ja arvostaako tällaista ihmistä pitäisi? En yleensäkään kyllä arvosta teini-/nuoria yyhoita.
En suinkaan halveksu niitä, joiden puoliso on kuollut, tai jos avioliitto on pitkän ajan jälkeen päättynyt eroon. Eihän sille aina mitään voi.
[/quote]
Hienoa, toisten ihmisten halveksuminen on aina ihailtavaa. Kiitos että kerroit juuri Sinun mielipiteen siitä mikä on Halveksuttavaa tässä elämässä ja ettet suinkaan halveksu väärin, arvostan.
Eihän suurin osa ihmisistä tahallaan tee lapsia ja eroa. Tietenkin on miehiä jotka ei välitä, mutta kyllä minuakin ärsyttää se miten usein tulee esille ajatus että miehet vaan ovat vastuuttomia jne.
Itsehän mietin vieläkin tarkkaan haluanko tässä parisuhteessa lapsia, koska ymmärrän ja hyväksyn sen vastuun mitä siitä tulee. Mutta jos päätämme yrittää saada lapsia, olen jo päättänyt yrittää vakavasti sitoutua siihen loppuelämäkseni. Siitä huolimatta kaikki ei mene aina niinkuin haaveilisi tai toivoisi.
Pitäähän joidenkin olla niitä jämiäkin. Ne yh-iskät ku on niitä arjen sankareita ja ihquja :D (vaikka olisivat vain viikonloppuisijä se joka toinen viikonloppu). Täällä on niin paljon elämäänsä kyllästyneitä äitejä, jotka ei koskaan saa vapaata vaikka parisuhteessa olevatkin. Vaikka vapaansa todellakin ansaitsevatkin. Muttakun äijä talossa joka ei osaa sitä heille antaa, sitten verrataan itseään yh-äitiin ja pyörä on valmis. Sehän ei ole kenenkään yh:n vika, ettei perheellisillä ole omaa aikaa, eihän?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:39"]
Miksi tää ap. pitää hyvänä, että vientiä piisaa? Antaa vähän kevytkenkäisen vaikutelman.
[/quote]
50-luku soitti...
Koska kulttuuri on patriarkaalinen. Miehet päättää mikä on oikein ja arvostettavaa. Nainen joutuu sopeutumaan miesten mielipiteisiin. Jos naiset ymmärtäisivät olla feministejä, voisi paskan miehen jättänyt yh olla sankari.
Mä tiedän aika vähän yksinhuoltajia, jotka eivät olisi jo uudessa parisuhteessa. Yleensä mies ollut viinaanmenevä ja nainen löytänyt ns. paremman suhteen. Sitten on joitakin, joilta mies lähtenyt kävelemään. Enkä ihmettele. Ovat hirveän vaativia ja sitä jäkättävää sorttia.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:19"]
Hahhah 8/10 on melkoinen yleistäjä. *äkkiä verskat päälle ja tupakkaa jostain, soitan töihin, että olenkin valetutkija*
[/quote]
Oikeesti jalostui tämä ajatus niin, että laitoin verskat jalkaan ja resusen paidan, sikarin huulipieleen (ei pala) ja otin kuvan itsestäni :D
Minä lähinnä välttäisin niitä miehiä, jotka ovat jättäneet lapset äidille. Jos ollaan viikko ja viikko järjestelmällä, sitten mies on ok. Muussa tapauksessa ei...
Vastuunkantajia voi arvostaa ja uskoa, että he ovat kypsiä myös rakentamaan uutta parisuhdetta. Näitä karkulaisia sen sijaan ei.