Miksi yh-äideistä puhutaan aina ällöttävinä "jäminä"?
Kaikki yh:t, jotka mä tunnen, ovat fiksuja, hyvännäköisiä ja itse jättäneet huonon parisuhteen. Mä en ymmärrä tätä av:n käsitystä että yh:t on siiderimahaisia elämäm koululaisia, jonka mies on lähtenyt karkuun. Mäkin olen suht kaunis, hyväkroppainen, koulutettu -ja yhden lapsen yksinhuoltaja! En tyytynyt huonoon mieheen. Ja vientiä riittää. Niin, ja vapaita miehiä. Sekin kun näyttää olevan oletus että yh:t iskee muiden miehet. Itse en ikinä koskis varattuun mieheen. Kohdalle ei ole vielä osunut niin hyvää että esittelisin sen mun pojalle, mutta ottajia on. Kumma juttu, kun av:n mukaan yh ei kelpaa kenellekään. :D
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:09"]No sehän riippuu ihan yh:sta.
Mä halveksun ainoastaan sellaisia läskejä kouluttamattomia, tyhmiä, ketjupolttavia verkkareissa lähiö-ostarilla lyllertäviä ämmiä, joilla on alle kolmikymppisenä 3-5 äpärää eri isille. Yhdestäkään isästä ei luonnollisesti ole mitään tietoa. Kunnioittaa ja arvostaako tällaista ihmistä pitäisi? En yleensäkään kyllä arvosta teini-/nuoria yyhoita.
En suinkaan halveksu niitä, joiden puoliso on kuollut, tai jos avioliitto on pitkän ajan jälkeen päättynyt eroon. Eihän sille aina mitään voi.
[/quote]
No miksi yleistää tuo ihmistyyppi kaikiksi yh:iksi? Ei ikinä voi tietää mitä sen toisen ihmisen elämäntilanteen taustalla on.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:08"]Koska niitä vituttaa olla jumissa paskassa parisuhteessa ja mahdollisesti myös huonossa taloudellisessa tilanteessakin, ja se että joku on päässyt huonosta suhteesta pois ja pärjää yksin taloudellisesti mahtaa vituttaa niitä palstan wt:itä ihan sikana? [/quote] Näin mä olen myös kelannut. Ap
[/quote]
Niin että kaikilla parisuhteellisilla on paska parisuhde ja taloustilanne huono? Just just. Eläkää harhaisissa luuloissanne :D
No koska suurin osa yyhoista on tuollaisia. Ainakin jos mennään korsoon tai keravalle.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:08"]Koska niitä vituttaa olla jumissa paskassa parisuhteessa ja mahdollisesti myös huonossa taloudellisessa tilanteessakin, ja se että joku on päässyt huonosta suhteesta pois ja pärjää yksin taloudellisesti mahtaa vituttaa niitä palstan wt:itä ihan sikana? [/quote] Näin mä olen myös kelannut. Ap
[/quote]
Niin että kaikilla parisuhteellisilla on paska parisuhde ja taloustilanne huono? Just just. Eläkää harhaisissa luuloissanne :D
[/quote]
Kukaan ei sanonut että kaikilla parisuhteellisilla. Osuko arkaan paikkaan?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:09"]No sehän riippuu ihan yh:sta. Mä halveksun ainoastaan sellaisia läskejä kouluttamattomia, tyhmiä, ketjupolttavia verkkareissa lähiö-ostarilla lyllertäviä ämmiä, joilla on alle kolmikymppisenä 3-5 äpärää eri isille. Yhdestäkään isästä ei luonnollisesti ole mitään tietoa. Kunnioittaa ja arvostaako tällaista ihmistä pitäisi? En yleensäkään kyllä arvosta teini-/nuoria yyhoita. En suinkaan halveksu niitä, joiden puoliso on kuollut, tai jos avioliitto on pitkän ajan jälkeen päättynyt eroon. Eihän sille aina mitään voi. [/quote] No miksi yleistää tuo ihmistyyppi kaikiksi yh:iksi? Ei ikinä voi tietää mitä sen toisen ihmisen elämäntilanteen taustalla on. Ap
[/quote]
Ei tuo kirjoittaja yleistäkään, sinä jaksat nyt yleistää.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:14"]No koska suurin osa yyhoista on tuollaisia. Ainakin jos mennään korsoon tai keravalle.
[/quote]
Suurin osa IHMISISTÄ on tuollaisia kun mennään Korsoon tai Keravalle.
Ap
Katkerat ja loputtomia tukia (hehheh) kadehtivat puhuvat.
Fiksut eivät.
Hahhah 8/10 on melkoinen yleistäjä. *äkkiä verskat päälle ja tupakkaa jostain, soitan töihin, että olenkin valetutkija*
Koska nainen joka pärjää omillaan ilman miestä on kauhistus. Ihan sama vaikka töissä käy.
sossun tuella elävä kristitty ydinperhe, siinä suomen tulevaisuus.
Eihän netin vaahtoajien perusteella kannata maailmankuvaansa muodostaa. Osa on oikeasti katkeroituneita, osa vaan trollaa... korkeintaan puolet viesteistä on suurinpiirtein normaaleilta suurinpiirtein tosissaan.
Oikeat miehet eivät halua kasvattaa muiden lapsia ja siksi yh:t eivät saa kunnon miehiä. Saattaa niitä joskus läpällä polkaista mutta ei niitten kanssa kukaan parisuhteeseen ala. M32
No onhan sitä ihan selkeästi vain jämät jäljellä, kun toosasta on puskettu toisen miehen lapsi maailmaan. Ja tuleehan siinä varmasti uuden parisuhteen löytymisestä haasteita, kun miehelle annetaan jämät siitä vapaa-ajasta, jota tarjotaan sen jälkeen kun lapset on hoidettu.
Itse ainakin mietin, että miksi ensimmäistä parisuhdetta ei ole saatu kunnolla hoidettua. Kun on kuitenkin lapsi ja kaikki. Ja jos vaikkapa mies olisi kamala juoppo ja naistenhakkaaja, niin miksi nainen alunperinkään teki lapsen sellaisen ihmisen kanssa? Jossain siis on vikaa, eikä kunnollista taetta yh:n kertomuksen pohjasta saa, kun vasta hyvin pitkän ajan päästä. En siis luottaisi vain yhteen kertomukseen, varsinkaan jos itse ollaan täysin viattomia ja syyttömiä ja ex ihan kamala ja hirviö.
Niin ja lapsi on konkreettinen todiste siitä, että ollaan uusintakierroksella. Eipä ne läpikolutut lumputkaan mitään ykkösvaimoainesta ole, ellei sitten muuta toiseen kaupunkiin ja aloita uutta elämää.
Olen yh ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä jotkut av-palstan pirkot ja minnat ovat mieltä minusta ihmisenä.
Olen onnellinen, poika on onnellinen.
Tapailen miehiä, en "jaa rasiaani" niinkuin joku asian ilmaisi.
Jos löydän hyvän miehen voin harkita perheen perustamista mutta minun ja poikani perhe riittää meille erittäin hyvin näinkin.
Voi luoja näitä "no mä ainakaan en hyväksy jos..". Siis mikä teidän asia se on hyväksyä?
Hankkikaa elämä jos joidenkin tuntemattomien yh-elämä häiritsee niin paljon! Se kertoo jotain teistä itsestänne myös.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:22"]Oikeat miehet eivät halua kasvattaa muiden lapsia ja siksi yh:t eivät saa kunnon miehiä. Saattaa niitä joskus läpällä polkaista mutta ei niitten kanssa kukaan parisuhteeseen ala. M32
[/quote] Päinvastoin. Oikeilla miehillä on rohkeutta elää myös sellaisessa suhteessa, jossa joutuu vastuuta kantamaan.
Lassukatkin löysi paikalle :) voi teitä höpsöjä <3
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:22"]Oikeat miehet eivät halua kasvattaa muiden lapsia ja siksi yh:t eivät saa kunnon miehiä. Saattaa niitä joskus läpällä polkaista mutta ei niitten kanssa kukaan parisuhteeseen ala. M32 [/quote] Päinvastoin. Oikeilla miehillä on rohkeutta elää myös sellaisessa suhteessa, jossa joutuu vastuuta kantamaan.
[/quote]
nämä palstan "oikeat miehet" ei halua/kykene kasvattamaan edes omia lapsiaan :)
ap:sta nyt saa ikävän kuvan, yh tai ei..
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:09"]
No sehän riippuu ihan yh:sta.
Mä halveksun ainoastaan sellaisia läskejä kouluttamattomia, tyhmiä, ketjupolttavia verkkareissa lähiö-ostarilla lyllertäviä ämmiä, joilla on alle kolmikymppisenä 3-5 äpärää eri isille. Yhdestäkään isästä ei luonnollisesti ole mitään tietoa. Kunnioittaa ja arvostaako tällaista ihmistä pitäisi? En yleensäkään kyllä arvosta teini-/nuoria yyhoita.
En suinkaan halveksu niitä, joiden puoliso on kuollut, tai jos avioliitto on pitkän ajan jälkeen päättynyt eroon. Eihän sille aina mitään voi.
[/quote]
Mä en halveksi. Miksi halveksisin kun en tiedä mikä siihen on johtanut?
Mua ihmetyttää eniten se, että miksi miehistä joilla on monta kakaraa eri akkojen kanssa, eivätkä edes huolehdi kersoistaan, ei puhuta yhtään mitään? Miehetkö pitää päästää aina kuin koira veräjästä? Mahtaa ne yksinhuoltajaäitien lasten isät olla todellisia kultakimpaleita, jahtaavat lapsettomia naisia ja tekevät lisää yh:ta.
Todella tyhmää jos ei osaa sen vertaa ajatella että myös sillä lapsen isällä on joku vastuu. YH tarkoittaa yksinhuoltajaa, eli se vanhempi joka on ottanut vastuun lapsesta on sen lapsen huoltaja, ja yksin tarkoittaa että se toinen vanhempi on lähtenyt livohkaan, enemmän tai vähemmän, mutta ei kuitenkaan ole yhteishuoltajuutta.
Minä kyllä kunnioitan sitä ihmistä joka huolehtii lapsistaan, ja jos sen joutuu tekemään yksin, tekee kaksinkerroin kuin sellainen jolla on kotona koko ajan toinenkin aikuinen vastuussa lapsista.
Luuletteko tosiaan että kaikki läskit verkkareissa sätkä huulessa raahustavat ämmät ovat synnyttäneet lapsia, ja että ovat yksinhuoltajia? Parisuhteessa olet hoikka ja fiksu, mutta jos ero tulee ja alat huolehtia lapsistasi yksin, muutut oitis tyhmäksi, lihavaksi ja huonosti pukeutuvaksi? Samalla tavalla kaikki töissä olevat ovat viisaita ja ahkeria, mutta jos työpaikka menee alta muuttuvat tyhmiksi ja laiskoiksi. Kaipa se on joku biologinen juttu että parisuhde ja työpaikka nostaa älykkyysosamäärää...
En pidä ketään ihmistä ällöttävänä jämänä, yh kohdalla kun ruvetaan puhumaan vakavasta suhteesta, valitettavasti kuvioihin tulee se haluaako ryhtyä lasten iskäksi, eikä ne suhteet aina mitään herkkua ole, lapsetkin voivat olla todella hankalia.
Tuollaisia asioita joutuu ottamaan huomioon, kaikilla ei ole hinkua ruveta sijais iskäksi.