Miksi toisten elimistö kestää vuosikymmenien ryyppäämistä
Kommentit (50)
No ei kaikki juo ja syö samanlailla. Myös lääkkeillä on vaikutuksensa. Ja geeneillä. Hermot ovat myös yksilölliset,joku näkee liskoja jo puolesta pullosta viinaa. Meitä vaan on moneksi.
Kyllä ihmetelen. Suhteeni kuoli ei tupakoinut ei kapakoinnut,ei käytänyt alkoholia.Kun katson ympäristöä ulkona, samat puskajuopot vuosikymeniä samoissa pusikissa elää työtöminä kaljakaseineen...
Alkoholi myös tuhoaa bakteereja. Myös mitä vähemmän syöt sen terveempi olet. Juopot on aika vähäruokaisia, ruokaa ei ole tai sitten pelätään että tulee ripulit housuun.
Vai onko sittenkin niin että meille on ne elinpäivämme annettu Korkeimmalta ja tutkimattomat ovat Herran tiet..
Aloitettu nuorena ja kovalla säännöllisellä harjoittelulla
Miksi toiset (naiset) pystyvät synnyttämään parikymmentä lasta, kun taas toiset (naiset) eivät pysty synnyttämään yhtään tai selviytyvät juuri ja juuri parista raskaudesta?
Miksi toisille tapahtuu jatkuvasti tapaturmia, ja toiset eivät kolhi itseään edes mustelmatasoisesti koko ikänsä aikana?
Miksi toisten ihmisten mieli hajoaa, ja toisilla järki ja mieli pysyy kasassa, vaikka tapahtuisi mitä?
Miksi joku kuolee perusnuhaan, ja joku toinen ei kuole edes ebolaan?
Syitä löytyy perimästä (geeneistä), lapsuuden kasvuolosuhteista, ravitsemustilanteesta, fyysisestä kunnosta, onko joitain perussairauksia, onko altistunut joillekin bakteereille/viruksille/kemikaaleille/ravinnepuutoksille jossain elämänsa vaiheessa, ympäristön lämpötilasta, kasvuympäristöstä, sosiaalisista suhteista...
Hemmetin hyvä maksa. Minua ei haluttu ottaa hoitoon, kun maksa-arvoni olivat niin hyvät vaikka join kuin viimistä päivää.
En ole varma, mutta liittyisikö siihen, että me ihmiset olemme yksilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi myös tuhoaa bakteereja. Myös mitä vähemmän syöt sen terveempi olet. Juopot on aika vähäruokaisia, ruokaa ei ole tai sitten pelätään että tulee ripulit housuun.
Voiko mennä niin että kun joutuu lopettamaan vuosikymmenien ryyppämiseen koska vanhus joutuu laitokseen, menehtyykin sitten äkkiä? Koska viina ei suojaakaan enää?
Ne uskoo Jeesukseen. Jeesus rakastaa ihmisiä niin paljon, että antaa uskovien juoppojenkin elää ja kärsiä mahdollisimman pitkään, jotta saavat sitten kuolla hitaasti ja tuskallisesti.
Musta tuntuu että verisuonet vain puhdistuvat alkoholilla. Monesti nuorena kuolleet ovat syöneet terveellisesti harrastanneet liikuntaa ja olleet lähes absolutisteja.
Tunsin muutaman pultsarin joille oli lääkäri sanonut että elät viimeisiä hetkiä kun oli sisuskalut niin huonot. Elivät vielä monta vuotta viinaa vieläkin juoden. Alan kallistua siihen että elämme sen ajan mikä on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin hyvä maksa. Minua ei haluttu ottaa hoitoon, kun maksa-arvoni olivat niin hyvät vaikka join kuin viimistä päivää.
Hoitopaikassa huomattiin että ei oo viimenen päivä. Takas ryyppää maksa-arvot kohdalleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mennä niin että kun joutuu lopettamaan vuosikymmenien ryyppämiseen koska vanhus joutuu laitokseen, menehtyykin sitten äkkiä? Koska viina ei suojaakaan enää?
keho tottuu alkoholiin siksi ei pidä lopettaa äkillisesti juomista muutenhan saa viinakrampin. Alkoholi parantaa verenkiertoa ja tappaa bakteereja,mutta kyllä moni on henkensä myös saanut pitää lopetettuaan juomisen.
Vierailija kirjoitti:
joku lääkäri telkkarissa sanoi ettei maksa-arvot oikeastaan kerro paljoakaan.
Viimisissä verikoikeissa maksa-arvoni ovat nyt hieman kohollaan. Tulos taisi olla 54 ja alaraja 35 vaikka olen ryypännyt viimeiset kuusi vuotta kuin sieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku lääkäri telkkarissa sanoi ettei maksa-arvot oikeastaan kerro paljoakaan.
Ok, en ollut tuon takia saada hoitoa, mutta onneksi hoidon sain loppujen lopuksi ja siihen jäi ryyppääminen.
Vierailija kirjoitti:
Viimisissä verikoikeissa maksa-arvoni ovat nyt hieman kohollaan. Tulos taisi olla 54 ja alaraja 35 vaikka olen ryypännyt viimeiset kuusi vuotta kuin sieni.
Mikä sun yleisvointi on? Oletko töissä ja jos olet, miten suoriudut töistä?
Aivan.Sukulainen juo paljon ja on todella kaunis kaikin puolin. Ikä 60 +. Ei ikinä uskoisi.
Just niin. Verikokeet osoittaa normaaleja lukemia vaikka putki monta vuotta.
Kait me ihmiset olemme vaan niin erilaisia ja reagoimme niin eri tavalla.