Temptation Island Anni :S
Voi vee kuinka ärsyttävä ja lapsellinen ihminen!!! Luuleks se tosiaan että Aki olis kiinnostunut kakarasta joka lässyttää ?????
Menis takaisin päiväkotiin koko likka.
Rita on ihana. Kaunis. Seksikäs. Aikuinen nainen!
Kommentit (30)
Rita 1000000 x paremman näköinen kuin tämä pyöreä kuin lihapulla Anni.
Rita on urheilullinen. Elämänkokemusta omaava. Anni? Tuskin kokenut vielä mitään. Puheista päätellen ja ulkonäöstä päätellen.
Makuasioista ei voi kai kiistellä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:12"]Makuasioista ei voi kai kiistellä.
[/quote]
Ei niin. Joten pidä mielipitees omana tietonasi ja mä pidän omani.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:12"]Makuasioista ei voi kai kiistellä. [/quote] Ei niin. Joten pidä mielipitees omana tietonasi ja mä pidän omani.
[/quote]
Makuasioista nimenomaan voi kiistellä, faktoista ei. Joten siitä vaan kiistelemään, että kumpi on ihkumpi Rita vai Anni. Mun mielest Simo on lutunen.
Se Anni vaikuttaa tusinatavaralta... joo he kävivät vain aamulenkillä, tuskin mitään muuta. Ehkä Anni oli sanonut, että tarvii pudottaa kiloja ja Aki halusi auttaa... :)
En tiedä mitä tarkoitat, mutta Rita on kovassa tikissä. Siis näyttää olevan oikeesti tosi kovakuntoinen mimmi.
Anni taas, hmm näyttää juhlineen kunnolla sokerijuomilla. Äkkiä se sokeri kertyy kroppaan.
On tuolla annilla keskikropassakin löysää.
suosittelen Detox kuuria...oon kokeillut...toimii
Mun mielestä Aki on just aito mies. Rita myös aito. Sen takia hyvä pari. Täydellinen. :)
Nämä muut aivan kakaroita. Leikkivät vaan. ""Jee ilmasta viinaa ja ruokaa"". Anni on vaan niin lässynlää. Saavuttaako mitään elämässä? Isää vaillako, kun vanhemmat miehet kiinnostaa? Ei siis ole isä kuvioissa...?