Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelutyö ja vapaa-ajan tilanteet...

Vierailija
02.01.2022 |

Onko kellään kokemusta siitä, kun asiakaspalvelutyö ja vapaa-ajan tilanteet törmäävät toisiinsa?
Itselläni on sattunut seuraavanlainen episodi: naapurissa asuva sekopäämummo tuli kertaalleen parkkipaikalla jotain huutamaan minulle. Huusin takaisin. Sekopäämummo oli tunnistanut minut kun olen töissä eräässä liikkeessä, jossa myydään kuluttajille palveluja. Oma työminä ja kotiminä on melkoisen erilainen. Työminä on se ystävällinen asiakaspalvelija. Kotiminä on äreä ja kiukkuinen, huudan taatusti sekopäämummolle takaisin jos huutaa minulle omalla vapaa-ajalla.

Sekopäämummo oli valittanut esimiehelleni. Esimieheni on valitettavasti hyvin ruskeakielinen ihminen, joka nuolisi mummon hanurin kyllä oitis putipuhtaaksi. Noh esimiehen puhutteluun. Esimiehen kanssa tuli huutoriita, kun idiootti ei tajua sitä ettei vapaa-ajalla tarvitse olla ystävällinen perseennuolija.
Valitin esimiehen toiminnasta luottamushenkilölle ja esimiehen esimiehelle. Asiasta tuli isompi palaveri. Onneksi ravintoketjussa ylempi esimies oli järkevämpi ja totesikin, ettei työnantaja voi vaikuttaa siihen, miten vapaa-ajalla käyttäytyy.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää mummelille voisi hankkia häädön. Nyt yhteistuumin naapureiden kanssa suunnitelma pystyyn. Esimiehesi on osaamaton kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi