Ääni Vihreille on ääni taantumukselle
Juuri kun ollaan pääsemässä eroon sukupuolen välisestä epätasa-arvosta nostaa tällainen vastenmielinen populismi päätään. Ettekö te ymmärrä mitä te äänestätte?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:18"]
Mamu ja kansanedustaja Ozan Yanar:
Minun unelmieni Suomi on tasa-arvoinen
[/quote]Miksi tämä puolue ei sitten puutu naispappeuden kieltämiseen, naisten säkittämiseen, naisten sukuelinten poistamiseen jne?
Ääni Vihreille on ääni taantumukselle
Juuri kun ollaan pääsemässä eroon sukupuolen välisestä epätasa-arvosta nostaa tällainen vastenmielinen populismi päätään. Ettekö te ymmärrä mitä te äänestätte?
[/quote]
No johan sinä vitsin murjasit, minusta kun se on juuri päinvastoin.
Oliks tää tyyppi vihreitä?
Puhuu hiilivapaasta Suomesta vaikka Vihreät nimenomaan on edistämässä biopolttoa ja vastuvat HIILIVAPAATA YDINVOIMAA.
Täys tanokki. Toivon että vaikenisi älyttömyyksiensä kanssa.
Mamu ja kansanedustaja Ozan Yanar:
Minun unelmieni Suomi on tasa-arvoinen ja kansainvälinen. Rasismi ja kaikennäköinen syrjintä on eilispäivää. Minun Suomessani maahanmuuttajat ovat maan muuttajia. Unelmieni Suomessa kaikki olemme tasa-arvoisia ja olemme moninainen yhteiskunta. Etninen tausta, uskonto, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen tai mihinkään vähemmistöön kuuluminen ei saa olla este toimimiselle ja hyvinvoinnille suomalaisessa yhteiskunnassa.
Monet asiat, kuten perustulo, hiilivapaa Suomi ja yhdenvertaisuus, saattavat tuntua nyt utopioilta, mutta niistäkin voidaan tehdä itsestäänselvyyksiä. Nyt on muutoksen aika. Äänestä eduskuntaan taloustieteilijä, joka puolustaa heikoimpia ja ympäristöä sekä tasa-arvotaistelija, joka pitää ääntä yhdenvertaisuudesta!