Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osaa remontoida

Vierailija
02.01.2022 |

Ihan perus remppahommiin joutuu kalliilla palkkaamaan ulkopuolisen tekijän. Eksä osasi tehdä sähköhommatkin ym eikä niistä tarvinnut koskaan maksaa kenellekkään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammattikoussa nykyään opi mitään, ihan tutha luulla.    Sieltä  tulene suurimmat  tumpelot.   Kotitöistä   olen huomannut ettei  yksikään  miespuolinen   hallitse   kodin arkea ja juhlaa , niin  että   suunnittelee juhlat, hankinnat,  perheen    juhlapuvut , kattaukset, kutsut ja kiitokset ja  sisustuksen ja  siioamisen. Nämä  kaikki  ruokien   lisäksi  jää naisille.  ja se  latenkasvatus ja kouluasiat. Kokopäivätyö  tietysti myös. Enkä tunne  yksinhuoltajaisää jolla olisi  pieniä lapsia.

Vierailija
42/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sinä tietenkin leivot leivistä asti kaikki itse, ompelukoneella ompelet verhoja ja vaatteita ja tarvittaessa parsit rikki menneet sukat yms kuntoon. Ja villasukat kudot tietenkin itse. Joutessasi myös virkkaat pikkumaton, kun eteiseen sellaisen tarvitsisi. Lisäksi tietenkin terveelliset ruoat koko perheelle, ja talo on aina tiptop.

Kaikki tämä onnistuu leikiten. Ja paljon muutakin. Kävin myös töissä kirjanpitäjänä. Nyt eläkkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi itsenäisenä naisena rempata myös itse tai hankkia hyvä palkkaisen työn. Riittävän kovilla tuloilla, se kallis remppa ei enää tunnu kalliilta.

25-vuotiaana remppasin taloni itse. Nyt 40-vuotiaana maksan ihan mielelläni, että joku muu toteuttaa suunnitelmani.

Vierailija
44/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi rempata, jätän työt ammattilaisille. Myydessä mm. parempi että osaava firma on suorittanut. Taloyhtiöissä nykyään miltei kaikki rempat tulee hyväksyttää. Kotitalousvähennykset saa pois myös.

Vierailija
45/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kiva, jos kumpikaan ei osaa ja voisimme opetella yhdessä. Mun mies on kirvesmies. Kun ei ollut lapsia, tehtiin remppaa yhdessä ja opin paljon. Nyt kun on nämä perhevastuut, kumpikin tekee sitä mitä osaa parhaiten... Ja elämä on paljon tylsempää.

Vierailija
46/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ammattikoussa nykyään opi mitään, ihan tutha luulla.    Sieltä  tulene suurimmat  tumpelot.   Kotitöistä   olen huomannut ettei  yksikään  miespuolinen   hallitse   kodin arkea ja juhlaa , niin  että   suunnittelee juhlat, hankinnat,  perheen    juhlapuvut , kattaukset, kutsut ja kiitokset ja  sisustuksen ja  siioamisen. Nämä  kaikki  ruokien   lisäksi  jää naisille.  ja se  latenkasvatus ja kouluasiat. Kokopäivätyö  tietysti myös. Enkä tunne  yksinhuoltajaisää jolla olisi  pieniä lapsia.

Mä tunnen yh-isän jolla on 3 lasta. Näppärästi sujuu kaikki, mihinkään typerään oikean värisillä servieteillä hienosteluun ei kyllä ole alkanut ja se on vain plussaa.

Vierailija
47/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä rakennustaidottomien tekemiä sinnepäin-omakotitaloja vaarallisine virityksineen. Onneksi nykyään ymmärretään omat rajat eikä leikitä mitää Pelle Pelottomia ilman minkäänlaisia taitoja.

Vierailija
48/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin siinä käy, kun vaatii korkeaa koulutustasoa miesehdokkaalta. Akateemiset elitistit ei osaisi vaihtaa edes öljyjä autoon. Ja mitä se sinua hetkauttaa? Miehesi kumminkin maksaa.

Missä sanottiin että ap:n mies akateeminen tai olis vaatinu akateemista miestä?

Vierailija
49/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hemmetin työmies tai hevonen se mies pitäisi olla rouvalle? Mikset itte remontoi jos se kerta on niin helppoa tehdä ne sähköhommat. Toivottavasti et saa shokkia, voi nimittäin mennä kampaus siinä uusiksi. 

Minä en suostu edes lamppuja vaihtamaan ellei oo mukana joku kuka tietää MITEN NE JOHDOT oikeesti laitetaan, koska siitä voi tulla hengenvaara. Halvempaa maksaa sähkömies kuin hautajaiset. 

Osaan rassata tietokoneet ja muuta pientä kodin elektroniikkaa ja tehdä ruokaa paremmin kuin keskiverto milleniaali nainen. Ja kyl maalaushommat ja muut pienet askareet onnistuu. Mutta jos pitäis jotain isompaa remppaa ruveta tekeen niin siihen on ihan oikeet ammattilaiset keksitty, keiden avulla varmistetaan, ettei tarvi sitten kärsiä väärin tehdystä työstä, joka pahimmillaan vaan sotkee koko kotitalouden ja tulee isompi lasku perässä.  Järjen käyttö on sallittua!

Vierailija
50/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne DJ-vehkeet, musiikkiohjelma, sauna, kuljetukset autoineen, sikarit, pelit ja muu viihdyttäminen?  Pääsikö naiselta unohtumaan? Ai niin joo kyllähän vieraat jaksaa koko illan mussuttaa pullaa ja ihastella kun on niin siistit matot ja mööpelit.

Pitsaa saa kun soittaa puhelimella. Puvut on inhottavia, mutta kyllä normaali mies osaa pukeutua näyttävästi.