Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ruokaa haluaisit syödä jäähallissa?

Vierailija
18.09.2024 |

Vai vetääkö naisetkin mielellään grillimakkaraa ja olutta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lämmintä ruokaa.

Vierailija
2/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetäkö tällä tiedolla teet moukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkoa viinikastikkeessa.

Vierailija
4/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä mennä jäähalliin. 

Vierailija
5/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen jonkun hodarin tai hampurilaisen syönyt jos on nälkä yllättänyt hallilla. Aika kämäsiähän ne on, mutta pieni helpotus siihen saakka, että pääsee kotiin syömään.

En nyt tiedä mitä sielä sitten haluaisi syödä, ei oikein mihinkään jäähalliin mikään pihvi-/salaattiannos sovi. Pitää olla helppoa yhden käden syötävää, kun istumapaikkoja harvoin on vapaana.

Vierailija
6/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettuja nuudeleita

Vierailija
7/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan menisi jäähalliin?

Vierailija
8/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jääkiekko-otteluissa koko vuosikymmeniä, mutta en ole ikinä syönyt siellä mitään. Hyvin olen pärjännyt ruuatta sen reilun pari tuntia. Siellä ruuhkassa kiireellä syöminen ei oikein houkuta.

Mutta jos jotain söisin, pitäisi se olla jotain nopeasti saatavaa ja helposti syötävää (seisten, ilman ruokailuvälineitä, sotkematta käsiä ja vaatteita) ja kiva olisi löytää jotain kasvissyöjällekin.

Vierailija
9/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä rullakebsuja.

Vierailija
10/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain helposti ilman aterimia syötävissä olevaa. Sämpylät, hodarit, hampurilaiset tai jotkut pizzapalat varmaan helpoimpia, harva tuonne mitään terveysruokaa menee syömään.

Tosin kyllä mä nyt jaksan olla syömättäkin sen pari tuntia mitä jäähallilla vietän (enkä koe tarpeelliseksi avautua somessa kuinka huonot tarjoilut paikalla oli), jos vaihtoehdot on tasoa olut ja makkara.

Vierailija
11/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramen-keittoa, sushikin voisi mennä lämpimän saken kanssa, vegetortillaa, bunbuneja, vöner maistuis, nuudelikuppi onhan näitä.

Vierailija
12/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen parilla keikalla ja jääkiekkopelissä käynyt, niin en lähtisi ruokaa jonottelemaan siellä. Korkeintaan vesipullon olen ostanut. 

Vierailija
13/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tällainen kysely sopisi johonkin ihan oikeaksi kyselytutkimukseksi. Ja vaihtoehdot pitäisi olla aika lailla  heti nähtävissä. Erien välinen tauko ei ole kovin kummoinen ja siinä välissä pitäisi olla jotain, jonka voi a) saada nopeasti b) tehdä nopeasti ja tehokkaasti ja c) syödä istualtaan tai seisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan