Millaista ruokaa haluaisit syödä jäähallissa?
Vai vetääkö naisetkin mielellään grillimakkaraa ja olutta?
Kommentit (13)
Veetäkö tällä tiedolla teet moukka
En keksi yhtään syytä mennä jäähalliin.
Yleensä olen jonkun hodarin tai hampurilaisen syönyt jos on nälkä yllättänyt hallilla. Aika kämäsiähän ne on, mutta pieni helpotus siihen saakka, että pääsee kotiin syömään.
En nyt tiedä mitä sielä sitten haluaisi syödä, ei oikein mihinkään jäähalliin mikään pihvi-/salaattiannos sovi. Pitää olla helppoa yhden käden syötävää, kun istumapaikkoja harvoin on vapaana.
Olen käynyt jääkiekko-otteluissa koko vuosikymmeniä, mutta en ole ikinä syönyt siellä mitään. Hyvin olen pärjännyt ruuatta sen reilun pari tuntia. Siellä ruuhkassa kiireellä syöminen ei oikein houkuta.
Mutta jos jotain söisin, pitäisi se olla jotain nopeasti saatavaa ja helposti syötävää (seisten, ilman ruokailuvälineitä, sotkematta käsiä ja vaatteita) ja kiva olisi löytää jotain kasvissyöjällekin.
Jotain helposti ilman aterimia syötävissä olevaa. Sämpylät, hodarit, hampurilaiset tai jotkut pizzapalat varmaan helpoimpia, harva tuonne mitään terveysruokaa menee syömään.
Tosin kyllä mä nyt jaksan olla syömättäkin sen pari tuntia mitä jäähallilla vietän (enkä koe tarpeelliseksi avautua somessa kuinka huonot tarjoilut paikalla oli), jos vaihtoehdot on tasoa olut ja makkara.
Ramen-keittoa, sushikin voisi mennä lämpimän saken kanssa, vegetortillaa, bunbuneja, vöner maistuis, nuudelikuppi onhan näitä.
Sen mitä olen parilla keikalla ja jääkiekkopelissä käynyt, niin en lähtisi ruokaa jonottelemaan siellä. Korkeintaan vesipullon olen ostanut.
Tavallaan tällainen kysely sopisi johonkin ihan oikeaksi kyselytutkimukseksi. Ja vaihtoehdot pitäisi olla aika lailla heti nähtävissä. Erien välinen tauko ei ole kovin kummoinen ja siinä välissä pitäisi olla jotain, jonka voi a) saada nopeasti b) tehdä nopeasti ja tehokkaasti ja c) syödä istualtaan tai seisten.
Jotain lämmintä ruokaa.