Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osaa remontoida

Vierailija
02.01.2022 |

Ihan perus remppahommiin joutuu kalliilla palkkaamaan ulkopuolisen tekijän. Eksä osasi tehdä sähköhommatkin ym eikä niistä tarvinnut koskaan maksaa kenellekkään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas malliesimerkki miten nainen etsii miehestä vain vikoja. Osaako Ap itse tehdä mitään?

Vierailija
22/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän AP tuo pöydälle? Muutakin kuin henkistä väkivaltaa kuten kaikki naiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies tekee remppahommat itse olen akateeminen koulutukseltani. Samalla sijoittelen, nostan asunnon arvoa. Ruuanlaittossa olen ihan loistava. Kaikki onnistuu. Olen eronnut ja sen jälkeen lähti omaisuus kasvamaan kovaa vauhtia. Entinen elämänvalo tuhlasi mitä sai erossa vielä irti nyhdettyä. Elää kädestä suuhun vaikka tienaa itseäni enemmän. 

Olen vähentänyt työntekoa ja silti vaurastun vauhdilla. Lähinvuosina alan viettämään kiihtyvään tahtiin aikaa lämpimässä palmun alla. Olen nykymaailmassa yhä harvinaistuvampaa miestyyppiä. Enkä ole palaamassa ketään naista palvelemaan.

Toi on hieno juttu, jotta joudut maksamaan rempoista ja muista itse.

Vierailija
24/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole sen suurempaa velvollisuutta osata remonttihommia kuin sinullakaan. Jos et halua maksaa työstä, opettele hommat itse, älä miestä syytä.

Vierailija
25/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs aliarvioida "viisaita miehiä". Tunnen kolme insinööriä keiltä onnistuu kaikki hommat ja kolmas on valmistumassa.

Vierailija
26/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sinä tietenkin leivot leivistä asti kaikki itse, ompelukoneella ompelet verhoja ja vaatteita ja tarvittaessa parsit rikki menneet sukat yms kuntoon. Ja villasukat kudot tietenkin itse. Joutessasi myös virkkaat pikkumaton, kun eteiseen sellaisen tarvitsisi. Lisäksi tietenkin terveelliset ruoat koko perheelle, ja talo on aina tiptop.

Vierailija
27/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa se kun vain yrittää.      Vai etkö itse osaa?

Vierailija
28/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hyväksikäyttäjiä. Tee itse tai maksa itse. Älä käytä miestä hyväksesi!

Vierailija
29/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Tälläinen tavismies, joka osaa tehdä yhtä sun toista ei kuitenkaan kiinnosta naisia. Omapa on valintanne.

No en minä ainakaan miestä ottaisi remppataitojen takia vaan kyllä siinä pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa vaan oli sitten remppataitoja tai ei. 

Vierailija
30/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Tälläinen tavismies, joka osaa tehdä yhtä sun toista ei kuitenkaan kiinnosta naisia. Omapa on valintanne.

No en minä ainakaan miestä ottaisi remppataitojen takia vaan kyllä siinä pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa vaan oli sitten remppataitoja tai ei. 

Kemialla tarkoitan työpaikkaa ja koulutusta.

Vierailija
31/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneton tumpelo. Potki munille.

Täällä on tosi ala-arvoista porukkaa joukossa, joille aina kaikkeen vastaus on väkivalta.  Joku tuonkin tyhmän kommentin kirjoitti ja, järkyttävää todella, 3 oliota on sitä pystypeukuttanut.

Väkivalta ei ole normaalia perhe-elämää, vaikka se näyttää olleen sitä teidän kodeissanne. Hankkiutukaa terapiaan!

Vierailija
32/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla akateeminen mies? Ammattikoulun käynyt osaa kyllä remonttihommat tehdä 👍

Vierailija
33/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä ole sen suurempaa velvollisuutta osata remonttihommia kuin sinullakaan. Jos et halua maksaa työstä, opettele hommat itse, älä miestä syytä.

Aivan.  Sukupuolen perusteella kenenkään ei tarvitse osata mitään.  Ei ole enää miesten ja naisten töitä. 

Kumma, että nainen tässä valittaa.  Se on nimenomaan ollut naisten toive, että näin on.  

Miesten oletetaan nyt osallistuvat kodinhoidon kaikkiin tehtäviin tasavertaisesti niiden entisten naisten töiden osalta.  Silloin on ihan luonnollista, että ns miesten työtkään eivät ole vain miehen etuoikeus/velovollisuus.

Jokaisessa huushollissa sitten päätetään itse, miten työt jaetaan.  Ei todellakaan ole enää tätä päivää, että oletettaisiin jonkun hallitsevan jotain töitä sukupuolensa vuoksi.

Aloittajan olisi pitänyt valita puolisokseen joku muu, jos olisi perinteisen miehen halunnut.  Sähkötöitä nyt ei muuten pidä harrastajapohjalta tehdäkään. Ota selvää lainsäädännöstä ennen kuin rupeat opettamaan itse itseäsi.   -   Siinä olen samaa mieltä, että se tuntuu kalliilta, jos jotain pientä varten hankkii sähköasentajan.  Mutta se nyt vaan on niin, että ammattitaidosta pitää ja kannattaa maksaa plus muistettava, että kaikki ne matkat ovat asentajalle työaikaa ihan oikeasti.

Vierailija
34/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla akateeminen mies? Ammattikoulun käynyt osaa kyllä remonttihommat tehdä 👍

Näinköhän, aikamoisia virityksiä olen tuttavien taloissa nähnyt. Tosin naiset arvostaa että tekee ja yrittää.

Vierailija
35/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä yhtään syytä, miksi nainen ei voisi itse tehdä perus-remppahommiaan. Niihin ei tarvitse enää juuri voimiakaan kun on koneet, levyhissit, nostotyynyt sun muut vempeleet.

Tunnen useita remppataitoisia naisia eikä se heidän naiseuttaan mitenkään vähennä. Yksikin valoi betonianturat ruusupenkkiinsä, jonka hän oli pengertänyt rinteeseen. Siinä piti käyttää lapiotakin, mutta hän teki töitä sitkeästi vähän kerrallaan, voimiensa mukaan.

Minusta tasa-arvo on hyvä asia!

- M55

Vierailija
36/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap osaa?

Vierailija
37/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä henkilö ylitsepäitsensä olipa koulutus mikä tahansa. Osa katsos oppii kotona ns isältä pojalle -menetelmällä.  Ja sitten on amatsulaisia, jotka ovat tumpeloita vielä amatsusta päästyäänkin.

Ei ole mikään uusi ilmiö.  Jo vuosikymmeniä ollut näin. Aikoinaan kuvittelin itsekin, että kaikki miehet osaavat perushommat, kun omassa perheessä näin oli ollut. Pojat olivat mukana isän tehdessä juttuja ja innokkaina työkalujen kimpussa "auttamassa". Vähitellen taidot sitten kasvoivat.    -   Ei, en tee itse puutöitä, mutta putkitongit pysyvät kädessä ja käyttökin sujuu, samoin ruuvimeisseli, jos korjauksia tarvitaan.  Mutta onneksi on noita apuvoimia.

Vierailija
38/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen asiantuntijatehtävissä, mutta osaan kaikki remontit, pyörän huollot, auton huollot, huonekalujen entisöinnit yms. Terveisin 46v valkoinen heteromies

Minä olen asiantuntijatehtävissä, mutta osaan useimmat remontit, pyörän huollot, huonekalujen entisöinnit yms. Autoa minulla ei ole, enkä tee sähkö- tai putkihommia itse, mutta kolme asuntoa olen remontoinut lattiasta kattoon ja maksanut kulut itse. Miehiä tarvitsen ihan muihin asioihin kuin remontteihin. Terveisin valkoinen heteronainen 48 v.

Vierailija
39/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee itse?

Vierailija
40/50 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min olen virkanaien ja  osaan monenlaista rempata. Maalata  ja ja korjata ikkunapauitteet.  Lattian laminaattia on     ihan hauska tehdä. Kaakeoida eteisen ja vessanlattiaa ja seinää. Ko rjata tiilikattoa. Asentaa antenin, Olen rakentanut  yhden kesämökin , monta vajaa ja varastoa ym  leikkimökkiä.  Entiset autot , vaihdoin  öljyt  ja tulpat ym, en enää huolla itse.Varmaan 2--5  hunokuntoista  huoneistoa olen  remotoinut  .