Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä ajattelet kun joku punastuu?

Vierailija
02.01.2022 |

Onko se noloa, ruman näköistä, mitä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: miksi siitä pitäisi mitään ajatella, punastua voi kuka tahansa? Tilanne?

Vierailija
2/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analysoin tilanteen mielessäni: mitä juuri tapahtui, miksi hän punastui. Häpeääkö hän jotain, nolostuiko vai onko ihastunut johonkin. Hyvin ohimenevästi rekisteröin punastumisen ja jatkan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti: miksi siitä pitäisi mitään ajatella, punastua voi kuka tahansa? Tilanne?

Minulle on huomauteltu punastumisesta varsin paljon, joten olen saanut käsityksen, että kyseessä on hirvittävän iso ja nolo asia.

- ap

Vierailija
4/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analysoin tilanteen mielessäni: mitä juuri tapahtui, miksi hän punastui. Häpeääkö hän jotain, nolostuiko vai onko ihastunut johonkin. Hyvin ohimenevästi rekisteröin punastumisen ja jatkan muuta.

Itse saatan punastua esim. nauraessani tai ihan täysin ilman syytä, ei siinä ole mitään logiikkaa.

- ap

Vierailija
5/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
6/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys onkin, että miksi siitä tarvitsee huomauttaa tai virnuilla, jos joku punastuu? Onko se joku nautinto saada ihminen punastumaan tai nolostumaan vielä enemmän? Ihmeellistä vallankäyttöä.

Vierailija
7/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan jotenkin autismin kirjolla, kun yleensä en edes huomaa, punastuuko joku. Saati että ajattelisin siitä mitään sen kummempaa.

Vierailija
8/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itse punastun, jos syke nousee (juon esim. kahvia, viiniä, kävelen reippaasti, hermostun jne.) Syitähän on monia, vaalea iho, kilpirauhasen toimintahäiriö, vaihdevuodet, herkkyys jollekin ruoka-aineelle jne. Ei liity millään tavalla mihinkään ihastumiseen tms.

Vierailija
9/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on huomauteltu punastumisesta varsin paljon, joten olen saanut käsityksen, että kyseessä on hirvittävän iso ja nolo asia.

- ap

Ethän sinä voi ihollesi tai verisuonien toiminnallesi yhtään mitään. Minä punastun kahvista, teestä, mausteista, kylmästä ilmasta vaikka auki olevasta ovesta tai ikkunasta jne. Kyllä ihmisellä pitää olla tylsä elämä jos minun kasvojeni värin analysointi tuo sisältöä elämään.

Vierailija
10/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

Vierailija
11/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän taitaa olla punastuvaa sorttia. Moni helposti punastuva, jonka olen kohdannut on osannut aika hyvin hallita itsensä punastumiseta huolimatta, jolloin tulee vaikutelma, että vaikka henkilö saattaisi saada jonkun häpeän tunteen hän silti pitää järkensä terävänä, päänsä kylmänä eikä ulkoiset tekijät häiritse häntä.

Vierailija
12/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
13/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppana. 😄

Ääliö.

Vierailija
14/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys onkin, että miksi siitä tarvitsee huomauttaa tai virnuilla, jos joku punastuu? Onko se joku nautinto saada ihminen punastumaan tai nolostumaan vielä enemmän? Ihmeellistä vallankäyttöä.

On. Moni nauttii ja käyttää valtaansa häikäilemättömästi, mikäli sellaista saa. 

Vierailija
15/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että on ujo ihminen ja voi oppia ujoudesta pois jos siihen ei kiinnitä mitään huomioo

Vierailija
16/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kaula muuttuu läikikkääksi jonkinlaisen tunnekuohun takia.

Sympaattinen hermosto on toisilla herkempi, ei siis aiheuta minussa sen kummempaa tulkintaa.

Vierailija
17/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ethän sinä voi ihollesi tai verisuonien toiminnallesi yhtään mitään. Minä punastun kahvista, teestä, mausteista, kylmästä ilmasta vaikka auki olevasta ovesta tai ikkunasta jne. Kyllä ihmisellä pitää olla tylsä elämä jos minun kasvojeni värin analysointi tuo sisältöä elämään.

Totta, en mahda asialle mitään ja ihmisten huomauttelut tuntuvat todella pahalta. Kiitos sinulle viestistäsi.

- ap

Vierailija
18/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse punastun ihan random jutuista. Jostain ruoka-aineista, joistain viineistä ja ihan vaikka nauramisesta. Ei liity mih7nkään häpeään tai tunteeseen.

Vierailija
19/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että voi reppanaa, kiusallinen vaiva. Itselläni sama. 

Vierailija
20/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Moni nauttii ja käyttää valtaansa häikäilemättömästi, mikäli sellaista saa. 

On siinä se vaara, että tuollaisen vallankäyttäjän nenä saattaa joskus muuttua punaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi