Olen 25v mies ja huolettaa olenko jo liian vanha löytämään parisuhdetta
Nuoret opiskelijat tuntuvat pariutuvan parhaiten, pitäisiköhän tässä jo luovuttaa...
Kommentit (27)
Päin vastoin, tuossa iässä kannatta kairata vielä reikiä ainakin 10-v ajan ja harrastaa kaikkea mahdollista. 35-vuotiaana saatkin sitten valita mikä naisen otat, kun markkina-arvot on kääntyneet toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisit liian vanha
N22
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse 30 vuotias ja ajattelin tässä parin vuoden sisään alkaa katselemaan naisia.
Sä oot auttamattomasti myöhässä. Sun olisi pitänyt aloittaa se katselu jo 15v sitten.
Tämä. Kannattaa katsella jo keskenkasvuisena muita keskenkasvuisia vaikkeivat he viehätäkään. Ei mitään järkeä kasvaa ensin itse.
Ei mielestäni ole liian myöhäistä iän puolesta. 25 alkaa olemaan niillä rajoilla, että on vielä "hyväksyttyä" olla kokematon, mutta tuosta kun aletaan lähenemään kolmeakymmentä niin ihmettelyn aiheeksihan se muuttuu kun ei ole ketään onnistunut löytämään. Toinen seikka onkin se, että miltä itsestään tuntuu, että onko 25-vuotiaana liian vanha aloittamaan parisuhteen etsimisen ja ne siihen liittyvät kokeilut. Jos tuntuu siltä, että on auttamattomasti myöhässä, kokee häpeää asiasta ja oikeastaan kaikki parisuhdehommat pelottaakin, niin sitten sanoisin, että on myöhäistä.
Terveisin Naispelko28
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisit liian vanha
N22
Sulta ei ole kysytty mitään
Kai sait kuitenkin äidiltäsi opastusta rakkauden tekoihin: tuhdin pimpsan hyväilyyn ja nuolemiseen, utareiden leipomiseen?
Jollei tuohon ikään mennessä, tulee vaikeaa