Olen 25v mies ja huolettaa olenko jo liian vanha löytämään parisuhdetta
Nuoret opiskelijat tuntuvat pariutuvan parhaiten, pitäisiköhän tässä jo luovuttaa...
Kommentit (27)
Joo, alkaisi se tuossa iässä olla jo aika unohtaa se seksinhömpötys ja valmistautua vähitellen palvelutalon omenakiiseliin.
Miksi et takonut nuorena kun rauta oli kuumaa?
Parempi jättää ne pariutumisjutut nuorille. Sun kannattaisi keskittyä vaikka kuolinsiivouksen aloittamiseen.
Jaa. Itse 30 vuotias ja ajattelin tässä parin vuoden sisään alkaa katselemaan naisia.
Kyllä sinunkin aika vielä koittaa.
Minuun tuntemattomat viittaavat lapsena.
N29
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse 30 vuotias ja ajattelin tässä parin vuoden sisään alkaa katselemaan naisia.
Sä oot auttamattomasti myöhässä. Sun olisi pitänyt aloittaa se katselu jo 15v sitten.
Sinun tarvitsee odottaa enää 25 vuotta, että pääset 50+ vuotiaiden deittipalstalle. Niin että nuori mieshän sinä olet, parhaassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin siihen paras aika vuodesta. Kannattaa käyttää tummia vaatteita, mielellään hupullisia ja varmistua siitä ettet itse ole kirkkaassa valossa, esim. katulampun alla mutta naisella on kirkkaat valot huoneessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot auttamattomasti myöhässä. Sun olisi pitänyt aloittaa se katselu jo 15v sitten.
Viisi vuotta sitten olisin jopa saattanut ottaa tosissaan tuollaisten luusereiden kommentit
Kyse ei ole iästä vaan asenteesta. Aloittajan asenne ei ole kohdallaan parisuhdetta ajatellen. Itseluottamus ja teot on nollissa, eikä kukaan tule kotoa hakemaan.
Joka päivä joku runkkariluuseri inisee kohtaloaan palstoilla. Aikuiset pojat pitäisi listiä.
Poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma toteemi soutaa peppulissasi ja huudat hiii.