Sara-Marie Forbergin eka biisi, mitä mieltä?
Kuuliko joku biisin YleXällä? Ihan kiva rallatus. Ei mitään sanomaa tokikaan, jenkkihuttua. Mutta Sara lauloi ihan tajuttoman hyvin.
Kommentit (37)
Voiko biisiä kuunnella mistään ilman käyttäjätunnuksia?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:34"]
[/quote]
iTunesissa voi kuunnella 90 sekunnin pätkän.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:21"]
Odotin parempaa. Jotenkin liian teennäistä ja "tuotettua".
[/quote]
Sitäpä sitä. Muusikkosetien ylituottamaa heppoista poppishuttua, jonka tyttönen on käynyt laulaaluikauttamassa studiossa.
Ei tänä päivänä enää tällanen mene läpi, kun maailmassa on valtava määrä persoonallisia lahjakkaita laulajia. Se, että osaa kohtuuhyvin laulaa, ei riitä nykymaailmassa enää yhtään mihinkään, hyvin laulavia nuoria neitoja kun löytyy maailmasta miljoonia, joten jotain muutakin täytyy löytyä, kun laulunlahjoja.
Huipulle ainoa oikea tie on oma tie. Eli sen musan täytyy kuulostaa sinun omaltasi (mielellään saisi olla myös itse tehtyäkin) ja sinun persoonasi aito omasi, ei muilta kopsattu, eikä tuottajien kyhäämä.
Tuo muovinen poppiskipale ja sen muovinen esittäjä on aika kaukana siitä, millä tuo nuori nainen suosionsa hankki, eli siis kielinaisesta. Kielinainen oli aidon oloinen ja sitä kautta myös hurmaava persoona. Tästä muovisesta poppineidosta ei valitettavasti voi sanoa samaa.
Tässä koko touhussa kävi niin kuin pelkäsinkin, eli että neitiä lähdettiin tuotteistamaan, eikä annettu olla oma itsensä.
Olisi Saran kuvitellut ryhtyvän hieman aikuisempaan musiikkillajiin, taitoa sekä lahjoja on. Sääli, että halusi itsensä myydä purkkapoppimusaksi. Geneeristä kierrätysmusiikkia, mistä kukaan ei enää muista vuoden pari päästä.
No joo, olipa pettymys. En mitään muuta odottanutkaan kuin purkkapoppia, mutta tämä nyt on purkkapopiksikin aika kehnoa.
Jos Sara-Marie oikeasti haluaa laulaa soulia, niin miksei hän laula soulia? Ei mikään levy-yhtiö kenenkään sielua omista, ja moni artisti tietää kyllä itse parhaiten, millaista musiikkia haluaa tehdä.
Ihan ok. Ärsyttäviä on vain nuo huutosakkimaiset "i think you're really cool, i like you a lot"-kohdat.
Saralla olisi potentiaalia.
Spotifystä voi kuunnella. Tykkäsin itse
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:34"]
[/quote]
iTunesissa voi kuunnella 90 sekunnin pätkän.
[/quote]
Ei oo totta, en osaa käyttää tuota :D En edes löydä koko biisiä!
Ei vittu en voinut kuunnella tuota loppuun.
Ja en ole kateellinen,tai siis olen toki vähän, mutta en tuosta biisistä. Olisi pystynyt paljon parempaan.
"Aluksi kokeiltiin, että mikä genre tuntuu parhaalta. Fiilistelin oopperaa, mut levy-yhtiö meinasi, ettei se ehkä myy niin paljon kun he haluaisivat. Nykyinen kuuntelijaystävällinen urbaani poppi kuulosti parhaalta, SAARA kertoo."
Repesin. Ihan kuin jostain parodialehdestä...
"Fiilistelin oopperaa"? Siis eihän tuo nyt voi millään tarkoittaa... oopperaa?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:30"]
"Fiilistelin oopperaa"? Siis eihän tuo nyt voi millään tarkoittaa... oopperaa?
[/quote]
Että olisi halunnut laulaa oopperaa? Tai kenties ooppera-tyylistä poppia jos ollaan realisteja, vrt. oopperametalli
Ääh. On niin raivostuttavaa kun promotaan ärsykkeillä! "Tää biisi on nii hirvee/paska/ärsyttävä että tätä on pakko kuunnella, heh heh!", sitäkö tässä on haettu takaa?? Oh God..
No eipä kyllä vakuuttanut minua yhtään tämä eka julkaisu.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:56"]
Kuulematta paskaa
[/quote]
Näkemättä kusipää?
[/quote]
Moi sara
[/quote]
Niin perus aaveetä. Heti kun joku on eri mieltä, kyseessä on tietenkin heti arvostelun kohteena oleva. Ei yhtään vainoharhaista tai mitään...