Sara-Marie Forbergin eka biisi, mitä mieltä?
Kuuliko joku biisin YleXällä? Ihan kiva rallatus. Ei mitään sanomaa tokikaan, jenkkihuttua. Mutta Sara lauloi ihan tajuttoman hyvin.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:56"]
Kuulematta paskaa
[/quote]
Näkemättä kusipää?
Biisin alku oli ekalta kuuntelukerralta ärsyttävä, mutta kokonaisuudessaan ihan okei. Ehkä tuleva musiikkivideo voi "pelastaa", nyt jäi hieman vaisu fiilis koko biisistä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:56"]
Kuulematta paskaa
[/quote]
Näkemättä kusipää?
[/quote]
Moi sara
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:56"] Kuulematta paskaa [/quote] Näkemättä kusipää? [/quote] Moi sara
[/quote]
Tää oli kyl ap, joka ei ole Sara. :D
En ole kuullut, mutta koko persoonansa on niin rasittava että en tiedä jaksanko edes perehtyä.
Hirveä negaatio koko ihmistä kohtaan.
Plus en muutenkaan ole kiinnostunut tehotuotetusta musiikista.
Katsoin yhden sen toutube-videon elämästä jenkkilässä. Paitsi mielettömän kaunis ja hyvä laulamaan, se teki pari oikeasti upean näköistä tanssimuuvia. Mielettömän lahjakas tyttö, toivottavasti se uraa ei sössitä.
En ole vieläkään päässyt kuuntelemaam kun ilmais Spotify tunkee ehdotettuja biisejä toisensa perään. Tunti tässä jo mennyt kohta..
Spotyfyssa on ja iTunessa. UR cool. Saara nimellä.
Mä olen todella pettynyt. Eihän tuo kuulosta ollenkaan hänen ääneltä.
Ok mutta harmillisen lapsellinen sanoitus. Uponnee silti 9-vuotiaaseeni
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 09:08"]Mä olen todella pettynyt. Eihän tuo kuulosta ollenkaan hänen ääneltä.
[/quote]
Levy-yhtiö taitaa päättää kaiken Saran puolesta.. :(
Minä luulin ihan oikeasti että hänen albumistaan tulisi monipuolinen, sellainen missä uskomaton laulutaito genreen kuin genreen tulisi esille vahvasti. Ei ainakaan tämän singlen perusteella.. Eikä ole edes sillä tavalla ärsyttävä renkutus kuin esim. Rebecca Blackin Friday, että sitä pitäisi kuunnella läpällä. Tai että jäisi soimaan päähän. Se on vain ärsyttävä, ja surettaa kaikki tuo autotune joka hukuttaa Saran äänen täysin.
Oli kyllä oikeasti suuri pettymys! Käy oikein sääliksi miten levy-yhtiö muovaa Sarasta sielunsa myynyt massaan hukkuvaa purkkapoppiprinsessaa :(
Ajattelin ensin että olettepa kyynisiä ja negatiivisia, mutta kuunneltuani biisin täytyy sanoa että vaikuttaa max. 13-vuotiaan teinin ensimmäiseltä massabiisiltä. Kuulostaa todella nuorelta ja lapselta ihan äänen perusteella eikä biisissä ole mitään sen syvällisempää sisältöä, mikä on sinänsä harmi koska Sara pystyisi antamaan niin paljon enemmän. Hänellä on upea ääni, mutta se ei tuolla kappaleella pääse oikeuksiinsa. Tsemppiä jatkoon!
Odotin parempaa. Jotenkin liian teennäistä ja "tuotettua".
Siis Forsberg, se Smoukahontastyttö.