Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt?

Vierailija
21.04.2015 |

Tuntuu kun olisin vähän hukassa, työskentelen tällä hetkellä kauneudenhoitoalalla sopimusyrittäjänä eikä rahat riitä. Kuussa käteen jää noin 500e enkä edes maksa alv:tä koska toiminta on niin pientä. Olen jatkuvasti hakemassa sossusta toimeentulotukea ja usein sitä ei eden myönnetä ja valittavat jo paljon koska toimeentulotuki ei ole tarkoitettu kannattamattoman yritystoiminnan ylläpitoon :D Eli pitäisikö sitten alkaa työttömäksi? Ainakin taloudellisesti olisi kannattavampaa mutta siitä seuraa sitten se 2kk karenssi millon pitäisi elää pelkällä toimeentulotuella.. Olen ollut työttömänä jo useampaan otteeseen ja mulla ei vaan siinä kestä mielenterveys. Haluan tehdä töitä!! Mutta kun niitä ei vaan löydy! Viime kuukausina olen hakemut varmaan lähemmäs 50 työpaikkaa. Kokemusta asiakaspalvelusta löytyy muutamia vuosia mutta töitä en vaan saa. Opiskelu ei kauheasti innosta eikä opintojen suunnastakaan ole mitään hajua, lisäksi en halua elää opintolainalla... En tiedä mitä tehdä, olen siis 21-vuotias nainen. Muita kohtalotovereita? Vaikka työttömyyttä on kamalasti juuri nyt niin tuntu että painin ihan yksin tämän asian kanssa ja kaikki muuton kivoissa töissä tai opiskelee tms. Aina kun tästä puhuu jollekulle niin tuleevaan "kyllä sä vielä töitä löydät" mikä alkaa jo tosissaan ärsyttämään :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut puhelinmyyjänä ja staffilla aikaisemmin :) puhelinmyynnillä ei itseään elätä ellei siinä ole ihan hirveän hyvä. Suurimmassa osassa ei ole pohjapalkkaa ollenkaan. Staffilla ei myöskään elätä itseään jos se on ainoa työ. Vuoroja ei saa todellakaan jokapäiväinen ja sillonkin niitä saa kärkkyä tunnin välein, lisäksi suurinosa on Espoossa ja kirkkonummella (itse asun Helsingissä ) ja matkustaminenkin maksaa sen verran ettei noi. 4h vuoron takia viitsi niin kauas lähteä t: ap

Vierailija
2/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soviteltu päiväraha kuuluis sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti alkuun? Staffille tekemään peruutus vuoroja tms? Kaveri pääs just siwaan vaik CV:ssä on 2viikon tutustu & tienaa jakso ässässä ja puhelinmyynti hommia kuukaus talking peoplella..

Vierailija
4/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiks kelalla oo niitä et pääsee tutustumaan johonki paikkaan esim vanhainkotiin tietyks ajaks ja siitä saa jonkinlaista korvausta? tyyliin vitosen tunnilta. Ja sit jos ne vielä palkkaa sut niin yhtiö saa bonusta.

Vierailija
5/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se on ja miten sellasta saa? :) ap