Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalainen on niin juntti ja väärällä tavalla sosiaalinen, että menee yksin taksilla matkustaessaan kuljettajan viereen etupenkille?

Vierailija
02.01.2022 |

Ulkomaillahan sinne ei normaalitinateessa edes päästettäisi, vaan pelkääjän paikalla on kuljettajan tavaroita ja vaatteita tms.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaako kuskia jos asiakas näkee kalibroidun mittarin toiminnan??? 

Vierailija
22/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai miksi lepertelee mustalle kuskille jonka tietää vihaavan meitä valkoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa nähdä maisemia? Voivat kai jotkut haluta jutella. Onko taksikuski oikealla alalla, jos ei kestä asiakkaita etupenkillä? Korona erikseen.

Vierailija
24/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran nuorena menin taksiin apukuskin paikalle. Joskus menimme taksikuskin kanssa taksin takapenkille. Useimmiten menimme kuitenkin taksikuskin sänkyyn. Niin no mulla oli tuolloin seksisuhde tähän 13 vuotta vanhempaan taksikuskiin. Itse olin 19v.

Vierailija
25/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta höpöttää tuntemattomien kanssa joten menen itumaan mahdollisimman kauas kuskista ja olen koko matkan käyttelen puhelintani.

Vierailija
26/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole junttia. On suomalainen tapa siltä ajalta, kun joka kylässä oli tuttu oma taksimies.

Vierailija
27/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni taksikuski oikeasti pitää siitä, että joku humalainen höpöttäjä istuu viereen ja alkaa sössöttämään?

Vierailija
28/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä änkeydyn etupenkille siksi, että kärsin matkapahoinvoinnista.

En halua oksentaa sinne takapenkille.

Vierailija
29/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni käyttänyt taksia säännöllisesti. Usein istun etupenkillä, ja se on aivan luonnollista. Monien kuskien kanssa on tultu tutuiksi, ja matkan aikana juttu luistaa.

Vierailija
30/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla naisilla on taksikyydin jälkeen alapääkipuja ja tukka sekaisin.

Vierailija
31/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen taakse minimoidakseni sen, että kuski alkaisi heittää small talkkia ja että hänen kanssaan "täytyisi" jutella. Jos menen etupenkille, koen että olisi koko ajan juteltava. Haluan olla täysin hiljaa mielellään koko matkan ajan.

Sama, koska suurin osa kuskeista on typeriä rasisteja ja urpoja.

Vierailija
32/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ikäni käyttänyt taksia säännöllisesti. Usein istun etupenkillä, ja se on aivan luonnollista. Monien kuskien kanssa on tultu tutuiksi, ja matkan aikana juttu luistaa.

Itsellä oli aikanaan ihan sama, mutta kun muutin Helsinkiin, tajusin että täällä kuskit eivät edes halua että siihen viereen istuu. Ja puhun ihan suomalaisista kuskeista. 

Vierailija
33/33 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaisella on aina vaan niin huono itsetunto, että pitää aina häpeillä ja nolostella oman maan tapoja, ja tuntea, että toisten tavat ovat jotenkin hienompia?