Mathilda tuo kaikkien tietoon suomessa yleisen mielensairauden
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tissit!
No on tekotissit.
Mitä sitten? Tissit ku tissit, mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tissit!
No on tekotissit.
Mitä sitten? Tissit ku tissit, mitä väliä?
Ihan tavalliset pienet rinnat pushupeilla. Onpa nyt joillekin ihmeellistä. Paljon isommasta asiasta kyse jutussa, kaikilla ei vaan leikkaa.
Mutta eikö se mene niin, että persoonallisuushäiriötä ei lasketa varsinaiseksi mielisairaudeksi? Persoonallisuushäiriötä on myös yleensä vaikeampaa hoitaa, vaatii kovasti nöyrtymistä ja työntekoa persoonallisuushäiriöiseltä?
"Suomessa yleisen" voi nyt viddu taas ap
Noin 1 prosentti. Kuten hyvin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuohon juttuun on pitänyt pukea tuollainen tissipaita? Vähän syö uskottavuutta... eipä silti, kyllä hänellä tuo häiriö varmasti on.
Mikäs sua vaivaa? Kateus? Ärsyttääkö, kun kaunis nuori nainen uskaltaa olla noin hiton rohkea?
Kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmiston woke ihmisillä on varmaan kaikilla tuo.
Vuoden typerin kommentti tuli sieltä sitten, hienoa.
#mt-ongelmien syyllistäminen
Ihan totta, ei solvata mt-ongelmaisia vihervasemmistolaisiksi
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö se mene niin, että persoonallisuushäiriötä ei lasketa varsinaiseksi mielisairaudeksi? Persoonallisuushäiriötä on myös yleensä vaikeampaa hoitaa, vaatii kovasti nöyrtymistä ja työntekoa persoonallisuushäiriöiseltä?
Vakava persoonallisuushäiriö ei ole merkki terveestä mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriöitä ei kai perinteisesti ole listattu varsinaisiksi sairauksiksi. Diagnoosihan niille toki kyllä on.
”Nykyisin paljon keskustelua herättävät muun muassa persoonallisuushäiriöt, koska raja persoonaallisuuden piirteiden ja diagnostiset kriteerit täyttävän häiriöksi luokiteltavan sairauden välillä on joskus häilyvä.”
Lähde: Wikipedia https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielenterveyden_häiriö
Hannu Lauerma: ” Epävakaa persoonallisuushäiriö ei ole varsinainen mielisairaus. Se on pitkäkestoinen häiriö, joka aiheuttaa kärsimystä kantajalleen”
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epavakaa-persoonallisuushairio-teke…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ahdistavasti sanottu. Syyllistäminen ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa se ainakin minua. Kiva lukea, että en ole ainoa, joka ei suostu pitämään tuollaista persoonallisuushäiriötä ihan normaalina hyväksyttävänä juttuna. Itse jouduin tuollaisen vaikutuspiiriin, ja kyllä sillä ihmisellä oli niin tuhoava vaikutus minuun ja minun kauttani koko perheeseen, että en kyllä ikinä suostu moisia hyysäämään tai hyssyttelemään.
En mä itse koe sitä syyllistävänä. Mulle mun persoonallisuushäiriö aiheuttaa sairasta käyttäytymistä. Eikö se olisi enemmän syyllistävää, jos sanottaisiin että ei se mikään sairas oo, kusipää vaan. T: pershäröinen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa se ainakin minua. Kiva lukea, että en ole ainoa, joka ei suostu pitämään tuollaista persoonallisuushäiriötä ihan normaalina hyväksyttävänä juttuna. Itse jouduin tuollaisen vaikutuspiiriin, ja kyllä sillä ihmisellä oli niin tuhoava vaikutus minuun ja minun kauttani koko perheeseen, että en kyllä ikinä suostu moisia hyysäämään tai hyssyttelemään.
Saatat olla vaikka päivittäin tekemisissä persoonallisuushäiriöisen kanssa, etkä tule edes ajatelleeksi. Ei me kaikki käyttäydytä inhottavasti, moni meistä kärsii ainoastaan itse näistä häiriöistämme. Persoonallisuushäiriöitä on monta erilaista, ja häiriöisiä monen asteisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat pitää nähdä niin kuin ne ovat. Vain silloin voi todellinen muutos tapahtua.
Mikäs sua vaivaa? Kateus? Ärsyttääkö, kun kaunis nuori nainen uskaltaa olla noin hiton rohkea?