Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mathilda tuo kaikkien tietoon suomessa yleisen mielensairauden

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuossa oli ihan hyvin ja selkeästi listattuna ja kuvattuna ne oireet. Ja tuokin häiriö on sitten sellainen kirjo, joillain noita oireita on lievinä, joillain voimakkaina. Osa kärsii lähinnä hiljaa sisimmässään, osa räjähtelee ulospäin.

Vierailija
2/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Hey! Matilda, Matilda, Matilda, she take me money and run Venezuela

Once again now!”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ois arvannu heti ensi jakson katsottuaan mistä viskoo! Salaisuutta varjellut. Just.

Vierailija
4/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän kohtaa menee raja ? Itsellänikin varmaan jotain noista oireista, ei kuitenkaan kaikkia. Teen asiat loppuun yleensä, paitsi jos kyllästyn. Monta harrastusta oon aloittanut  ja heti lopettanut, mutta rakkaimmat harrastukset jatkuneet läpi elämän.  Olen aina paikalla sovitusti tai oikeastaan aina vartin vähintään etuajassa. Mutta pari muuta juttua täsmää kyllä hyvin. Ehkä normaalia suomalaista perusluonnetta kuitenkin?

Vierailija
5/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmiston woke ihmisillä on varmaan kaikilla tuo.

Vierailija
6/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä tuo hoidon ennuste minusta, yli puolella häiriötä ei voi todeta viiden vuoden jälkeen.

Olen tavannut sellaisia epävakaita, että oksat pois. Helvettiä läheisille. Isot tsempit kaikille hoitoon sitoutuville!

Vierailija
7/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut parin tuollaisen kanssa. Ei tullut sen riitelyn ja jatkuvan suuttumisen takia yhtään mitään. Harmillista oli vaikka itse itse yritti. Toisessa oli aika voimakkaita narsistisiakin piirteitä. Oli raskasta kumppanille. Jos miehellä olisi vastaava käytös ei olisi ongelmaa joutaa olemaan yksin. Näyttää olevan kova vietti löytää poikaystävä.

Vierailija
8/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän kohtaa menee raja ? Itsellänikin varmaan jotain noista oireista, ei kuitenkaan kaikkia. Teen asiat loppuun yleensä, paitsi jos kyllästyn. Monta harrastusta oon aloittanut  ja heti lopettanut, mutta rakkaimmat harrastukset jatkuneet läpi elämän.  Olen aina paikalla sovitusti tai oikeastaan aina vartin vähintään etuajassa. Mutta pari muuta juttua täsmää kyllä hyvin. Ehkä normaalia suomalaista perusluonnetta kuitenkin?

PTSD:ssä myös samanlaisia oireita kuin epävakaassa.

Vierailija
9/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut parin tuollaisen kanssa. Ei tullut sen riitelyn ja jatkuvan suuttumisen takia yhtään mitään. Harmillista oli vaikka itse itse yritti. Toisessa oli aika voimakkaita narsistisiakin piirteitä. Oli raskasta kumppanille. Jos miehellä olisi vastaava käytös ei olisi ongelmaa joutaa olemaan yksin. Näyttää olevan kova vietti löytää poikaystävä.

Kyllä noilla tisseillä saa... Luonne on sivuseikka, aikansa...

Vierailija
10/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan läheisriippuvaisista tai estyneistä eli elämänkirjon varjoista tehtäisiin samanmoinen silmiä avaava juttu? Kyllä vain näistä korkean tason suoriutujista jaksetaan kirjoittaa. Ehkä emme ole mediaseksikkäitä, kun ollaan niin pliisuja 😂

Vierailija
11/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä tapaus. Etsii sinkkuohjelmassa rakkautta, ja kuitenkin asuu parhaillaan jonkun kanssa...

Vierailija
12/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuohon juttuun on pitänyt pukea tuollainen tissipaita? Vähän syö uskottavuutta... eipä silti, kyllä hänellä tuo häiriö varmasti on.

Vierailija
13/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo  CV pelotti sulhaset tiehensä.

Vierailija
14/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan läheisriippuvaisista tai estyneistä eli elämänkirjon varjoista tehtäisiin samanmoinen silmiä avaava juttu? Kyllä vain näistä korkean tason suoriutujista jaksetaan kirjoittaa. Ehkä emme ole mediaseksikkäitä, kun ollaan niin pliisuja 😂

Olen estynyt ja niinkin estynyt, että ikinä en tuollaiseen juttuun suostuisi. 

Vierailija
15/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän eräitä netistä, jotka ovat tulleet kaapista ulos.

Vierailija
16/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirakouluun tuollaiset käytöshäiriöiset.

Vierailija
17/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät tissit!

No on tekotissit.

Vierailija
18/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo  CV pelotti sulhaset tiehensä.

Näinkö luulet :D Eiköhän sillä ole ottajia edelleen.

Vierailija
19/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmiston woke ihmisillä on varmaan kaikilla tuo.

Vuoden typerin kommentti tuli sieltä sitten, hienoa.

#mt-ongelmien syyllistäminen

Vierailija
20/35 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän eräitä netistä, jotka ovat tulleet kaapista ulos.

Ei asian kanssa sen kummemmin tarvitse kaapissa olla, vaikka ei ihan valtakunnallisesti haluaisikaan asiaa julistaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan