Kuka palstaili täällä jo 90-luvulla?
Sillon oli se chättisysteemi ainakin jossain vaiheessa.
Vanhalla pöytäkoneella palstailin ja olin ihan koukussa :D mitäs nimimerkkejä silloin oli. En muista ketään.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:27"]Minä. Aloitin 1997. Ei ollut nimimerkkiä.
Oli ihana systeemi, kun kaikki viestit tarkastettiin, ennen kuin ne päästettiin läpi.
[/quote]
Muistat hyvin. Minä en muista noin hyvin vaikka olin ihan addikti.
Olette palstailleet jo melkein 20-vuotta. Teidän vauvat ovat jo aikuisia?
Kyllä. Minä.
Onhan tähän kulunut aikaa. Mutta toisaalta, jos tätä palstaa ei olisi, olisin tuijottanut telkkaria saman ajan. Väitän, että tiedän enemmän ihmisistä, ilmiöistä ja elämästä, kun olen täällä lukenut asioista maan ja taivaan välillä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:29"]Olette palstailleet jo melkein 20-vuotta. Teidän vauvat ovat jo aikuisia?
[/quote]
Totta!
-99 syntyi tyttäreni ja -98 aloitin palstailun.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:29"]Olette palstailleet jo melkein 20-vuotta. Teidän vauvat ovat jo aikuisia?
[/quote]
Totta!
-99 syntyi tyttäreni ja -98 aloitin palstailun.
[/quote]
Jatkan että toki lapseni ei ole aikuinen mutta melkein kuitenkin :D
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:31"]Miten ootte jaksanut tätä hirveetä paskaa?
[/quote]
Kulta-ajat olivat joskus 2000-luvun alkupuoliskolla.
Minä myös! Vuonna -99 tänne tulin ensimmäistä kertaa..
Ei todellakaan jäänyt siihen..=)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:31"]Miten ootte jaksanut tätä hirveetä paskaa?
[/quote]
Ei se aina ole ollut näin kamalaa.
Olin -97 alkaen. Sitten 15v poissa ja eksyin takaisin. Käyn täällä ehkä pari kertaa viikossa. Muistan noilta alkuajoilta nimim. Kaksosten äiti, Podelex ja jonkun muun. Paljon on muuttunut kirjoitustyyli kyllä, mutta olen toki itsekin. Ja tullut mummoksikin pari vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:32"]Mitä nimimerkkejä muistatte?
Tai mitä persoonia / juttuja tms.?
[/quote]
No tuo henmetin Keiko-kala ainakin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:31"]
Miten ootte jaksanut tätä hirveetä paskaa?
[/quote]
Kaipa sitä on oppinut suodattamaan. Kyllä minä ainakin näen täällä paljon myös kivoja ihmisiä, aloituksia ja persoonia. Paskoja aloituksia en niinkään jaksa noteerata.
Valmistuin -97 ja sitä ennen tuli vähän kokeiltua oppilaitoksen netin kautta sättäilyä ja keskustelupalstoja. 90-luvun lopussa lankapuhelimella sai iltaisin ja viikonlopuisin soittaa puheluita kappalehinnoilla ja silloin koko illan modemilla netissä roikkuminen ei maksanut kovin paljon. Yhteys oli tietysti hidas ja usein yhteys katkeili ja siitä tuli sitten uusi soitto ja hinta nousi.
2000 luvun alussa oli sitten töissä jo ihan ok nettiyhteys ja sen kautta sai hoideltua asioitansa. Tais olla jotain 2004 kun otin kotiin ensimmäisen kerran laajakaistan ja siitä se sitten lähti lopullisesti lapasesta.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:29"]
Olette palstailleet jo melkein 20-vuotta. Teidän vauvat ovat jo aikuisia?
[/quote]
Esikko täyttäisi tänä vuonna 18. Pikkukakkonen täyttää 17.
Muistan nimimerkin Manson.
Tytön äiti jolla joku persoonallisuushäiriö ja seurusteli naisen kanssa.
Maito-Mari täällä oli silloin ainakin. Puolusteli fanaattisesti imetyksen hyötyjä ja kaikki muu oli väärin.
Täällä vuoden 1999 vasta-alkaja. Tykkäsin vanhasta formaatista tosi paljon. Se oli minulle kuin keskustelupalstojen Mercedes, tämä nykyinen on Lada. Silloin pystyi jatkamaan keskustelua jonkun kanssa syvemmäs ja syvemmäs usein hullutellen hervottomasti ja monesti vielä pääaihekin haarautui moneen suuntaan. Ei sellaisia keskusteluformaatteja enää ole ja harvinainen se oli silloinkin; varmaan liian vaikea valvoa: tässä alaspäin valuvassa lakanassa on kaikki kerralla näkyvissä.
Porukka oli myös oikeasti fiksumpaa: ei ollut juurikaan rumaa kielenkäyttöä eikä trollausta ja sain kivoja ja asiallisia vastauksia. Mieleeni on esim. jäänyt, kun kerrankin kysyin tietääkö kukaan, miten Salon kesätori on auki ja viidessä minuutissa, joku oli sen minulle kertonut.
Minä. Aloitin 1997. Ei ollut nimimerkkiä.
Oli ihana systeemi, kun kaikki viestit tarkastettiin, ennen kuin ne päästettiin läpi.