Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masu-asukin syke

18.09.2006 |

tänään aamusta neuvolassa ja siellä jälleen kuunneltiin sydänääniä masun puolelta. Puoltoista viikkoa sitten saatiin jo hyvin lääkärin toimesta hieno syke kuuluviin (144) mutta nyt sitten terveydenhoitaja pitkään tutki ja tutki ja syke joka saattiin oli vähän reilu 100. Oli sellainen junan puksutusta muistuttava ääni joten olettaisin että vauvan se oli mutta tosiaan alhainen.

Terveydenhoitaja jo vähän mietti että josko äitiyspolille meno olisi hyväksi?

No antoi kuitenkin lasin vettä ja nousin ylös siitä tutkimuspöydältä vähäksi aikaa ja yriteltiin sen jälkeen uudelleen ja sitten kuului syke joka oli (158).

Kerran keskenmenon kokeneena tietysti olin hyvin peloissani ja vieläkin kuitenkin jäi mieltä kaivelemaan se että oliko se varmasti vauvan syke joka kuului.

Onkos joku fiksumpi ja osaisi vastailla että kuinka hyvin äidin oma syke kuuluu kun terveydenhoitajan mukaan ei kuitenkaan ole tuollainen noin selvä se äidin syke. Eli onko tuossa minkälainen erehtymisen mahdollisuus?

Mulla on sellainen hyvin nuori tämä terveydenhoitaja tällä kertaa ja jotenkin välillä epäilee että kuinka hyvin hommat onkaan sitten hallinnassa hänellä näissä asioissa.

Eli täällä elän kyllä melko sekavissa tunnelmissa.

viikkoja tällä hetkellä 12+2

T. Muusatar

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin terveydenhoitaja on löytänyt muutamalla kerralla ensin minun sykkeeni (minullakin ollut n. 100), mutta kokeneena tiennyt että se on minun ja jatkanut vauvan sykkeen etsimistä :) Tuossa masullahan menee tuo vatsa-aorttavaltimo, johon helposti terkka saattaa eksyä :)

MiaMik rv 38+5

Vierailija
2/2 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko omalta neuvolalääkäriltä tai sitten äitipolilta. aika alhaselta minusta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla