Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitiysvaateliikkeet pääkaupunkiseudulla

18.04.2006 |

Hei! Onko kellään tietoa pääkaupunkiseudun äitiysvaateliikkeistä? Tiedän, että h&m, lindex ja kappahl myy äitiysvaatteita mutta olisiko muita!? Mm. juhlavaatetta pitäisi löytää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siellä on ihania vaatteita. Myös nettisivut löytyy. Tuo Bebeshän löytyy sieltä kampin uudesta kauppakeskuksesta.

Vierailija
2/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Nettiemo firma myy sekä suoraan liikkeestä että postitse. Valikoimista löytyy ainakin Boob-tuotteita. Googlaa vaikka!

Muistaakseni jossain Forumin tuntumassa ainakin oli esikoista odottaessani Formes -niminen liike, josta löytyi myös ei niin " mammamaisia" vaatteita, joita ehkä varsinkin juhlaan kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belua-niminen liike Kasarmikadulla. Myös Stockalla jonkin verran äitiysvaatteita. Juhlavaatteita löytyy parhaiten jo aiemmin mainitusta Bebesistä ja Beluasta.

masunasu rv19+4

Vierailija
4/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin sieltä kolme vuotta sitten juhlamekon häihin, mutta nyt sitä ei tosiaan enää täällä ole. Stocka myy mm. mama-licious -äitiysvaatemallistoa (Olen käsittänyt, että on vähän niin kuin Vero Modan äitiysvaatemallisto ja hinnatkin ihan inhimilliset.) Kesämallistoa voi katsella netistä osoitteesta http://www.mama-licious.com. Äitiysvaatteet löytyvät vauvantarvikkeiden vierestä.

Jostain juuri luin, että Kampin Benetton -liikkeestä löytyisi myös äitiysvaatteita, mutta itse en ole siellä nyt käynyt, joten en tiedä onko tieto oikea.