Aatami etsii Eevaa, 20.4.
Siis onko noi ihmiset valehdellut ikänsä, nainen muka 52 ja mies 54??? Luulin molempia ainakin 10 vuotta vanhemmiksi.
Kommentit (100)
Olen 55-vuotias. Tuntisin itseni alastomaksi, jos käppäilisin telkkarissa alapää sheivattuna.
Tomppa on ihan komee kasvoistaan, mut vois kyl vähän laihuttaa, läskit on kauheeta kateltavaa.
Siis onko näisää aina yksi case per jakso? Eli nuorta lihaa ei ole odotettavissa ruutuun tänään?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:35"]
Olen 55-vuotias. Tuntisin itseni alastomaksi, jos käppäilisin telkkarissa alapää sheivattuna.
[/quote]
sama täällä. Etenkin kun ne huuletkin jo vähän lerpattaa :) mutta kiva, että ohjelmaan on otettu vähän iäkkäämpiäkin luonnollisia ihmisiä.
[/quote]
Minä olen 31c. Tuntisin itseni alastomaksi, jos käppäilisin telkkarissa ilman vaatteita.
No mun mielestä pieni pyöreys ei miehellä haittaa niin paljoa. Jotenkin sympaattisempi tuo Tomppa noista. -N24
Kunpa Harri löytäisi jonkun kivan naisen, en usko että Stina häntä valitsee.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:39"]
[/quote]
Minä olen 31c. Tuntisin itseni alastomaksi, jos käppäilisin telkkarissa ilman vaatteita.
[/quote]
Sit ku olet 55 ni paskan väliä ootko alasti vai et.
Tomin valitsee, ihan selvä peli...
Noin se true love aina alkaa, ensin vähän epäileviä katseita mutta kun keskusteluyhteys löytyy niin se on menoa. Stina <3 Tomppa :D
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:46"]Näkyyhän tuo Tompan siitin.
[/quote]
Eikä tarvinnu edes pinsettejä ja sokeripalaa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:24"]
Miten ihmisiä voi häiritä noin paljon noiden karvoitus? Mullakin posliini, koska tuntuu ja näyttää kivalta omaan silmääni. Ei voisi vähempää kiinnosta muiden ihmisten karvat. Sympaattisen oloisia noi molemmat :)
[/quote]
Jos olet yli 50v niin on sillä väliä
Voi Harri parka, kyllä sinullekin löytyy vielä se oikea <3
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:46"]Näkyyhän tuo Tompan siitin.
[/quote]
Eikä tarvinnu edes pinsettejä ja sokeripalaa.
[/quote]Ja tiiä minkä kokone patukka se o seisokis, tulee ihan marge ja homer mielee stinasta ja tompasta.
*vaivaantunut hiljaisuus* - antakaa niille nyt vaikka edes viinaa