Olen aspergeraktiivi ja saatan perustaa oman puolueen
Mietin jopa oman puolueen perustamista jos perustasin joskus puolueen ja lähtisin itse oman puolueeni ehdokkaaksi joissakin vaaleissa vaikka eduskuntaan. Mietin sitä. Mietin jo etukäteen myös vaalikampanjaa ja minun puolueeni on sellainen, jossa on konservatiiviset arvot mutta joka on myös hieman vasemmallakin joissakin asioissa. Siinä yhdistyy oikeiston ja vasemmiston hyvät puolet. Suunnittelen puoluetta ja myös ehdokkuutta joskus ja tuon puolueellani uusia tuulia yhteiskunnalliseen päätöksentekoon. Jos Jaana tulee Suomeen joskus asumaan ja jos Jaana kannattaa minun puoluettani niin minä ja Jaana aletaan yhdessä ehdokkaiksi ja kierrellään maakuntaa ympäriinsä ja meillä yhteinen vaalikampanja.
Minä olen tämän paikkakunnan asperger-ryhmän yksi vetäjistä ja olen sikäli vaikutusvaltainen henkilö tällä paikkakunnalla ainakin mitä asperger-asioihin tulee. Ehkäpä myöhemmin olen myös poliittisestikin vaikutusvaltainen tulevaisuudessa. Pitää vaan suunnitella asioita.
Kommentit (11)
HAISTAKAA TE KAIKKI SAATANAN MULKUT PITKÄT PASKAT VITTU SOIKOON!!!!!!!!
Hoida ensin omat asiasi kuntoon!
http://www.vauva.fi/keskustelu/4426945/ketju/nain_kirjoitin_sahkopostia_yhelle_ulkomailla_asuvalle_ystavalle_hadastani/sivu/1#comment30636706