Suostuisitteko miehet spontaaniin seksiin, jos
..kaunis nainen tulisi kadulla/lenkillä sitä ehdottamaan?
Olen pitkä, urheilullinen, vaaleat hiukset puoleen selkään, ikää 31. Jotenkin ajatuksena todella kiihottava ;)
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:44"]
En missään nimessä, mitä oikein ajattelet meistä miehistä!!
[/quote]
ET ole mies
Tää aloitus on jo ainakin kertaalleen käytetty..
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:40"]
..kaunis nainen tulisi kadulla/lenkillä sitä ehdottamaan? Olen pitkä, urheilullinen, vaaleat hiukset puoleen selkään, ikää 31. Jotenkin ajatuksena todella kiihottava ;)
[/quote]
Tyhmä kysymys? 99% miehistä sanoisi KYLLÄ!!!!!
[/quote]
No jaa. Totta puhuen täysjärkisellä miehellä saattaisi myös tulla mieleen soittaa piipaa paikalle.
olen wheelerillä liikkeellä, mutta; kyllä niissä jarrut ovat.
mutta jos /mikäli on oma miau, niin setten en lähtisi.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:41"]Tää aloitus on jo ainakin kertaalleen käytetty..
[/quote]
Niinkö? Tälläinen ajatus vain tuli omaan mieleen. Ihan täysjärkinen olen, harmi kun miehet luulee että heitä heti muilutetaan tai ollaan rahaa vailla. Spontaania! Enkä nyt paljaalla ajatellutkaan. -ap edelleen
Suostuisin melkein mihin vaan kunhan olet nainen. Olen jo niin epätoivoinen, että pääsen seksiä joskus harrastamaan, että kriteerit on hyvin matalalla.
Voit vaan arvata suostuisiko.. Lisääntyäksemme täällä ollaan. Sun pitää ap kokeilla tota ja kertoa miten kävi. Veikkaan että lähes 100% miehistä joilta kysyisit vastaisi myöntävästi.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:40"]
..kaunis nainen tulisi kadulla/lenkillä sitä ehdottamaan? Olen pitkä, urheilullinen, vaaleat hiukset puoleen selkään, ikää 31. Jotenkin ajatuksena todella kiihottava ;)
[/quote]
Ehdottomasti suostuisin. Ehdotan itse toisinaan sitä pienen jutustelun jälkeen ihan asiallisesti, en mitenkään limaisella tavalla. Aika usein siihen suostutaankin. Monesta näkee, että haluaa, mutta kerää rohkeutta suostuakseen. Juuri tuollainen samanhenkinen, eli spontaanisti seksiin valmis ja täysipäinen nainen olisi oikein piristävä tapaus.
M32
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:50"]Missä lenkkeilet?
[/quote]
Pohjois-Savossa :) -ap
Miksi et ole kelvannut kenellekään? Mitä niin perustavanlaatuista vikaa sinussa on, että noin vanhana tarvitsee panokaveria kadulta etsiä? Vai haluatko nostaa elintasoasi tällä työllä ja löytää elättäjä itsellesi? Eipä käy kateeksi. :)
En tiedä, mutta olen suostunut kun minua 15 vuotta vanhempi entuudestaan tuntematon tavallinen nainen tuli yllättäen ehdottamaan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:40"]
[/quote]
Tyhmä kysymys? 99% miehistä sanoisi KYLLÄ!!!!!