Onko täysin uusi tieto, että influenssarokotteita annetaan joka vuosi?
Ja monet vieläpä ottavat niitä joka vuosi. Virukset ovat nimittäin siitä viheliäisiä, että ne tuppaavat muuttumaan ja siksi edellisen vuoden rokote ei sellaisenaan toimi.
”Influenssarokotteen teho vaihtelee eri vuosina. Teho riippuu muun muassa siitä,
kuinka paljon influenssavirus on muuttunut
kuinka hyvin rokotteeseen valittujen viruskantojen ja epidemiaa aiheuttavien influenssavirusten rakenteet vastaavat toisiaan
millainen on rokotettavien jo olemassa oleva vastustuskyky epidemioina esiintyviä viruksia vastaan
millainen on rokotettavan kyky muodostaa suojaavia vasta-aineita ja soluja
kuinka pian rokottamisen jälkeen rokotettu kohtaa influenssaviruksen.”
Kommentit (29)
Ei varmaan muille kuin sinulle, jos vähänkään on rokotuksia ottanut.
On ollut jo yli kymmenenvuotta,työterveyshuoto käy työpaikalla hoitamassa homman ja se mitä piikki sisältää, vaihtuu tietenki sen mukaan, mikkälainen virustyyppi on vallitseva kunakin vuonna.
Ei ole uusi tieto, että niitä on. Minulle on uusi tieto se, että on olemassa ihmisiä jotka luulee, että kaikki niitä ottaa ja vieläpä joka vuosi. Pidän enemmän sellaisena vanhusten ja riskiryhmäläisten toimintana. Vanhempani otti nyt ensimmäiset influenssapiikkinsä, koska on ottaneet koronarokotteetkin ja he on kumpikin riskiryhmää ja yli 70 vuotta. Eivät ennen nähneet mitään tarvetta ja sairastumatta on olleet koko ikäni ajan.
"Monet" on tässä yhteydessä selvä vähemmistö. Eli harva sen ottaa joka vuosi.
Työikäisille ei anneta. Pitää itse ostaa apteekista rokote ja sitten löytää sille pätevä piikittäjä.
Kaikkia rokotuksia annetaan joka vuosi, monia ihan päivittäin. Se on rutiinitoimenpide.
T. Terveydenhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Työikäisille ei anneta. Pitää itse ostaa apteekista rokote ja sitten löytää sille pätevä piikittäjä.
Ei tartte olla pätevä. Minäkin olen sukulaisille rokotteen olkavarteen pistänyt merkonomipohjalta.
Mietipä napapiikkiä ja insuliinia; onko pistäjä pätevä?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia monella jää ottamatta.
Some experts said...
The Vax is not only a bioweapon but there's HIV/AID virus mixed in it and is designed to replicate or produce 180+ variants??
Rokotteet tullaan kieltämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte olla pätevä. Minäkin olen sukulaisille rokotteen olkavarteen pistänyt merkonomipohjalta.
Mietipä napapiikkiä ja insuliinia; onko pistäjä pätevä?
Mieluiten sellainen piikittäjä, ettei neula katkea törmätessään luuhun.
Vierailija kirjoitti:
Monella työpaikalla työnantaja tarjoaa mahdollisuuden ottaa maksutta. Vähentää sairaslomia niin se on win-win tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella työpaikalla työnantaja tarjoaa mahdollisuuden ottaa maksutta. Vähentää sairaslomia niin se on win-win tilanne.
Juu, meillä työnantaja tarjoaa ja olen ottanut yli 10 vuoden ajan joka vuosi. Eikä mitään tauteja tai haittoja.
VAin hysteerikot ottavat influenssarokotteita joka vuosi. Itse en ole ikinä ottanut, enkä myöskään ole ikinä sairastanut influenssaa, ainakaan mistään lievästä nuhasta poikkeavassa muodossa.
N53
Joka vuosi uusi, jos virus on muuntunut, jos ei, mennään olemassaolevalla rokotteella. Koronan suhteen sama, mutta sen teho hiipuu jo kolmessa kuukaudessa ja siksi noin 4-6 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole päivääkään ollut poissa töistä sairauden takia, vaikka en ole koskaan ottanut kyseistä rokotetta. Enkä aio ottaa. Koronarokotukset otettu, koska hemmetinmoinen painostus. Vaikka ovat yhtä turhia ja haitallisia.
N53
Ei ja vähän outoa että ei ole pakollinen KAIKILLE. Kyllä sen pitäisi olla, koska virus kokoajan muuntuu kiitos rokottamattomienpaskojen.
Tämän takia KAIKKIEN, kyllä, aivan kaikkien rokotteiden pitäisi olla pakollisia ja ottaa ne vaikka kun poliisi pakottaa sen likaiseen qanonpelleen-
Ei ole uutta tietoa, en ole kasvanut tynnyrissä
Tämä oli sarkastinen aloitus rokotevastaisille.
Piikitetty kirjoitti:
On ollut jo yli kymmenenvuotta,työterveyshuoto käy työpaikalla hoitamassa homman ja se mitä piikki sisältää, vaihtuu tietenki sen mukaan, mikkälainen virustyyppi on vallitseva kunakin vuonna.
Sama täällä, ennen koronaa kävi työterveyshoitaja työpaikalla pistämässä, nyt parina syksynä pitänyt varata aika itse ja käydä rokotteella.
Ei