ravintola Roast tampere
onko paikassa hyvää ruokaa? Ollaan tulossa lauantaina vkonlopuksi miehen kanssa tampereelle ja olisi hakusessa hyvä ravintola tampereen keskustassa.
Kommentit (12)
Ihan jees. Suosivat ainakin ennen lähituottajien raaka-aineita. Mukavan rento, mutta kuitenkin laadukas paikka. Ei mikään Rosso, mutta ei mikään Berthakaan. Jotain siltä väliltä.
Menkää stefan steakhoussiin tai fransmanniin
stefans steakhousen menuuta yritin netistä etsiä, mutta sivu ei mulle auennut. Paikan pitäisi olla kävelymatkan etäisyydellä hotelli tornista ja tampere-talosta.
Stefans steakhouse on teille varmaan liian kallis, pääruoka helposti 50 euroa per hlö. Roast on ihan ok, vähän sellainen nuorten paikka ja vähän rennompi.
Tornia lähellä myös Bistro Le Pot ja Kyttälänkadulta löytyy Nomu jossa olen syönyt elämäni parhaan hampurilaisen ( ja muutkin ruuat kyllä erinomaisia )
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:49"]Tornia lähellä myös Bistro Le Pot ja Kyttälänkadulta löytyy Nomu jossa olen syönyt elämäni parhaan hampurilaisen ( ja muutkin ruuat kyllä erinomaisia )
[/quote]
Nomun chicken teriyaki burger oli kyllä hyvä :)
Ja Bistro Le Potista tykkäsin myös.
Roastista olen kuullut kehuja. eat.fi on aika hyvä apuväline tämmöisessä tilanteessa, vaikka siellä välillä vähän alakanttiin arvostellaankin.
Kerran ollaan avomiehen kanssa käyty Roastissa ja tykättiin molemmat. Oli hyvää ruokaa. Pitäs taas joskus mennä uudestaan.
no me ei olla nuoria vaan keski-ikäisiä, 45v. Varaa kyllä olisi stefans steakhousiin, mutta en kyllä pihvistä ala viitäkymppiä maksamaan jos siellä tosiaan niin kallista.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:43"]stefans steakhousen menuuta yritin netistä etsiä, mutta sivu ei mulle auennut. Paikan pitäisi olla kävelymatkan etäisyydellä hotelli tornista ja tampere-talosta.
[/quote]
No kaikki keskustan paikat on kävelymatkan päästä Tornista. Vaakon nakkiin tarvis taksin.
stefans steakhouse on niin yliarvostettu ja ylihintainen paikka, kuin olla ja voi. näin ainakin helsingissä, tuskin on kummoisempi tampereellakaan.
up