Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ovat vuoroviikkolapsia - ja on heillä murheet...

Vierailija
20.04.2015 |

lapset ovat 12-15-vuotiaita ja vaihtavat kotia vuoroviikoin. Tiedättekö, mistä he valittavat? Siitä,mettä on liikaa lomia. On kahdet kesälomamatkat, kahdet laskettelureissut vuodessa. Loma ei tunnu enää niin ylelliseltä kuin ennen. 

Huoh. Mitäköhän niille sitten keksisi kesäksi...Isä vie jo etelään kolmeksi viikoksi ennen minun vuoroani. Ja itse yaluaisin viedä lapset myös jonnekkin...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, aikuislähtöistä elämäähän he joutuvat viettämään.

Vierailija
2/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsilla vain 1 talvilomaviikko. PItänee eroata, saavat toisen lomaviikon siihen oheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:56"]

Jep jep, aikuislähtöistä elämäähän he joutuvat viettämään.

[/quote]

jep, on se kauheaa, kun on pakko käydä huvipuistoissa, vesipuistoissa yms kahteen kertaan. 

Vierailija
4/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit nauttia lomasta, ehkä jopa kavereidensa kanssa?

Vierailija
5/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit, mitä he haluaisivat tehdä kanssasi? Onko tarkoituksesi viettää mukava loma vai kilpailla toisen vanhemman kanssa?

Vierailija
6/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan jaksaisi kahta pitempää lomareissua kesässä. Lomallakin pitää saada olla kotona ja kavereiden kanssa ja vain olla.

Kysy mitä teinit itse valisisi.

Vierailija
7/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:58"]

[/quote]

kyseessä on poikia. Jos jään kotiin, he pelaavat 24/7. Tosi kiva loma kaikilla, jos joudun nalkuttamaan lomalla...

ap

Vierailija
8/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:59"]

Mitä jos kysyisit, mitä he haluaisivat tehdä kanssasi? Onko tarkoituksesi viettää mukava loma vai kilpailla toisen vanhemman kanssa?

[/quote]

sitä yritinkin kysyä, ja siksi tämä ongelma tuli esille. kuka tässä on kilpailusta mitään puhunut. Haluan vain tarjota lapsille kivan loman, ettei minunkaan tarvitse kotona kesää viettää.

Ap

Vierailija
9/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:04"]

[/quote]

kyseessä on poikia. Jos jään kotiin, he pelaavat 24/7. Tosi kiva loma kaikilla, jos joudun nalkuttamaan lomalla...

ap

[/quote]

No, tuo nyt ei lomista johdu... Mutta kivaahan teillä on, kun menette kolmeksi viikoksi etelään, kun jampat eivät siitä enää välitä...

Kysy edes niiltä, mitä ne haluaa tehdä sun kanssa.

Vierailija
10/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:00"]

En mä ainakaan jaksaisi kahta pitempää lomareissua kesässä. Lomallakin pitää saada olla kotona ja kavereiden kanssa ja vain olla. Kysy mitä teinit itse valisisi.

[/quote]

ehkä näin pitää tehdä. Saavat pelata minun lomani 3 viikkoa putkeen aina aamuun asti, ja minä sitten reissaan itsekseni. Tuleepa halvemmaksi. 

Ap

Vierailija
11/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:04"]

[/quote]

ap

[/quote]

No, tuo nyt ei lomista johdu... Mutta kivaahan teillä on, kun menette kolmeksi viikoksi etelään, kun jampat eivät siitä enää välitä...

Kysy edes niiltä, mitä ne haluaa tehdä sun kanssa.

[/quote]

siis minä kysyin. Vastaukset olivat

- pelata

- ei automatkailua

- ei nähtävyyksiä

- lämmintä

ap

Vierailija
12/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sitä yritinkin kysyä, ja siksi tämä ongelma tuli esille. kuka tässä on kilpailusta mitään puhunut. Haluan vain tarjota lapsille kivan loman, ettei minunkaan tarvitse kotona kesää viettää.

Ap

[/quote]

Kilpailulta se tuntuu, että pitäisi yrittää koko ajan lyödä toinen laudalta ja tarjota suurempia elämyksiä. Miksi molempien vanhempien pitää tarjota etelänmatka ja laskettelureissu, jos ne kerran eivät tunnu miltään? Mikset matkusta yksin ja vietä lasten kanssa lomaa kotona, nalkuttamatta, jos he sitä haluavat?

Vierailija
13/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:11"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Kilpailulta se tuntuu, että pitäisi yrittää koko ajan lyödä toinen laudalta ja tarjota suurempia elämyksiä. Miksi molempien vanhempien pitää tarjota etelänmatka ja laskettelureissu, jos ne kerran eivät tunnu miltään? Mikset matkusta yksin ja vietä lasten kanssa lomaa kotona, nalkuttamatta, jos he sitä haluavat?

[/quote]

no, minä matkustan myös yksin. Tänä kesänä olen jo ollut viikon, ja kesällä olen 9 päivää, ja talvella aion mennä ilman lapsia alpeille. Itse tykkään matkustaa ja olen aina ajatellut, että kaikki tykkää. Tai ovathan lapset aina tykänneet ennen, koskaan ennen eivät ole valittaneet. Itse halusivat talvella alpeille, ja siksi heidät vein. Mutta kun isän kanssa oltiin vielä lapissa, niin se kyllästytti heitä.

ap

Vierailija
14/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei automatkailua tai nähtävyyksiä. Ihan perusteiniä. Keksikää jotain kivaa kotiseudulla, ei sitä 3 viikkoa tarvitse pelata. Mutta ihan ymmärrettävää, ettei jaksa olla koko ajan reissussa.

Vierailija
15/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:22"]

Ei automatkailua tai nähtävyyksiä. Ihan perusteiniä. Keksikää jotain kivaa kotiseudulla, ei sitä 3 viikkoa tarvitse pelata. Mutta ihan ymmärrettävää, ettei jaksa olla koko ajan reissussa.

[/quote]

voi kuule... Kyllä se ankeaa on, kun saan teinit rannalle vain puoleksi tunniksi. Leffaan ehkä lähtisivät. Ja lintsille ja serenaan. Mutta siinäpä se.

ap

Vierailija
16/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kuule Disneylandiin niin viihtyy pojatkin

Vierailija
17/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus taas näitä nykyajan kermaperseiden ongelmia... Huoh.

Vierailija
18/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään reissata lapsen kanssa joten ymmärrän kyllä ap:ta

Vierailija
19/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:26"]

Vie kuule Disneylandiin niin viihtyy pojatkin

[/quote]

kuule, toinen menisi, mutta ei halua muita nähtävyyksiä. Vähän tulee tynkämatka siitä sitten. Isompi muistaa jonot (kolmesti käyty), eikä halua jonottaa. 

Ap

Vierailija
20/28 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksi kolmen viikon lomamatka riittää. Voisitte vaihteeksi koittaa kotona lomailua, palkkaa vaikka siivooja , ottakaa rennosti, syökää hyvin ja anna poikien pelata ja sinä voit myös tehdä jotain mistä pidät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän