Enpä sitten tavannut tänään miestä
Oli sovittu treffit tälle illalle, mutta tyyppi alkoi siirtää aikaa ja yhtäkkiä hänellä olikin muuta ohjelmaa. Miehet, mitä tällainen käytös on?
Kommentit (23)
Sai sovittua treffit kiinnostavamman naisen kanssa. Miksi valkkailette noita miehiä?
Olet aika raskasta seuraa. Ei jaksa.
En ole mies, mutta hyvin huono merkki. Hän ei luultavasti ole niin kiinnostunut sinusta, että kannattaisi tuhlata häneen enempää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa vaivaa lähteä kahvilaan treffeille tuloksiin suhteutettuna.
Kuka on maininnutkin kahvilan?
Vierailija kirjoitti:
Äijä ihan ite valitsi treffipaikan ja ei ollut kahvila.
Ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Treffeillä käyminen on kuitenkin monelle henkisesti raskasta. Silloin on hyvä olla aika paljonkin kiinnostunut toisesta, että jaksaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Niin olen. Omastakin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en jaksa. Viimeisen päälle kyllästynyt.
Yksi akka kerran lähetti viestiä, ois piirakkaa tarjolla, mut en mä vaivautunut mitään vastaa, kun oli pari vuotta mua vanhempi. Siis aivan liian vanha.
T. M55.
Vierailija kirjoitti:
Sai sovittua treffit kiinnostavamman naisen kanssa. Miksi valkkailette noita miehiä?
Mä en ole mitään valkannut. Hän pyysi minua treffeille.
Mene silti. Ehkä hän on siellä samassa paikassa jonkun toisen kanssa. Lyöttäydy mukaan ja vietä ikimuistoinen ilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Treffeillä käyminen on kuitenkin monelle henkisesti raskasta. Silloin on hyvä olla aika paljonkin kiinnostunut toisesta, että jaksaa lähteä.
Itse ehdotti treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotti treffejä.
Jos tajusi jälkeenpäin, että ei hemmetti kiinnosta sittenkään tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi akka kerran lähetti viestiä, ois piirakkaa tarjolla, mut en mä vaivautunut mitään vastaa, kun oli pari vuotta mua vanhempi. Siis aivan liian vanha.
T. M55.
Hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vältit luodin, ole kiitollinen.
Ai, Mira luodin?