Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa mennä ravintolaan syömään yksin

Vierailija
20.04.2015 |

onko tämä yleistäkin? Kahvila ei ole ongelma, mutta ruokapaikassa menee raja. On tää vaan niin vaikeeta joo.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa lähteä välillä yksinkin :) itse nautin joka hetkestä! Saa rauhassa nauttia, eikä tule annoskateutta ;D mutta tosiaan, ei siinä ole mitään noloa olla yksin ravintolassa, minustakin se on kiva huomata, etten oo ainut joka tästä nauttii :)
Ja yksin tulleiden asiakkaiden kanssa juttelee huomattavasti enemmän ja rupattelee niitänäitä ja se piristää työpäivää! T: tarjoilija

Vierailija
42/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:32"]

Eikö sulla tosiaan ole yhtään ystävää, kaveria, siskoa, vahempaa, mummoa, miestä jota pyytää mukaan? Keneltä sait lahjakortin, eikö antaja kelpaa seuraksi

[/quote]

Ei, olen koko-orpo ja viimeksi kaksikymmentä vuotta sitten toisen ihmisen nähnyt metsäerakko. Lahjakortti tipahti eteeni taivaasta eräänä siunattuna aamuna, ja siinä on vain parin päivän käyttöaika. Oliko sulla muita kysymyksiä? ap

[/quote]Voi <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön mieluummin yksin ravintolassa kuin uuden tuttavuuden tai muun tutun kanssa :D Kavereiden kanssa on myös kivaa.

Vierailija
44/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kanssa yksin syömään mennä. Mihin tahansa muualle kyllä.. leffaan, konserttiin, teatteriin ym.

Toivottavasti joskus vielä.... :)

Vierailija
45/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, kohta täällä saattaa joku rovaniemeläinen tarjoutua ravintolaseuraksi.

Vierailija
46/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kauaa siitä kun nainen ei saanut mennä yksin ravintolaan ja nyt siis saa. Itse käyn paljon ulkona yksin syömässä, en kuitenkaan yleensä iltaisin. Olen huomannut, että joissain paikoissa yksinäinen nainen luokitellaan huonoksi asiakkaaksi ja voi käydä niin, että palvelussa joku muu tai muut ohittavat sinut. Tällainen on tietysti inhottavaa ja voi hyvin tehdä niin, että muina naisina päättääkin vaihtaa paikkaa. Yksinoleminen on normaalia varsinkin nykymaailmassa, missä ei mitenkään voi olettaa, että jokaisella on seuraa 24h vuorokaudessa. Sinkkujakin on jo niin paljon, että yksinsyömisessä ei ole mitään luuserimaista. Ehkä voi harjoitella ensin joissain helpommissa paikoissa esim. kauppakeskusten ravintoloissa ja sitten edetä vaativampiin kohteisiin. 

Vierailija
47/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:29"]

Varo vaan, kohta täällä saattaa joku rovaniemeläinen tarjoutua ravintolaseuraksi.

[/quote]

Hukkaan menisi, ap ei ole Rovaniemeläinen, kuten hä toteaa ketjussa

Vierailija
48/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työmatkoilla tottunut yksin syömiseen, en pidä sitä enää niin outona. Harjoittelu auttaa? :)
Isoissa kaupungeissa ei kukaan kiinnitä huomiota, ja jos kiinnittää niin mitä sitten mitä se ajattelee? Yksin voi tarkkailla muita ihmisiä, rentoutua vähän jne. Tulee kyllä syötyä nopeemmin mutta toisaalta, eipähän tarvi lätistä mitään pakosti. Joskus esim junan ravintolavaunussa sattuu joku kiinnostava ihminen samaan pöytään, on ollut kivojakin keskusteluita. Vrt se, että joutuu jatkamaan työn puolesta illallisella ja lätisemään jonninjoutavia puoliväkisin. Vaikea sanoa mikä ero siinä on, ehkä se että tuntemattoman kanssa voi olla hiljaa tai puhua, sovitulla illallisella pitäisi vaan jutella mukavia. Pitäis koittaa täällä suomessakin yksin ulkona syömistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän