Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa mennä ravintolaan syömään yksin

Vierailija
20.04.2015 |

onko tämä yleistäkin? Kahvila ei ole ongelma, mutta ruokapaikassa menee raja. On tää vaan niin vaikeeta joo.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se antais just tosi itsenäisen ja itsevarman kuvan et joku osaa ja haluaa nauttia elämästä yksinkin. Eikä sitä automaattisesti oleta ettei se joku sais seuraa, vaan että se on tehny tietosen valinnan että haluaa mennä syömään yksin eikä seurassa.

Vierailija
22/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:31"]Kyllä pitää ihmisen olla harvinaisen typerä, jollei syömään kehtaa mennä yksinään. Mikäs siinä, mussuta kotona vaan makaronia tai näänny nälkään. Tällä palstalla kyllä törmää "ongelmiin", joita ei tulisi ikinä itse ajatelleeksi.
[/quote]
No ehkä jos sun kaltaiset koulukiusaajat ei auheuttaisi epävarmuuksia, pelkotiloja ja sosiaalista kammoa toisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään joskus uskaltanut mutta nykyään uskallan ja nautin siitä. Enkä tarvi edes kirjaa mukaan (vaikka hyvä idea), musta on ihanaa katsoa vaan niitä ohikulkevia ihmisiä, muita ruokailijoita ja vaan mietiskellä, viihdyn hyvin oman pääni sisällä :D Ja joo en tuijota ketään silleen neuroottisesti, huolehdin aina ettei niin käy :DD

Vierailija
24/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä vaan huomenna meen, muuten menee iso lahjakortti sivu suun. ap

Vierailija
25/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ! Kahvilassa tosin nykyään pystyn jopa käymään, ja jopa nautin siitä! Jotenkin ravintolaan mennessä on aika olleellista mun mielestä se seura, niin tuntuu tosi hölmöltä.

Vierailija
26/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:46"]En mäkään joskus uskaltanut mutta nykyään uskallan ja nautin siitä. Enkä tarvi edes kirjaa mukaan (vaikka hyvä idea), musta on ihanaa katsoa vaan niitä ohikulkevia ihmisiä, muita ruokailijoita ja vaan mietiskellä, viihdyn hyvin oman pääni sisällä :D Ja joo en tuijota ketään silleen neuroottisesti, huolehdin aina ettei niin käy :DD
[/quote]

Niin ja olen käynyt leffassakin yksin, joku kauhuleffan tyyppinen tais olla kyllä liikaa... Nykyään en pääsekään sitten yksin kun on 1v ja 2v, noi hetket pitää jo periaatteesta pyhittää miehelle jos pääsee ilman lapsia menemään. Mutta nopeesti se aika menee kun lapset kasvaa :)

Vierailija
27/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:47"]

[/quote]

Ruokaseura-tarjous voimassa Helsinkiin, jos kelpaa :-)

3

Vierailija
28/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:55"]

[/quote]

3

[/quote]

Haha. Saatan kyllä tehdä rohkeita asioita ajoittain, mutta että av:lta bongatun ihmisen kanssa syömään? :) Saanko tehdä ruumiintarkastuksen ennen sitä? Allekirjoitatko sen ohessa sopimuksen, jossa myönnyt siihen ettet sanallakaan hiisku av:lle pöytäkeskusteluistamme, eli et tule tänne avautumaan av-tyyliin "Mitä mieltä olette jos ravintolassa tmv...?" ja sitten anna tulla myös ikä, sukupuoli, siviilisääty ja allergiat. Sitten... ap

Vierailija
29/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:01"]

[/quote]

3

[/quote]

Haha. Saatan kyllä tehdä rohkeita asioita ajoittain, mutta että av:lta bongatun ihmisen kanssa syömään? :) Saanko tehdä ruumiintarkastuksen ennen sitä? Allekirjoitatko sen ohessa sopimuksen, jossa myönnyt siihen ettet sanallakaan hiisku av:lle pöytäkeskusteluistamme, eli et tule tänne avautumaan av-tyyliin "Mitä mieltä olette jos ravintolassa tmv...?" ja sitten anna tulla myös ikä, sukupuoli, siviilisääty ja allergiat. Sitten... ap

[/quote]

Saanko tehdä ruumiintarkastuksen ennen sitä?Säädyllisen, joo

Allekirjoitatko sen ohessa sopimuksen, jossa myönnyt siihen ettet sanallakaan hiisku av:lle pöytäkeskusteluistamme, eli et tule tänne avautumaan av-tyyliin "Mitä mieltä olette jos ravintolassa tmv...?"Sopii :-)

ja sitten anna tulla myös ikä, sukupuoli, siviilisääty ja allergiat.44, Mies, Sinkku, ei allergioita.

Vierailija
30/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:32"]

Olis se ihanaa jos joskus pääsisi yksin syömään kaikessa rauhassa ja jois lasillisen tai pari viiniä. Sit menisin elokuviin ja sen jälkeen kahville ja kakkupalalle. Joo, ehkä kesällä kun miehellä sillon kokonainen päivä aikaa vahtia lasta.

[/quote] Meilla on elokuvateatteri missa saa ruokaa ja viinia lapi esityksen. Ihana menna sinne ihan yksin nauttimaan! t.usalainen

Vierailija
31/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:04"]

[/quote]

3

[/quote]

[/quote]

Allekirjoitatko sen ohessa sopimuksen, jossa myönnyt siihen ettet sanallakaan hiisku av:lle pöytäkeskusteluistamme, eli et tule tänne avautumaan av-tyyliin "Mitä mieltä olette jos ravintolassa tmv...?"Sopii :-)

ja sitten anna tulla myös ikä, sukupuoli, siviilisääty ja allergiat.44, Mies, Sinkku, ei allergioita.

[/quote]

Selvä.

Vierailija
32/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:15"]

Mä voin lähteä mukaan, itselläkin aina välillä sellainen tilanne, että haluaisi mennä ravintolaan syömään, mutta ei löydy kaveria.

[/quote]

Okei, no mut jos oot Rovaniemeltä.
[/quote]
:D :D :D :D no eihän rovaniemellä ole edes ravintoloita.Muuta pois sieltä metsästä

Vierailija
33/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:19"]

[/quote]

3

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Selvä.

[/quote]

No nyt tiedät, että on jotain mikä pelottaa enemmän kuin yksin syöminen, se on jonkun toisen kanssa syöminen :-)

Vierailija
34/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:15"] Mä voin lähteä mukaan, itselläkin aina välillä sellainen tilanne, että haluaisi mennä ravintolaan syömään, mutta ei löydy kaveria. [/quote] Okei, no mut jos oot Rovaniemeltä. [/quote] :D :D :D :D no eihän rovaniemellä ole edes ravintoloita.Muuta pois sieltä metsästä

[/quote]Taitaa varsinainen asiantuntija olla taasen linjoilla...

Vierailija
35/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:32"]

Olis se ihanaa jos joskus pääsisi yksin syömään kaikessa rauhassa ja jois lasillisen tai pari viiniä. Sit menisin elokuviin ja sen jälkeen kahville ja kakkupalalle. Joo, ehkä kesällä kun miehellä sillon kokonainen päivä aikaa vahtia lasta.

[/quote] Meilla on elokuvateatteri missa saa ruokaa ja viinia lapi esityksen. Ihana menna sinne ihan yksin nauttimaan! t.usalainen

[/quote]vähänkö mahtavaa!!! :) ei vaan ole mahdollista tässä kukkahattutätien ja Päivi-kielletään-kaikki-kiva-Räsäsen maassa.. :D :D 

Vierailija
36/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ehkä illalliselle lähtisi yksin, mutta monesti olen syönyt lounasta yksin ravintolassa.

Vierailija
37/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä odottaisin tuttavapiiristäni ravintolaseuraa niin kuolisin nälkään. Mä läyn usein yksin syömässä kun ei vaan löydy seuraa. Eikä oo mitenkään kummallista. Ihmisiä syö paljonkin ravintoloissa yksin. Aina voi tarjoilijalle sanoa olevansa työmatkalla, jos kokee tarvetta selitellä yksinoloaan. Ja näprää sitä kännykkää vaan jos nolottaa. Ruuasta nauttiminen on pääasia, ei muiden ajatukseyt yksinsyöjästä.

Vierailija
38/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on muitakin estoisia. Eipä tule kyllä mieleenkään mennä syömään yksin edes mäkkiin tai pizzeriaan. Ruuan noutaminenkin tekee tiukkaa. Kun tässä muutenkin melkein kaikki ajat on yksin ja kärsin siitä oikeasti niin vitusti, niin en halua oikein niinkuin mainostaa sitä että kattokaa vaan kaikki, mä oon luuseri jolla ei ole kavereita! Häpeä näkyy varmaan kilometrin päähän enkä osaa olla luonteva ja nauttia olostani saati ruuasta. Mutta uimassa, kirjaston kahviossa ja salilla pystyn kyllä käymään. Tai voisin minä kai syödä/mennä kahvilaan mutta jossain toisessa kaupungissa jossa ei varmasti tule vastaan yksikään puolituttu.

Vierailija
39/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla tosiaan ole yhtään ystävää, kaveria, siskoa, vahempaa, mummoa, miestä jota pyytää mukaan? Keneltä sait lahjakortin, eikö antaja kelpaa seuraksi

Vierailija
40/48 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:32"]

Eikö sulla tosiaan ole yhtään ystävää, kaveria, siskoa, vahempaa, mummoa, miestä jota pyytää mukaan? Keneltä sait lahjakortin, eikö antaja kelpaa seuraksi

[/quote]

Ei, olen koko-orpo ja viimeksi kaksikymmentä vuotta sitten toisen ihmisen nähnyt metsäerakko. Lahjakortti tipahti eteeni taivaasta eräänä siunattuna aamuna, ja siinä on vain parin päivän käyttöaika. Oliko sulla muita kysymyksiä? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän