Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei halua seksiä, saisisko tähän miehistä näkökulmaa?

Vierailija
01.01.2022 |

Hassua on että tilanne lähti liikkeelle sillä tavalla että ajattelin tästä tulevan pelkkä fysysinen suhde.

Mutta mies haluaakin tutustua. Keskustelee luonteenpiirteistä ym. Voiko se olla koko totuus?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan esittää fiksua ja filmaattista, pillua se kärkkyy kuitenkin. No anna nyt jo...

Olisin kyllä antanut. Hän jokseenkin välttelee aihetta.

Vierailija
22/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten sellainen ominaisuus jos mies vihjailee ja kehuu, mutta jos itse teen samaa hän menee ihan sanattomaksi?

Ap

Voi olla vielä epävarma itsestään uudessa suhteessa. T:m 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan esittää fiksua ja filmaattista, pillua se kärkkyy kuitenkin. No anna nyt jo...

Olisin kyllä antanut. Hän jokseenkin välttelee aihetta.

Esittää kovaa jätkää, joka ei ole himojen hallinnassa.

Vierailija
24/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää naisia eteerisinä olentoina eikä halua turmella mielikuvaa reaalisilla lihallisilla asioilla.

Vierailija
25/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten sellainen ominaisuus jos mies vihjailee ja kehuu, mutta jos itse teen samaa hän menee ihan sanattomaksi?

Ap

Voi olla vielä epävarma itsestään uudessa suhteessa. T:m 40

Hän ei tosiaan ensin vaikuta yhtään epävarmalta, mutta on sitä kyllä.

Kiitos vahvistuksesta.

Ap

Vierailija
26/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika harvoin miehet naisilta mitään kehuja saa että onhan se aika outoa. Varsinkin jos edelliset parisuhteet on ollut sitä perinteistä päivittäistä haukkujen saamista joka asiasta. Ei voi olla varma että onko se kehu vain piilovittuilua.

Vierailija
27/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuossa vaiheessa seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta jatkossakaan, valitettavasti.

Vierailija
28/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika harvoin miehet naisilta mitään kehuja saa että onhan se aika outoa. Varsinkin jos edelliset parisuhteet on ollut sitä perinteistä päivittäistä haukkujen saamista joka asiasta. Ei voi olla varma että onko se kehu vain piilovittuilua.

Niinkö, on outoa. Kyllä minä kehun paljonkin.

Tämä kyllä kuulostaa ihan häneltä.

Vierailija
29/32 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee mieleen että miehellä uskonnolliset syyt, mutta jos on ollu aikaisemmin parisuhdetta ja seksiä niin en oikein siihen uskoisi (tätä et tainnut kertoa). Myös jos pyörittää useampaa naista ja tyhjentelee pussejaan sinne tänne, niin voihan se olla omanlainen draama sekin...

Kokeile halutessas vihjaista asia sillä tavalla että pukeudut johonkin vaatteeseen josta voi vilauttaa alushousutonta pintaa ja katsoa miten reagoi.

Itsellä omaa puolisoa nolottaa puhua seksistä seksin jälkeen, syytä en tiedä. Luulenpa että miehelläsi voi olla vaikeaa pukea sanoiksi tunteitaan ja sanoa mitä haluaa. Hänellä on voinut olla tiukka / omanlainen / alistava / jonkin muunlainen kasvatus kotona joka vaikuttaa seksuaalisuuteen ja on kyllä niin syvällä ettei pieni parin tunnin keskustelu välttämättä avaa sitä.  Hänellä voi olla isojakin haluja, mutta pelkää torjutuksi tulemista.

En tiedä minkälainen suhde teillä muuten on, mutta jos olette rennosti pukeutuneina kotosalla ja lähekkäin / loikoilette sohvalla niin voithan kokeilla tehdä aloitetta ja liu'utella sormia sinne tänne ilman sanoja, katsoa miten reagoi tai pusuttelet vatsan seutuja ja siitä alaspäin ja kiusaat kunnolla. Itse räjähtäisin moisesta :D. Ekoilla kerroilla voi olla ettei tule erektiota ollenkaan / kokonaan, mutta keksi siihen jokin tapa millä voit sen hyväksyä etkä luo asiaan paineita. Siihen voisi ainakin itselläni auttaa se, että nainen sanoisi lempeästi kuiskaten jotain tuhmaakin. Mies voi tulla vaikka erektiota ei kokonaan tuliskaan.

Vierailija
30/32 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt hän yhtäkkiä sanoikin että haluaa.... :o

Kun aikaisemmin puhui että ensin muu tutustuminen ja sitten vasta fyysinen puoli.

En tiedä olemmeko nyt sitten tutustuneet tarpeeksi. Olen taas hämmentynyt ja yllättynyt.

Ap

Vierailija
31/32 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.

Vierailija
32/32 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: