Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit BROOKE LOGAN on kaunis

Vierailija
20.04.2015 |

Oi että se KAUNAREIDEN Brooke Logan on kaunis nainen. Olen hieman kateellinen.
Hän on niin laiha ja kaunis luinen nainen. Kauniit silmät ja hiukset. Ihanat vaatteet. Hampaat. Kädet. Rinnat. Koko pakkaus.
Olisinpa minäkin tuollainen milffi 50 kymppisenä.
Nuorempana hän oli seksikäs nainen. Todella kaunis ja herkkä.

En ole lesbo. Kauniit naiset vain viehättävät minua.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku muukin on samaa mieltä! :-)

Vierailija
42/51 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:34"]

mä katon joskus koneelta katsomosta. t. 23 seuraako tosiaan joku 45 v ikäloppu tollasii ohjelmii ?? kysynpä vaan

[/quote]

Mittä vittua iniset? ikäloppu kääkkä olet itsekin. T. 14 v.

Ärsyttää tollaset jotka luulee olevansa jotain vitun nuoria että voi vittuilla toisille. Toinen jalka jo haudassa sullakin joten pidä vaan pääs kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor oli niin kaunis ennen! Sitten meni pilaamaan lärvinsä leikkauksilla ja ties millä aineilla. Hyi minkä näköinen nykyään :(

Vierailija
44/51 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:16"]

Taylor oli niin kaunis ennen! Sitten meni pilaamaan lärvinsä leikkauksilla ja ties millä aineilla. Hyi minkä näköinen nykyään :(

[/quote]

En ole seurannut sarjaa viime vuosikymmeninä (Apua miten vanha olen jo!), mutta mä muistan ikuisesti sen kun Taylor tuli eka kerran Kauniisin ja Rohkeisiin. Siskoni ja mä katsottiin toisiamme että mitä, miten voi joku olla noin kaunis! Siis oli nuorena ihan huippukaunotar, sellainen melkein yliluonnollisen kaunis. Olisi ollut todella hienoa nähdä miltä niin kaunis ihminen näyttää ikääntyessään. Mutta nykyään on niin leikelty että se aito kauneus on muisto vain. Veikkaanpa että olisi ollut luomuna upea (tai edes vähän vähemmän leikeltynä).

Vierailija
45/51 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunarit on nykyään niin surkealla tasolla ettei siitä voida oikein edes pisteitä antaa. Sama soppa kiehuu jaksosta toiseen, kun Brooken tytär juoksee edestakaisin ,(sylistä syliin), eikä siis osaa päättää, että kenenkähän kanssa mä taas tällähetkellä seukkaan? Sanoisimpa että tuollainen käsikirjoitus/toteutus on jo katsojan aliarvioimista. Kun ei siis keksitä (eikä varmaankaan edes osata kehittää mitään rakentavampaa tyyliä), niin silloin täytynee näköjään turvautua siihen, että juoksutetaampa nyt tuota Brooken tytärtä sylistä syliin, niin jospa ne mahdolliset katsojat olis taas jonkun aikaa tyytyväisiä. Jos tällä sarjalla olisikin edes jonkunlaiset käsikirjoittajat, jotka kiinnittäisivät huomiota myös siihen, että meininki olisi ´´piirun verran aikuisempaa´´, jolla tarkoitan tietysti sitä, että kaikenlainen lapsellinen hömpötys heitettäisiin roskakoppaan, ja tilalle tulisi aivan uusi meininki. Nykyään katsonkin ihan vaan vaan satunnaisesti tätä sarjaa, koska mulla tulee ihan oikeasti kylmät väreet siitä pinnallisuudesta, joka huokuu näistä poukkoilevista ihmissuhteista, joita siinä käsitellään. Voihan se olla myöskin niin, että tuollainen tyyli saattaa jopa herättää tietynlaista ihailua joihinkin ikäluokkiin, jotka suorastaan janoavat tällaista sylistä syliin poukkoilua. Kysymys taisi alunperin liittyä Brooken kauneuteen, ja myös siihen kuinka eräät naiskatsojat ihailevat tätä upeapiirteistä näyttelijää. Näin miehen näkökulmasta on perin helppo yhtyä tuohon ihailija kaartiin, jotka ovat sitä mieltä, että Brooke on edelleenkin todella kaunis ja valovoimainen (joskin tarvitsee jo ikänsä puolesta vähän enemmän laittautumista, mutta kaunis ja seksikäs hän on kyllä edelleen), varsinkin oikein istuvan asun kanssa, jolla siis tuodaan esiin myös hänen upea vartalonsa, niin että myös uhkeat rinnat ovat ihailtavissa!

Vierailija
46/51 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista saa kiistellä, itse pidän "Brooken" ulkonäöstä. Leikelty tai ei. Ihan sama. Kaunis nainen. Silmät erintoten. Ryppyjä näkyy silmissä, mutta ne kertoo eletystä elämästä. :-)

Vierailija
47/51 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

i agree with u

Vierailija
48/51 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti niin että jos kuka tahansa ihailemamme nainen tuotaisiin eteemme ilman meikin häivää, niin luulempa että monet tulisivat yllättymään siitä, että hehän ovatkin oikeastaan ihan tavallisen näköisiä mimmejä, joita olemme siis tottuneet näkemään ainaisessa meikissä. Mutta tämähän pätee oikeataan lähes kaikkiin naisiin, eikä tämä totuus tee siis poikkeusta edes Brooken kohdalla. Kun otetaan vielä huomioon että kuinka äärettömän tarkkaa työtä elokuvan/jonkun sarjan tekeminen on: elikkä hyvä valaistus näyttelee todella suurta osaa, unohtamatta tietenkään jatkuvaa meikkaamista, ja hiuksista & kampauksista huolehtimista. Olen tutustunut myös jonkun uutisen kautta (kuvien kera), että Brooke harrastaa joitain tiettyjä ´´urheilu-lajeja. ´´ Hän pitää erityisen paljon pyöräilystä, siis niin että myös pulssi nousee ihan reippaisiin lukemiin. Kyseisissä kuvissa hän olikin todella sporttisen näköinen (oli nääs sonnustsutunut asianmukaisesti kypärään, ja myöskin asu oli sen mukainen). Tämän lisäksi hän harrastaa porraskävelyä, siis että jopa satoja-askelmia päivittäin. Koska myös filmitähdet ovat loppujen lopuksi aivan tavallisia ihmisiä, joilla saattaa olla peräti enemmänkin vaivoja/huolia, kuin meillä muilla tallaajilla, niin tuskimpa kenenkään kannattaa olla millään tavoin kateellinen. Tämähän ei tietenkään tarkoita sitä, ettenkö myös minäkin ihailisi Brooken naisellista kauneutta, ja sitä todella upeaa vartaloa, josta hän pitääkin niin hyvää huolta juuri edellä mainituilla treeneillä!

Vierailija
49/51 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoni etenee niin hitaasti, ettei jaksa seurata. Varsinkin kun aito Ridge on pois ja Ridgen äiti ja Sally Spectra, vaikkei Sally alusta asti ollutkaan. Olen katsonut lähes alusta asti, mutta jo 10 vuotta en enää. (Harvoin nyt vilkaisen. Tylsää ja ei juuri ulkokohtauksia. Hyvin halvalla tehty. Big Bearin mökillekin menevät sisätiloissa kulississa. Nolo
.
Dallas oli paljon nopeatempoosempi ja parempi. Harmi, että loppui.

Vierailija
50/51 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine Kelly

viisinelonen.

Kukapa ei helly

häntä katsoen.

Meikäläinen itkee

Brooken perään myös.

Jos ei olis Ritkee

täällä oisit yös.

Ritken luokse aina,

juokset kitenkin.

Ei se paljon paina,

vaik sua kaipasin.

Jaksan silti odottaa,

kerran, olet mun.

Vaikka vähän nolottaa,

kun taas avaudun.

Olkkariini sinut saan,

aina iltaisin.

Ottaisitko minut vaan,

jos nyt pyytäisin.?

Vierailija
51/51 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on himskatin ikävä (Donna Logania), joka on vähintäänkin yhtä kaunis ja seksikäs kuin itse, Brooke. En ole seurannut kuin ihan satunnaisesti tätä kyseistä hömppa-sarjaa. Mutta toivoisin tosiaan että näkisin jonain iltana tämän kyseisen Donnan, koska minulle hän on suorastaan henkeäsalpaavan kaunis ja seksikäs. Kauneutensa lisäksi, Donna on jotenkin niin ihanan kiehtova, ja myös erittäin hyvä näyttelijä. Myös hänen äänensä kuulostaa niin söpölle, että mulla tulee aivan ihana olo kun näen ja kuulen Donnaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä