Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~CLOMISTIT vk38~~~

18.09.2006 |

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Välissä kolmen kierron tauko. Ensimmäinen lapsi toiveissa.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, pco todettu 12/05. Clomit käyttöön 12/05

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Myös aiemmin ollut käytössä vuosia sitten. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km).

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Yritys aloitettu syksyllä 05. Clomit aloitettu 01/06. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Meri05 [size=2][color=#000000]Mulla on ilmeisesti lievä pco, ja ovista pitäis avittaa. Mulla on jo kaksi lasta, jotka on saatu hieman rankemmilla hoidoilla, mutta on mulla ollut luomuraskauskin (joka päättyi keskenmenoon rv:lla 18 napanuorakomplikaation takia). Clomit aloitettu 08/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]k.i.r.s.t.i. [size=2][color=#000000]Ikää 34 ja miehella 33, vauva saanut tulla jo vuosia vaan eipä ole näkynyt. Taustalla pco ja toisen munatorven synnynnäinen puutos, simpat onneksi loistoluokkaa. Clomit aloitettu 07/06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]..nyyhky.. [size=2][color=#000000]Minä 21v ja mies 22v. Yritys aloitettu alkuvuodesta 04. 7/04 leikattu tähystysleikkauksella iso kysta ja -04 loppuvuosi meni kontrolleissa ravaamiseen. Kystia oli kokoajan, isompia ja pienempiä, enemmän ja vähemmän..

9/05 sain Terolutit lähinnä menkkakipuja hillitsemään ja kiertoa tasoittamaan. 2/06 kun se loppui, kierrot sekoittuivat heti (n.28-42kp kun Terolutin aikana tasan 28kp.)

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]kihara-74 [size=2][color=#000000]Itse olen 32v ja mieheni 31v. Ekaa kuumeillaan kovasti. Yritys aloitettu 03/06. Clomit aloitettu 08/06 + terot.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Rouwa [size=2][color=#000000]Itse olen 24v ja ukko 25v. Yritys alkanut 05/06. Taustalta löytyy endoepäily -03 sekä pco 08/06. Clomit aloitettu 08/06 + terot.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]iiris07 [size=2][color=#000000]Yritys alkanut 04/05 Clomit aloitettu 06/06. Ensimmäinen lapsi syntyi luomusti vuonna -02.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]annu73 [size=2][color=#000000]Olen 32v. ja mies 31v. Yritys alkanut kesällä 04. Clomit aloitettu kesällä 06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]mapitus [size=2][color=#000000]Itse 25 ja mies 26. 2 tyttöä 4v ja 1v9kk, eka clomiraskaus ja toinen tärppäs luomusti. PCO todettu alkuvuonna 2001, myös kilpirauhasen vajaatominta. Kolmosen yritys aloitettu 2/06, terot 4/06 ja clomit 07/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä 27 ja mies 27. Esikoisen yritys aloitettu 9/05 ja clomit ja terolutit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno todettu 8/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]rosmariini [size=2][color=#000000]Olen vm-78, mies vm-75. Meillä on 10/04 syntynyt tyttö. Toisen yritystä on ollut 03/05 alkaen, km rv 7+ 05/05. Sen jälkeen ei mitään. Terolutit käyttöön 04/06 ja nyt sitten clomit + luget 08/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=3][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=3][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=3][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07

[size=3][color=EE1289]Giiga-82

[size=3][color=EE1289]Helinä_1983

[size=3][color=EE1289]Ulriina

[size=3][color=EE1289]Senny-76

[size=3][color=EE1289]Haave07 [size=2][color=#000000]01.05.07

[size=3][color=EE1289]Irmeli72

[size=3][color=EE1289]Pikkumyy07

[size=3][color=EE1289]ki-ra

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli siitä keski-pohjanmaan sairaanhoitopiiristä:

Naistentaudit ja synnytykset

Toimintayksiköt:

» Naistentautien poliklinikka

- hoidon varaus ja tiedustelut puh. (06) 826 4350

- toimii lähetepoliklinikkana

» Äitiyspoliklinikka

Ei tainnut olla mitään hyötyä, mutta voihan sinne kumminkin soittaa.

Linkki:

http://www.kpshp.fi/fi/default.aspa=3&b=&c=35&d=keski/sairaalapalvelut/…

Vierailija
22/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se Vaasa olis paljon lähempänä, toivottavasti siellä tehtäis jotain hoitoja. Mies oli kyllä et sitten mennään Ouluun vaikka minä olin suunnillee et tähänkö se sitten jää. Täytyy vain mennä sit sinne asti jos lähemmäs ei pääse. Yksityisistä en tiedä tällä alueella ja ne tulis kyllä niin kalliiks ettei taida siihen olla varaa.

Mun oli tarkoitus hakea lisää lugeja tänään vaikka ensin ajattelin etten hae, no en tietenkään muistanut ottaa reseptiä mukaan kun töihin lähdin joten jäi sit hakematta.

eikä ole vielä täti tullut mutta tuttu " märkäolo" kylläkin joten kyllä se sieltä tulee.

Kuinkas monella päivällä ne luget voi kiertoa pidentää? Oliko siinä parin päivän paikkeilla?

Vierailija
24/40 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla uuden testin kun ei täti ole vielä tullut mutta negaa näytti, joten kyllä ne toiveet raskautumisesta tämän kierron kohdalta on ohi.

Kyllä nyt jos olisi edes haamu näkynyt jos raskaana olisin.

On se kumma kun tuo täti kyllä löytää perille vaikkei sitä haluta, mutta sitten kun saisi tulla niin ei voi. Sais jo alkaa menkat niin pääsis aloittamaan uutta kiertoa, tuntuu parikin päivää jo liian pitkältä ajalta.

Nyt taitaakin aika moni olla alkukierrossa menossa kun on näin hiljaista.

Vierailija
25/40 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on se nyt inhottavaa odottelua hannalla!! toivottavasti pian tapahtuu jotain suuntai tai toiseen....(mieluiten tietty raskauteen)!

mulla kp14. ovistesteja olen tehny kp10:sta alkaen. kp 12 tuli viiva, muttei yhta tumma ku kontrolliviiva , mut oli kovasti ovisoireita jotka nyt on havinny.... kp13 ei mitaan!!! itkettaa!!!!!!!!! hain eilen jo apteekista toisen merkkisia testeja, negaa naytti. luin siita ohjepaperista ' kysymyksia&vastauksia' ja yksi kysymys oli aivan mun tilanteesta. ja vastaukset oli:

-ei ovista tassa kuussa

-lh-huippu nopea

haluan tietty uskoa tohon jalkimmaiseen......... mulla kun on aiemmin tehty verikokeet, ecot ym. ja lekurit vaittaa etta ovis tapahtuis. kuinka se nyt voi sitten clomeilla poistua?! kysta???!!! apuva.

toivottavasti monet muut on pirteammalla mielella!!

kuulumisiin.

Vierailija
26/40 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sulla se ovis sitten meni niin nopeasti ohi tai se lh-huippu. Testasitko vain kerran päivässä? Entäs ootko käyttänyt samaa testiä aikaisemminkin?

Mulla ei kaikki testit toimi tai kun tilasin mammaksilta testejä niin en niillä saanut ovista bongattua vaikka ovis oli kyllä siinä kierrossa tapahtunut.

Toivottavasti se olis kuitenkin siltä tullut ja tärppi olisi käynyt :) Plussaonnea!!!

On se jännä et vaikka kuinka tiedän etten ole raskaana niin siltikkin pikkuisen toivon edelleen et mitä jos kuitenkin....

Järki ei oikein näytä kulkevan.

Tulis pian se tiistai ja pääsis sinne lääkärille.

Vierailija
27/40 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamitus, pahoittelut täältäkin että se täti sittenkin löysi teille. :o(

Kyllä se on aina yhtä kurjaa, vaikka niitä vierailuja onkin kertynyt jo ihan riittävästi.

Rouwa, Hanna ja levinia ja olikos joku muukin joka tuskaili sitten taas tädin puuttumisen takia?; mulla on ollu ihan sama tilanne monta kertaa. Oon saanu lääkkeitä jos jonkinmoisia ja homman ois pitäny lähteä toimimaan, ja sitten kaikki menee kuitenkin päin mäntyä. On se niin käsittämätöntä miten monella lailla kroppa voi temppuilla silloin kun vähiten saisi... Toivottavasti teillä löytyis nyt pian tasapaino ettei tarvis aina pettyä.

Meillä on ollut vähän säpinää tällä viikolla. Koiranpennut päätti ruveta syntymään tiistain vastaisena yönä mutta sitten ei synnytys edennytkään niin kuin olisi pitänyt. Piti lähteä eläinlääkäripäivystykseen keskellä yötä. Hormonipiikitkään ei auttaneet ja lopulta oli pakko tehdä keisarileikkaus, olisi muuten kuollut sekä emo että pennut. Kaksi pentua oli ehtinyt jo menehtyä hapen puutteeseen ja jäljelle jäi neljä pentua, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Niitä on täällä nyt sitten hoivailtu ahkerasti. Nyt on emokin jo kunnossa ja tajuaa mitä pennuille pitää tehdä. Ja meidän kaksivuotias haluaa koko ajan vain antaa suukkoja pienille! :o)

Omassa navassa ei mitään uutta. pp10 on tällä hetkellä eikä mitään oireita ole. Toiveikkuus alkaa hiipua pikku hiljaa. No, nyt on onneksi muutakin mietittävää. Ja minä jo tänään varasin itselle ja miehelle lokakuun loppuun islanninhevosvaelluksen ja odotan sitä innolla. Itse olen ratsastanut jonkun aikaa mutta mies ei koskaan. Saa nähdä miten se pärjäilee. :o) Ihanaa päästä pitkästä aikaa kahdestaan jonnekin.

Hyviä illanjatkoja kaikille!

¤rosmariini¤

Vierailija
28/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs eilen soittelin lääkärille. Pitkän odotuksen jälkeen sainkin yhteyttä.. Kuten aavistelin niin nyt aloitin terot uudelleen 2tbl/vrk ja niitä syödään se 10pv ja toivotaan että menkat alkais!! Sitten kp3-7 clomeja 2tbl/vrk ja toivotaan että ovis tulisi nyt tällä annoksella. Hieman pelottaa noi sivuvaikutukset clomeista kun 1 tbl annoksellakin niitä tuli koko kirjo! EN oo kylä oikein tyytyväinen ton koskiklinikan toimintaan. Lääkäri harvoin paikalla, soittoaika kerran viikossa (hyvällä tuurilla saa lääkärin langan päähän). Sitten lääkäri kehotti minua vielä siirtemään terojen syöntiä, koska hän itse on lomalla silloin kun minulla ehkä on kp 10, jotta voisi ultrata.. Paskat! Aloitin tietenkin heti eilen terojen syönnin, koska nyt jo kp35 ettei kierto turhaan venyisi enempää. :) Ei kai niitä lääkäreitä aina tarvitse totella.

Sitten kysymys teille ystävät:

Onko teille ollut aina ultra, kun olette syöneet clomeja 2tbl/vrk? Lääkäri tätä ei itse minulle ehdottanut, mutta kun kysyin niin sanoi että voithan sä tulla... Mutta nyt jäin miettimään että jos en aikaa sitten varaisikaan.. Säästyis se 80E.. Pihi kun olen, mutta toisaalta en tiedä uskallanko olla menemättä.

Tulipas pitkä teksti. Toivottavasti jaksatte lukea..

Vierailija
29/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paivaa vaan kaikille!

rouwa: soin clomeja 5kk. kavin ultrassa ekat 3kk. laakari kylla kehotti menemaan ultraan, mutta vikat 2kk en enaa menny kun alussa kaikki oli ihan ok. tietty nyt valilla mietityttaa etta oisko sittenkin pitany menna ettei vaan kehittyny mitaa kystaa..... en osaa ihan varmaksi sua neuvoa. mutta jos se lekuri ei olis sita ehdottanu ni kai ne tietaa onko se ehdotonta vai ei...... kerro mihin tulokseen tulet. mitaan oireita mistaan kystasta mulla ei kylla ole ollu (toivotaan etta kaikki on ok).

tyokaveri just kerto olevansa raskaana! ma inhoan itteani kun olen niin kateellinen. piti vaan yrittaa hymyilla ja sitten vessaan itkemaan. kauheeta kun tulee nain katkeraksi, paha ihminen! taytyshan sita silti osata iloita muiden puolesta....vai taytyyko? en voi mitaan mutta mulle tuli taas kauheen paha olla!

parempaa paivaa kaikille!

Vierailija
30/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tuesta, toivotaan tietty etta tarpaa, mutta toiveet on aika matalalla!

onnea sullekin!!!!!!!!!!! miten menee?

Vierailija
31/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee omanapainen viesti, varoituksena vaan :)

Olin akupunktiossa tiistaina, koska mulla on niin kamalia migreenejä, erityisesti clomien takia. Lääkäri laittoi mulle kolme neulaa vasempaan jalkaan (polven molemmin puolin ja sääreen). Siinä makoilin 45min ja sitten ne nypättiin pois. Lisäksi molempiin korviin kiinnitettiin nastat, vasempaan kaksi, eri kohtiin. Niitä nastoja, jotka ovat molemmissa korvissa, pitää painaa minutin ajan viisi kertaa päivässä. Vasemman korvan ylimääräistä nastaa pitää painaa, jos migreenikohtaus yllättää. Tiistain jälkeen mun pää on ollut terve!!! Tänään perjantaina tuntui, että kohtaus olis tulossa, mutta nastoja painelemalla oon saanut sen pysymään poissa. Lisäks mun niska ja hartiat on paljon rennommat kuin vuoteen. Ja hammassärytkin (narskutan unissani) paljon entistä lievemmät. Täysin uskomatonta!

Tänään menen taas piikitettäväksi, saa nähdä miten kroppa nyt reagoi. Ainakin vaikuttaa tosi lupaavalta, sillä edellisissä clomikierroissa mulla oli kaksi viikkoa taukoamaton migreeni (tosi paha, olin oksentelevaa sänkykamaa...)!

Lisäksi lääkäri sanoi raskautumistoiveestani kertoessani, että hän on auttanut monia pareja akupunktiolla. Se on hänen mukaansa hyvä tukihoitoi hormonien rinnalla. Ainakin se tuntuu rentouttavan ja se on mukavaa!

Laitan toiseen viestiin siitä, miten tutkittin, onko kohdunsuuni lima läpäisykelpoista :)

Mukavaa perjantaipäivää kaikille!

Vierailija
32/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit halusivat tietää, pääsevätkö simpat perille minussa vai käykö nin kuin Sinkkuelämän Charlotelle.

Post-coital-test tehtiin tänä aamuna. oli kamalaa harrastaa pakkoseksiä eilen, onneksi mulla on ihana mies, joka ymmärtää hermoheikkoa vaimoaan :) Aamulla siis kävin taas kerran ronkittavana ja tuloksena oli, että limani on oikein mainiota, hih! Lisäksi olen nyt nähnyt kaksi simppaa, toinen usikenteli tyytyväisenä ja toinen reppana oli hyytynyt. Luulin simoja paljon paksummiksi kavereiksi, ovatkin oikeasti ihan neulanohuita. Vain pää on pikkuisen paksumpi! Ihan käsittämätöntä, että oon nähnyt sellaisen. JA että niitä nyt on tuhansittain mun sisällä, etsimässä munista... Toivottavasti tällä kertaa löytävät sen!

Suosittelen tätä testiä muuten kaikille, tulee itselle toiveikkaampi olo kun tietää, että asiat on kunnossa. Samalla myös katsotaan limis. Clomithan voi aiheuttaa limakalvon ohentumisen ja silloin hedelmöuittyminen tietty on melko mahdotonta.

Ultratessa lääkäri näki mun vasemmassa munasarjassa hyvän johtofollikkelin, 1,8cm joten pitäisi kohta olla ovistelun aika, joko huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Pitäkäähän peukkuja, jooko!

annu: et sä oo kamala. Mulla on aina ihan sama juttu. Itku kurkussa väännän onnitteluhymyä, kun noita uutisia kuulen. Samalla inhoan tyyppiä sydämeni pohjasta. Vaikka ei se meidän vauva siellä ookaan, en vain voi itselleni mitään. onneksi nuo tunteet menee muutamassa päivässä ohi. Jaksamista!

Täältä viikonlopuksi hurja plussatuulien puhallus kaikkien piinailijoiden suuntaan, ainakin Hannalle. Lisäöksi lähtee pikapaketti Tätejä kaikille niitä tarvitseville, ainakin Rouwa ja levinia tuota inhaa sukulaista muistaakseni odottaa!

Vierailija
33/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ootko kokeillut laihdutuksessa karppausta? Yks ystäväni on vallan hurahtanut siihen, kärsii pcosta ja sanoi, että laihduttaminen on ollut tähän saakka piinaa. Nyt on jo laihtunut yli kymmenen kiloa. Mä oon itsekin aika tyytyväinen karppien ruokavalioon, vaikka en orjallisesti sitä noudatakaan. Kyllä mä syön karkkia välillä. Mutta ei oo ollutmitään sokerihimoja (ei tee mieli pastaa, perunaa eikä riisiä, ei edes suklaata). Lisäks olo on ihanan energinen vahnoihin aikoihin verrattuna! Alkuun olin tosi skeptinen kun yksi kaveripariskunta karppauksesta puhui, mutta kun näin mitä se heille teki, kysyin mieheltäni alettaisko mekin.

Mieheni laihtui myös yli 10 kg, vaikkei ollut ees ylipainoinen! Alkava vatsakumpu katosi ja muutenkin on tiukentunut ;) Multa katos suuri osa selluliitista ja housukoko pieneni. Kiloja ei tainnut karista kuin 2 mutta kropan muoto on muuttunut.

nykyään etsin ruyokareseptit karppaussivustoilta netistä enkä kyllä ole ksokaan syönyt yhtä hyvin ja monipuolisesti. Suosittelen! Niin siis www.karppaus.info ja siellä erityisesti keskustelualue " foorumi" .

Vierailija
34/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillai. Ainakin nyt näyttäisi et vuoto alkaa heti kunnolla ja selkäkin on ankaran kipeä, odottelen tässä et alkaa särkylääke vaikuttamaan. Yleensä tulee selka kipeäksi vasta pari päivää alkamisesta eli suunniilleen niillä main kun kunnon vuoto alkaa, eli näyttäis nyt lugeista olleen apua tuon tuhrun suhteen ja luteaalin pitenemiseen.

Tiesinhän minä että menkat alkaa, mutta silti toivoin että jos ei tuliskaan. Nyt täytyy vain toivoa että loppuis tiistaihin mennessä niin sais lääkäri sitten tutkia.

Täytyy käydä katsomassa sitä karppaus-sivua, en ole kyllä varmaan koskaan kuullutkaan siitä.

sori jos jäi jotain kommentoimatta, mutta nyt on fiilikset kyllä vähän huonot, illaksi pitää vielä töihin mikä tympäsee mutta tiesi parempi niin on muuta ajateltavaa.

Vierailija
35/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos k.i.r.s.t.i.! kylla se taas tasta. mutta..............ne uutiset ei loppunu siihen. toinenki tyokaveri odottaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sil on 4kk vanha vauva ja on 3kk raskaana! onko toi edes terveellista sun kropalle?! no, yritin jatkaa hymyilya ja niella kyyneleita. mika paiva!! onneks on viikonloppu edessa ja kaksi paivaa vapaata. taytyy yrittaa saada ajatuksia pois noista onnellisista tulevista aiteista! joillekin se on niin helppoa toi raskautuminen............

Joo, makin olen kuullu paljon positiivista akupunktiosta. toivotaan etta se sulle auttaa myos vauva juttuihin!!! koska sulla olikaa se toinen kerta? tanaank? ilmottele miten meni ja mita se teki. mielenkiinnolla kuulisin kun ite kayn siella akupainannassa. jalkapohjista etitaan pisteet joita sitten aktivoidaan...saas naha. yritan pitaa positiivista mielta ylla!

Hanna; hyva etta ne menkat nyt alko. paaset taas uuteen kiertoon ja uusiin metkuihin. mita ajattelit siella lekurilla vaatia? noita testeja?

miten levinia ja rouwa??!!

mulle on tehty se ' limatesti' (mika se virallinen nimi nyt olikaan). ekalla kerralla ei ollu hyva, mut tokalla kerralla ok! oli kylla mustakin mielenkiintosta naha ne pikkuveijarit sinkoilemassa! aika ihanaa!

mulla siis kp15 eika mitaan ovistesteissa sen 12p hailakan jalkeen... kyl taa joskus tuntuu niin toivottomalta. tiedatte varmaan..............

no, mua kylla aina vahan helpottaa kirjotella teille. tietaa etta on kanssasisaria jotka ymmartaa.

mukavaa perjantaita!!! ja onnea jokasuuntaan!

Vierailija
36/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kummempaa tänne suuntaan..kp 12 menossa ja ma sitten taas terot tähän kiertoon... sit enään on 2 kiertoon clomit ja terot..mut toivotaan että tästä kierrosta tulis +... keskenmenosta oon toipunut ja uutta yritellään innolla :)

nyt meen vähän lepäämään kun väsyttää ja tuli siivottua tuossa ni pieni lepo tekis hyvää

adette

Vierailija
37/40 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annu73: Pari päivää sitten kanssa kun töihin menin niin heti aamusta kuulin " hyviä uutisia" . Vanha koulukaverini on raskaana! Eivät edes tosissaan yrittäneet ja melkein heti tärppäs.. Ja samana päivänä kuulin, että taas yksi työkaverini on raskaana. Inhottava tunne tämä kateus! Tietenkin haluaa näille ihmisille kaikkea hyvää, mutta silti... Kummityttöni äidin kommetti oli kyllä paras kun kerroin meidän vaikeuksista niin hän tokaisi, että onhan sitten ainakin toivottu lapsi! Heidän kun ei ollut...

Hanna: Perskuleen täti! Mutta hyvä että edes se tuli.. Meillä odotellaan tädin löytävän kotiinsa. Tsemppiä uuteen kiertoon!

K.i.r.s.t.i: Mielenkiinnolla odottelen lisää kokemuksiasi akupunktiosta. Sattuuvatko ne neulat? Itse en taida sitä uskaltaa kokeilla. Hienoa, että simpat löysivät perille!

En tiä mistä johtuu, mutta on ollu huono olo ja maha ihan sairaan kipee. Kaippa ne voi laittaa noitten terojen piikkiin, kun toi annoskin on niin suuri.

Vierailija
38/40 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantai ammua kaikille!

rouwa: kiitos tuesta. kylla taa on valilla paalle aika rankkaa. aj viela kun tietaa ettei surullisuus ym myoskaan auta tuloksiin... mita muuten paatit niitten ultrien kanssa?

kun luen teidan viesteja niin kay mietityttamaan miksi taalla ei anneta yhtaan mitaan hormooneja. clomithan ma sain suomesta. ' lugeja' ei olla edes mainittu. mullahan vois hyvinkin olla jotain haikkaa keltarauhashormoonin kanssa kun ei ovulaatiota oiken tule (vai oliko se siihen). pregnyl piikkia ei saa ku inssin kanssa. ma en ymmarra. aion ens viikolla soittaa suomeen sille yksityisen lekurille kella olen kayny. haluan kysya neuvoa viela ennen ku se inssi on kasilla. jospa vaik sais pregnylin kinuttua... onkohan vahan vastuutonta? mutsi aikoinaan tartti just pregnylia!!

levinia ja muut ulkomaillaelavat, onko teilla sama juttu? tarttiskohan lahtea johonki naapurivaltioon apua hakemaan...

hanna: mikas on siella meininki? helpottiko selkakivut?

ja miten muilla menee??!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
39/40 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon taas pitany talla puolen, kirjoitellut vaan noihin syystoiveisiin ja suurperheellisiin: mutta kun taa oma napa arsyttaa vallan suunnattomasti!!!(ma en kiroile, heh hee vaikka nyt kylla tekis jo mieli)!

Eli ei vielakaan tatosia, kavin gynen juttusilla keskiviikkona, hiukan ihmetteli katoamista, mutta kaski viikonlopun yli viela olla karsivallinen. Mina karsivallinen??!! Mulla meinaa pelihousut reveta joka aamu kun kayn vessassa eika mitaan punaiseen liittyvaakaan ole nakyvilla!! Nyt on jo lauantai- sanoin etta meen kolkuttaan taas sen oven taa ens keskiviikkona jollei vielakaan mitaan... toisilla palstoillani kaskevat jo menna uudelleen tekeen r.testin...mutta kun jo 2 oon tehny ja kaikki naytti negaa, mitenkahan se nyt olis muuttunu, kp;t on tanaan jo 53!

Annuko se kyseli meidan ulkomaan elavien gynisjutuista? Meilla sairaalapuolella on yhta tyhjan kanssa, mutta yksityisella saat avun heti ja turhia kyselematta! Mulla aikanaan oli nelosestakin hiukan harmeja, noh ei mitaan kauheita, hiukan tadit silloinkin kateiss ja alkuraskauden verenvuotoa jne. mutta heti tuli apua. Nyt naitten tm:n ja km:n jalkeen sanoikin ettei turhaan ' pelleila' ja kun ikaakin tana vuonna ' jo' 37 niin heti vaan clomit kehiin ja sen jalkeen luget ja se irrotuspiikkikin ekaa kertaa! Mutta pa....nmarjat kun nuo tadit ei ala etta vois aloittaa loput hoidot!? Nyt paassa pyorii vaan etta pitaisko tosiaan viela yks testi kayda ostamassa ja tuhlaamassa siihen nuo muutamat kolikot...

Jos nayttelee negaa, niin katoan taas joksikin aikaa, etta tilanne selviaa ja palailen kun on kp 1: Voikaa hyvin ja paljon plussia kaikille!

Vierailija
40/40 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saisi nyt sitten siirtää tuonne plussanneisiin. Eka inssi toi siis tulosta. La laskurin mukaan 1.6.2007.

Tunteet sikäli vähän sekavia, että miehen kanssa asiat aika solmussa, enkä tiedä mihin suuntaan tästä jatketaan. Toisaalta taas saattaa olla, että on viimeinen mahdollisuus raskautua mun kropalla. Hormoniarvot sitä luokkaa...