Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~CLOMISTIT vk38~~~

18.09.2006 |

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Välissä kolmen kierron tauko. Ensimmäinen lapsi toiveissa.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, pco todettu 12/05. Clomit käyttöön 12/05

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Myös aiemmin ollut käytössä vuosia sitten. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km).

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Yritys aloitettu syksyllä 05. Clomit aloitettu 01/06. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Meri05 [size=2][color=#000000]Mulla on ilmeisesti lievä pco, ja ovista pitäis avittaa. Mulla on jo kaksi lasta, jotka on saatu hieman rankemmilla hoidoilla, mutta on mulla ollut luomuraskauskin (joka päättyi keskenmenoon rv:lla 18 napanuorakomplikaation takia). Clomit aloitettu 08/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]k.i.r.s.t.i. [size=2][color=#000000]Ikää 34 ja miehella 33, vauva saanut tulla jo vuosia vaan eipä ole näkynyt. Taustalla pco ja toisen munatorven synnynnäinen puutos, simpat onneksi loistoluokkaa. Clomit aloitettu 07/06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]..nyyhky.. [size=2][color=#000000]Minä 21v ja mies 22v. Yritys aloitettu alkuvuodesta 04. 7/04 leikattu tähystysleikkauksella iso kysta ja -04 loppuvuosi meni kontrolleissa ravaamiseen. Kystia oli kokoajan, isompia ja pienempiä, enemmän ja vähemmän..

9/05 sain Terolutit lähinnä menkkakipuja hillitsemään ja kiertoa tasoittamaan. 2/06 kun se loppui, kierrot sekoittuivat heti (n.28-42kp kun Terolutin aikana tasan 28kp.)

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]kihara-74 [size=2][color=#000000]Itse olen 32v ja mieheni 31v. Ekaa kuumeillaan kovasti. Yritys aloitettu 03/06. Clomit aloitettu 08/06 + terot.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Rouwa [size=2][color=#000000]Itse olen 24v ja ukko 25v. Yritys alkanut 05/06. Taustalta löytyy endoepäily -03 sekä pco 08/06. Clomit aloitettu 08/06 + terot.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]iiris07 [size=2][color=#000000]Yritys alkanut 04/05 Clomit aloitettu 06/06. Ensimmäinen lapsi syntyi luomusti vuonna -02.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]annu73 [size=2][color=#000000]Olen 32v. ja mies 31v. Yritys alkanut kesällä 04. Clomit aloitettu kesällä 06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]mapitus [size=2][color=#000000]Itse 25 ja mies 26. 2 tyttöä 4v ja 1v9kk, eka clomiraskaus ja toinen tärppäs luomusti. PCO todettu alkuvuonna 2001, myös kilpirauhasen vajaatominta. Kolmosen yritys aloitettu 2/06, terot 4/06 ja clomit 07/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä 27 ja mies 27. Esikoisen yritys aloitettu 9/05 ja clomit ja terolutit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno todettu 8/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]rosmariini [size=2][color=#000000]Olen vm-78, mies vm-75. Meillä on 10/04 syntynyt tyttö. Toisen yritystä on ollut 03/05 alkaen, km rv 7+ 05/05. Sen jälkeen ei mitään. Terolutit käyttöön 04/06 ja nyt sitten clomit + luget 08/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=3][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=3][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=3][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07

[size=3][color=EE1289]Giiga-82

[size=3][color=EE1289]Helinä_1983

[size=3][color=EE1289]Ulriina

[size=3][color=EE1289]Senny-76

[size=3][color=EE1289]Haave07 [size=2][color=#000000]01.05.07

[size=3][color=EE1289]Irmeli72

[size=3][color=EE1289]Pikkumyy07

[size=3][color=EE1289]ki-ra

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisesti näyttää alkavan tämä viikko?

Täällä elellään kp25, oikeastaan ei ole oireita suuntaan tai toiseen. keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa, mutta jos luget toimii niin varmaan parilla päivällä menis myöhemmälle. Huomenna ajattelin kuitenkin testata kun nuo testit tuolla polttaa laatikossa. Negaa kuitenkin kyllä odotan, mutta katsotaan sit pari päivää eteenpäin jos tätiä ei kuulu?

Mitenkäs muilla, missä vaiheessa kiertoa olette?

Tuun sit huomenna raportoimaan testailusta.

Vierailija
2/40 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, hiljaselta nayttaa!

Ilmottelehan Hanna miten testien kanssa kay. peukut pystyyn!

Mulla on alkanu ovis testailu....vasta kp11 menossa. Toivon tietty kauheesti etta se tassa kuussa toi ovis toimis!! jannittaa! olen nyt siis ekaa kiertoa ilman clomia, 5kk jalkeen. mieli on ollu parempi, mutta saa naha miten muuten kay.... 9. lokakuuta sairaalaan ensitutkimuksiin inssia varten. olis ollu niin ihanaa jos ois tullu raskaaksi ihan ilman sairaalahoitoja. mutta olen kylla valmis mihin vaan, kauhea vauvakuume. viime yona me saatiin pieni tyttovauva...oispas enne!!

Miten muilla on viikko kaynnistyny?!

onnea kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ovistestailuun annu, toivottavasti bongaat oviksen tässä kierrossa ja sit vielä raskautuisit tästä kierrosta. Mäkin olen useamman kerran nähnyt unta, että meille on tullut vauva. Mun unet ei ikävä kyllä ole ollut enneunia, mutta ehkäpä sun unet olis :)

Jos menis vielä muutama päivä ennen kuin menkat alkaa (paras olis kyllä pysyä pois) niin sit ehkä vois mennä sillai et kp5 olis sinä päivänä kun menen lääkärille, jos en saa muuta lääkitystä niin sitten kerkeäisin vielä aloittaa clomit. Jos otan clomit nyt kp5-9 kp3-7 sijaan.

Onkohan siitä jotain haittaa jos välillä ottaa eri kiertopäivinä?

Tekis mieli jo nyt testata, mutta täytyy sinnitellä ainakin sinne huomiseen asti. No kohta pitääkin lähteä töihin ja myöhään menee joten ei kerkeä ajatella testaamisia, mutta huomenna heti aamulla. Mä niin kovasti toivon taas sitä plussaa, oon kyllä ihan lyöty jos taas tulee nega. Tilasin lisää testejä et jos huomenna näyttää negaa niin voin parin päivän päästä testata jos ei täti tule ennen sitä. Oviksesta on kuitenkin jo reilu viikko joten testi varmaan vois jo näyttää ja kiinnittymisen olis pitänyt jo tapahtua :)

Vierailija
4/40 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi kun mua kavi jannittaa sun puolesta!!!!!!!!!!! ilmotathan... voi kun olis tarpanny.

joo, makin olen noita unia nahny eika toistaseksi ainakaan ole toteen tulleet. no, saapahan ainakin unissa nauttia pikkusesta. kyl taa on joskus niin surkeeta, pettymyksia pettymyksen jalkeen. koko elama valilla menee kierron tutkiskeluun. no, jospa se joku paiva loppuis tama ikuinen odottelu! mita te teette ku masentaa?! kyllahan se aina ohi menee...

tanaa taas vyohyketerapiaan. ainakin saa taas rentoutua!

missa vaiheessa ne testit sitten voi nayttaa plussaa? viikko oviksen jalkeen? kaikki vai vaan jotku merkit? onnea!

kiitos hanna, toivotaan tosiaan etta se ovis tulee!

Vierailija
5/40 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 31/31, huomenna ois sit tädin kyläilyvuoro.. Toivottavasti exyy pitkäx aikaa!! eilen ja tänään ollu kuvottava olo, totta tai kropan keksimää niin en osaa sanoa. Lämmöt vielä 36,9, kolmatta päivää sama. Huomaan kyllä et pissihätä yllättää ja sit onki jo äkkiä mentävä! Se nyt taas voi viitata kumpaan vaan..

Että tää on rankkaa!!!! Tsemppiä vaan meille kaikille!!!!

Vierailija
6/40 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 31/31 vaihtu 1/30-31 lämmöistä(37,0) huolimatta.. Täti siis löysi tiensä.. Nyt ei pysty muuhun.

Vierailija
7/40 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

v-mainen tati se on, vai mita?! miten se nyt ei voi pysya poissa.... tiedan tunteen liiankin hyvin!!!

voimia ja onnea uuteen kiertoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

onko mitaan uusia hoitoja tulossa? ma kylla suosittelen tota vyohyketerapiaa! se tosiaan ainakin rauhottaa mielta, rentouttaa. jos vaan jotain kiinnostaa vaihtoehtohoidot, niin kokeilkaa!

positiivisempaa viikkoa kaikille!

Vierailija
8/40 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää alkanutta viikkoa.

[b]Mamitus[/b]: suuri hali näin virtuaalisesti. Tiedän niin kovin hyvin ton tunteen, kun on kp1. niin me kaikki joten voit uskoa, että myös myötätuntoa löytyy. Jaksamista!

[b]Annu[/b]: huomenna eka akupunktio. Aion puhua myös raskautumistoiveesta, saa nähdä mitä sanoo. Raportoin viikon varrella tarkemmin! Kunhan auttais ainakin näihin hervottomiin migreeneihin... Onnea oviksen bongaukseen!

[b]Hanna[/b]: peukut täällä supertanassa jotta sulla napsahtais plussa ruutuun. Koitahan pitää näpit erossa vielä testeistä, sinnittele mahdollisimman pitkään... mäkin paras puhuja, tetsaamassa suunnilleen heti oviksen jälkeen :)

ON: kp10, eilen vimppa clomi tässä kierrossa. Hassua, miten aika menee nopsaan, vastahan mulla oli kp1! Nyt jo huomaan (tulossa limajuttua, herkkänahkaisimmat älkää lukeko eteenpäin ;) että alapäässä alkaa olla kosteeta jatkuvasti, ihan erilainen tunne kuin kierrossa ilman clomeja. Tietää, että ovis lähestyy, kun vessassa käydessäkin on sellasta kanamunanvalkuaista, tiiätte kai :) Joten ainakin clomit toimii. Paha vaan, että multa puuttuu toinen munatorvi enkä tiiä milloin ovistelen oikeelta puolelta (tai vasemmalta, sillä oikee puuttuu mutta siis silleen oikeelta, että torvi on paikallaan). tulipa sekava selitys, hihih, sori! Perjantaina lekurille, tekevät postcoital-testin: tutkivat siis pääsevätkö simot perille.

Vierailija
9/40 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toinen clomilapsi meille tulossa. la jo 8.10.2006

Vierailija
10/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedänhän mä että yhtä ikävää se kp 1 on meille kaikille..

Pääsi vaan yllättämään kun lämmöt vielä ylhäällä ja tähän asti ovat laskeneet viko kp, ni oon tienny et huomenna täti tulee.

öitä!

Vierailija
11/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mapitus: Ymmärrän, että miltä susta tuntuu, itsellä samat fiilikset 9 vrk sitten. No, nyt katse uuteen kiertoon!

Hanna: Mikä tilanne, toivottavasti positiivinen...

Oma napa: Nyt siis kp 9 menossa ja ei kun ovista odottelemaan pikku hiljaa... vaikka viikko menee vielä varmasti odotellessa.

Mun anoppi oli käynyt jollain povarilla ja oli nähnyt meidän perheessä tyttölapsen...Meillähän on kotona noita poikia vaan...Olisipa kiva yllätys! Vaikka mulle on sama kumpi tulee, kunahan vaan tulee. Tämä povari oli nähnyt paljon muitakin asioita, jotka oli pitänyt paikkansa...Olisipa totta! Tää povari povaa siis noin puolen vuoden sisään tapahtuvia asioita eli siis lähi tulevaisuutta. Kunhan vain ensin tärppäisi!

No nyt töiden pariin!

Omppu

Vierailija
12/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SORRY!

Vierailija
13/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna: mitäs testi näytti? Täällä jännätään sun puolesta.

ON: Kp 31. Eilen testasin negan eipä ollu yllätys, mutta aina sitä pettyy ja toivoo että jos kuitenkin....

Torstaina soitto lääkäriin ja mietitään mitä sitten tehdään. Clomit eivät ainakaan toimi 1tbl/vrk, joten annosta varmaan nostetaan... Eniten ärsyttää se kun menkkoja ei tuu!! Miks kroppa ei voi toimia??? Teroilla varmaan joudutaan taas käynnistämään. Sitäkin annosta joudutaan nostamaan, koska 1tbl ei vaikuta mitenkään... Syökö kukaan teistä teroja tiettyinä kiertopäivinä? Itseäni harmittaa se kun kierrot menee aina niin pitkiksi, kun vasta sitten aletaan käynnistelemään kun huomataan että menkat eivät alkaneetkaan...

Vierailija
14/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla testasin ja tietenkin testi näytti negaa, yllätys yllätys. Eikä se kyllä siitä enää miksikään tässä kierrossa muutu, mulla riittää vielä huomiseksi aamulle lugeja, mutta en taida hakea lisää vaikka täti ei huomenna tulisikaan, niistä mitään hyötyä enää oo ku se kuitenkin tulee. Mulla oli taas toiveet niin korkealla kun toivoin, että luget nyt tois avun, et hedelmöittyminen tapahtuisi mutta kiinnittyminen ei onnistuis. Tiesti yksi kierto eivielä kaikkea kerro, mutta kait sitä pitää ruveta uskomaan, että ihan omatoimisesti ei tuo hedelmöittyminen onnistu.

Mamitukselle pahoittelut tädistä, on se niin perkeleen inhottava akka. Ja sori huomasin etten vieläkään ole muuttanut sun nickiä, oli edelleen tuossa listassa mapitus. Mutta nyt oon sen muuttanut et sitten seuraavalla kerralla oot mamitus. SORI!

Minä oon kans ajatellut tuota, että jospa ne simpat ei löydä perille asti. Aion kyllä nyt sitten lääkäriltä vaatia, että se asia tutkitaan ja kaikki muukin mahdollinen.

Vierailija
15/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllätysrynnäköstä mamitukselle!

Pahoittelut Rouwalle negasta!

Pahoittelut Hannalle negasta! Onko miehesi simpat muuten tutkittu? Ja onko sulla oviksen aikana kananmunavalkuaismaista limaa? Mulla oli joskus nuorempana kans clomit käytössä, mutta limat oli aika vähäisiä...voi vaikuttaa siittiöiden läpipääsyyn.

Kirstille, Annulle ja Ompulle ovistoivotuksia!

Olenkin ollut vähän hiljaisena täällä, kun ei mennyt inssi oikein hyvin, nimittäin miehen siittiöiden pesutulos (eli ne mitkä ruiskutetaan kohtuun) oli tosi heikko :(. Viimeksi koepesussa tulos oli tosi hyvä...en kyllä tajuu mistä kiikastaa. Voipi olla, ettei enää viitsitä inssejä kokeillakaan, sillä tulee turhan kalliiksi kokeilut, kun on riskinä että tuo tapahtuu uudelleen. Miehellä on siis aikasemminkin ollut ongelmia simppojen kanssa....ilmeisen vaihtelevaa siis. Paska homma jokatapauksessa...ihan kun ei riittäis että mulla on ongelmia! Tällä kierrolla mahikset on siis tosi huonot, joten tulevaisuutta jo suunnitellaan. Ajattelin, että jos pitäis seuraavan kierron taukoa clomeista, ja sitten söis vielä pari kiertoa (tällä kertaa ihan salaa; en viitsis maksaa turhista ultrista, kun näyttää noi clomit toimivan ihan mallikkaasti mulla). Jos ei vieläkään onnistu, niin mentäis sitten suoraan ivf:ään. Me ollaan ko niin kauan yritetty lapsia tehdä, ettei tässä enää jaksa odotella ja kokeilla mitään tehottomia hoitokeinoja. Ja kun tota ikääkin alkaa olemaan. Tulipas sepustus, kiitos niille jotka jaksoivat kahlata tän loppuun ;)

Vierailija
16/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tutkittu ja ihan hyvin oli simppoja ja vastaus oli et hedelmöityskyky normaali.

Limoja on kyllä tullut, mutta nyt ehkä parissa viimeisessä kierrossa ei niin paljon mitä ennen tai on sit vain vaikea välillä erottaa miehen tuotoksista kun on pupuilut aloitettu aina hyvissä ajoin. Enkä kyllä ole enää niin varma toimiiko clomit enää, mulla ei ole koskaan ollut mitää pahoja oviskipuja ihan vain pientä nipistelyä joten ota siitä selvää. Eikä s-prog kannata nyt kuulemma tehdä kun syö lugeja, ei olis arvo luotettava tai jotain.

Toivon lasta enemmänkuin mitää, mutta ei tää yrittäminen oo enää yhtään " hohdokasta" ei tässä oo mitään kivaa kun tietää et ihan turhaan yrittää kun ei kerran onnistu.

Odottelen nyt tässä vain et se täti tulis ja jos ei ala kuulua niin kokeilen sit testata uudestaan.

Jos en pääse rankempiin hoitoihin ennen kuin BMI on alle 30 kuten aika monessa paikassa niin mulla menee ainakin puoli vuotta että saan painon tiputettua sillai et sinne päästäis. Jos 1kg/vk lähtis pois. Toki vois sitten tärpätä luomusti jos vain siitä on kiinni, mutta jos ei niin puoli vuotta taas sais odotella. Omapa on syyni kun en ole laihduttanut aikaisemmin, helvetti mikä idiootti sitä on.

En kyllä ymmärrä et jos ovis tapahtuu kunnollaja hedelmöittymisen pitäisi onnistua niin voiko paino muka enää siihen vaikuttaa.

Vierailija
17/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myos mulla nuo tatoset on kadoksissa ja jo kesakuisen kaavinnan jaljilta aloitettiin viiden viikon paasta teroilla ja nyt sitten tassa kierrossa sama juttu! Sain teropiikit talla kertaa, kun pillereilla kesti 10 pv ennen alkamista ja piikeilla piti olla nopeampi lopputulos; ja kukkua kanssa, tanaan jo 9. paiva viime piikista ja ei mitaan!! Kp:kin jo 49 tanaan!! Huomenna menenkin sitten takaisin lekurille, kun paatin odottaa sen viime kertaisen 10 paivaa... Eli viimeksi ei ultralla nakynyt raskauksia tms ja kuukautisetkin kuulemma tulollaan, mihin lienevat kadonneet...

Kaiken huipuksi mulla olis kunnon aineet reseptissa valmiina, ei puutu kuin tuo paanayttelijatar!

Oon yrittany tsempata itteeni karsivallisemmaks' mutta nyt alkaa menna hermo jo mieheltakin.. On meilla taman 7kk aikana kuitenkin ollu niin tm ja km joten kylla ma raskaaks tulen, mutta mutta, jotain haikkaa kuitenkin?!

Vierailija
18/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön clomeja kp 5-9 ja teroja kp 15-24. Ekax alko samana päivänä ku vika tero eli kierto 23, sit 37,35,31 ja nyt sitte 30. Ilman teroja menkat tulee ehkä 3-4krt/vuosi. eli mulla tehoo ainakin, ja ihan 1tabu/vrk.

Vierailija
19/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin vähän joka puolelta et jos joku tietäisi mikä on Keski-Pohjanmaan Keskussairaalaan BMI hoitoihin pääsyssä, niin sain vastaukseksi, että siellä ei hoitoja tehdä. Luulin että siellä tehdäänhoitoja siinä missä muuallakin kun netissäkin oli lista suomen IVF-klinikoista ja kokkola löytyi sieltä. Mutta ilmeisesti siellä tehdään vain ultria ja verikokeiden ottoa ym. mutta varsinaiset hoidot Oulussa.

ihan helpolla ei nyt ouluun asti pystytä lähteä joten jos hoitoihin päästäisi niin ei välttämättä kuitenkaan niihin sitten voida alkaa.

Kyllä nyt elämä potkii päähän.

Vierailija
20/40 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna: Entä vaasa? Onko sinne lyhyempi matka?