Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-hengellinen parisuhdeleiri?

18.09.2006 |

Löytyykö Suomesta ei-uskonnollispohjaista parisuhdekurssia? Suosittele, jos tiedät hyvän, syvän, " ei-lässytys" -kurssin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hengellisiä kuin ei-hengellisiäkin kursseja. Kokemusta ei ole mutta kiinnostusta kyllä olisi tällä hetkellä. Kertokaa muut jos on hyviä kokemuksia jostain kursseista!

Vierailija
2/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minuakin kiinnostaa, jos löytyy täysin ei-hengellisiä kursseja.

Ei sen vuoksi, että hengelliset asiat eivät kiinnostaisi, vaan sen vuoksi, että en ole huomannut ei-hengellisten piirien olevan kiinnostuneita parisuhteen hoidosta. Mutta ehkä olen väärässä, korjatkaa!

Parisuhdetta kun lähdetään hoitamaan, täytyy ensin määritellä vähän...mitä ovat parisuhteen perusteet...mistä se on alkanut...Mitkä ovat parisuhteen " säännöt" ....kuka ne päättää... Jos ei elämässä ole mitään ylimpiä arvoja, niin ei niitä kyllä sitten parisuhteessakaan ole. Vai?

Tuo Katajakin on lähtöisin hengellisistä piireistä, mutta haluaa tarjota palveluitaan kaikenkarvaisille parisuhteille. Hyvä juttu.

Voin suositella jo palstalla aiemmnikin mainitsemaani Helsingin NMKYn perheleirejä. Siellä on Raamatulliset perusteet koko avioliittotyölle, mutta leireillä käy paljon myös " ei-hengellisiä" pariskuntia. Eikä siellä mitenkään tuputeta. Pääjuttu on antaa eväitä itse kunkin avioliittoon, ja sitä me sieltä saatiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä omat " ylemmät" arvoni ovat moraaliset (ja itse asiassa varsin kristillisetkin, kai) ja niille myös liittomme rakentuu, vaikkemme uskonnollisia olekaan.

Mutta fiksuista parisuhdeleireistä lisää kokemuksia, eikö kenelläkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän