Syväpuhdistava shampoo
Käytätkö -ja miten usein? Minkä merkkistä? Ym. Keskustelua aiheesta...
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:51"]Onko ketään joka ei oo käyttäny koskaa syväputsarii?tai edes kuullut sellasest?
[/quote] Oma sisko ja osa kaveriporukasta ei ollut aikasemmin käyttänyt tai kuullut. Osa värjää hiuksia, osa ei. Kaikilla vielä hiukset päässä hyväkuntosina, vaikka eivät syväpuhdistavaa käytä, että ei se mikää välttämättömyys ole.
Redken. Tosi riittoisaa ja tehokas.
Biozellin, Herbinan, Bio Richin ja joskus aikoinaan VO5:n syväpuhdistavia oon käyttänyt. Tällä hetkellä käytössä Bio Rich, hellävaraisin noista, mutta kyllä ajaa asiansa. Käytän 3-6 kertaa kuukaudessa, tarpeesta riippuen Syväputsaria.
Miten jotkut ihmiset ei tiedä, että on olemassa syväpuhdistavaa shampoota?
Mä käytän Dermosilin syväpuhdistavaa shampoota.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:19"]Mä käytän Dermosilin syväpuhdistavaa shampoota.
[/quote]
Kerran viikossa pesen hiukset sillä.
Ihan tavallinen valkoinen Linna-shampoo ajaa saman asian. INCI kertoo paljon ja googlettamalla löytyy + säästää rahaa.
Syväpuhdistava sampoo? Mitä se tarkoittaa? Minne syvälle menee puhdistamaan?
M40
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:31"]Syväpuhdistava sampoo? Mitä se tarkoittaa? Minne syvälle menee puhdistamaan?
M40
[/quote] Putsaa hiuksist muotoiluainejäämät, saasteet ja metallit ym. Tulee narskuvan puhtaat hiukset.
Aubrey Organics, Swimmer's Shampoo, pH Neutralizer, All Hair Types, 16 fl oz (473 ml)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:22"]Redkenin syväpuhdistavaa käytän
[/quote]
Mistä sitä saa?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:31"]Syväpuhdistava sampoo? Mitä se tarkoittaa? Minne syvälle menee puhdistamaan?
M40
[/quote] Putsaa hiuksist muotoiluainejäämät, saasteet ja metallit ym. Tulee narskuvan puhtaat hiukset.
[/quote]
Ok, kiitos. Eli tuo termi ei siis tarkoita mitään, toki kuulostaa paremmalta kuin pintapuhdistava;=)
Milloin mitäkin. Tällä hetkellä Schwartzkopfin BC.
Onko ketään joka ei oo käyttäny koskaa syväputsarii?tai edes kuullut sellasest?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:47"]Fairytippa veteen lantrattuna ajaa saman asian.
[/quote]ehkä enemmän kuin tippa?
Löytyykö ihan marketeista? Olen katsellut sillä silmällä, mutta en ole löytänyt.